Säikäyttävä tilanne, laitanko palautetta?
Alaikäinen tyttäreni nukahti eilen kauppakeskuksen sisätiloihin ja kauppakeskus meni kiinni. Tyttöä ei kuulunut kotiin, eikä hän vastannut puhelimeen. Tiesimme, että hän oli ollut kauppakeskuksessa, joten mieheni meni sieltä päin etsimään ja näki oven läpi tytön tuolissa nukkumassa. Hän sai puhelimitse yhteyden vartijaan, joka kävi herättämässä tytön ja saatteli tämän ulos.
Selvisimme säikähdyksellä, mutta jäin miettimään asiaa. Eikö tiloja tarkisteta sulkemisajan jälkeen? Mitä jos joku olisi saanut sairauskohtauksen? Tai sammunut humalassa? Laittaisitko tällaisesta palautetta ja kyselisitkö käytäntöjä vai onko ylireagointia?
Kommentit (15)
Tällaista se on kun nykyään kaikki lapset jotain "erityisiä". Ensi kerralla tähdennä sille keharilapsellesi, että pitää tulla kotiin nukkumaan.
Miten voi nukkua niin sikeästi, ettei kauppakeskuksen käytävällä heräisi???? onko joku unihäiriötila?
Ei nykyisin tarkistella mitään. Kaikkea on supistettu ja vähennetty. Itse olen ollut töissä terveyskeskuksessa. Kun illalla päivystys meni kiinni niin vartijat ei tarkistaneet vessoja tai mitään tiloja. Selittivät ettei sellaisesta työstä ole sovittu. Itse hoitajana kurkkasin wc:t, mutta periaatteessa vaikka mitä tiloja olisi ollut mihin piiloutua.
0/5 paskatrolli. Trollaus vaatii hieman älyä jota AP sulla ei vielä ole. Käy peruskoulu ensin loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Ei nykyisin tarkistella mitään. Kaikkea on supistettu ja vähennetty. Itse olen ollut töissä terveyskeskuksessa. Kun illalla päivystys meni kiinni niin vartijat ei tarkistaneet vessoja tai mitään tiloja. Selittivät ettei sellaisesta työstä ole sovittu. Itse hoitajana kurkkasin wc:t, mutta periaatteessa vaikka mitä tiloja olisi ollut mihin piiloutua.
Onhan ne lukossa, esim lääke-ja tarvikevarasto, jossa Syken henkilökunta käy naimassa toisiaan?
Teini kyseessä. Oli kuunnellut kuulokkeilla musiikkia ja nukahtanut tuoliin. Kyseessä hyvin sikeäuninen nuori, jota saa kotona repiä sängystä aamuisin. Noin klo 22-23 oli nukahtanut, ja kauppakeskus meni kiinni samoihin aikoihin.
Kauppakeskuksessa on baari, josta ovi kadulle ja pidempään auki. Mieheni sai sieltä vartijan numeron, vartija vastasi heti ja hoiti asian nopeasti.
Niin, että sai olla kauppakeskuksessa iltamyöhällä. On siinä vanhemmat.
Vierailija kirjoitti:
Pälä ,pälä ja aloittaja hoitaa ns. perheasiansa kuntoon:)
Kaikkea se leipä elättää. Tosin tuollaisen teinin elättänee aikuisena yhteiskunta.
Miksi teini on mielummin kauppakeskuksessa niin pitkään, että nukahtaa penkille, kuin tulee kotiin? Onko teillä kotiolot kunnossa?
Teinin toiminta on melko vastuutonta. Sinuna syyttäisin teiniä en kauppakeskusta.
Tämä nyt ainakin oli ns. käyttäjävirhe. Jos on taipuvainen nukahteluun, ei kannata ummistaa silmiään yleisillä paikoilla. Tai vähintään pitää laittaa kännykän volyymit täysille ja kännykkään herätys 10 minuuttia ennen tilan sulkeutumisaikaa. Kyllä teinin pitää jo osata miettiä seurauksia.
Mitä se teini ylipäätään teki kauppakeskuksessa klo 22-23? Miksei halunnut tulla mieluummin kotiin nukkumaan?
Ihmeellistä että siellä nukkui. Minkä ikäinen? Eikö osaa väsyneenä kotia tulla? Onko uniapnea? Oliko siellä yksin vai kavereiden kanssa? Mistä puolisosi sai vartijan numeron? Vai soittiko vaihteeseen? Kauan kesti vartijalla tulla paikalle?