lämpöä alkuraskaudessa?
Monena päivänä ollut välillä huono olo ja nyt kuumemittari näytti lämpöä 37,3??Onkohan jotain tämmöstä liikkeellä vai voiko olla jotain raskauteen viittaavaa...?
Kommentit (5)
Mulla kans lämmöt koholla, tosin nyt on flunssa päällä..Vaikka voihan se flunssakin enteillä raskautta. Yleensä mulla ei kyllä ole kuumetta, jos on flunssaa.
Itse olen ollut 2 kertaa raskaana ja molemmilla kerroilla hedelmöityksestä seuraavat n. 2-3 vkoa oli lämpöä ja ihan kipeä olo. Sen jälkeen alkoi rintojen aristus ja sitten jo pian ihana pahoinvointi..
kaksi lasta entuudestaan :)..mutta oireet heitäkin odottaessa erilaisia.Joten taas tuntuu,et kaikki on " uutta" !
Voi olla,että tuo kertomani lämpölukema oli vähän pielessä.Vaikutti vähän vialliselta tuo mittari.Mittasin myöhemmin uudella mittarilla ja lämpö oli 36,8.Olo oli kyllä hieman kuumeinen/kipeä.Mutta nyt on jo parempi olo.Siis tälläistä on ollut viikon verran.Jossain vaiheessa päivää tulee pahoinvointia ja tuntuu,et on tulos kipeeksi.Sitten ei kuitenkaan ..olo helpottuu välillä.
No,saapa nähdä,kohta totuus selviää ovatko menkat myöhässä vai miten käy:)
Eli tuo on ihan normaalia loppuvaiheessa kiertoa. Kun menkat taas alkaa, niin lämmöt laskee " normaaliin" , tai jos on raskaana, niin pysyy koholla. Että näin.
kp 27/32 menossa...