Aborttiin pakottaminen ja uhkailu
Mua ahdistaa. Olen raskaana. Lapsen isä haluaa että teen abortin. Emme ole yhdessä. Uhkaa, että jos pidän lapsen, niin hän ei pidä yhteyttä enää toiseen lapseemme. Mä haluan pitää lapsen. Mutta tuntuu pahalta ettei lapsilla ole isää.
Kommentit (5)
loppuelämän... Kyllä sinä yksinkin pärjäät, sillä lapsista saa voimaa ;) Jos mies ei halua osallistua elämäänne, niin ajattele niin päin, että pääset paljon helpommalla, kun sinun ei tarvitse taistella hänen kanssaan...
vai ettekö osannu ehkäsyä käyttää..
Vietimme iltaa yhdessä ja otimme viiniä. Sitten asiat vaan lipsahtivat. Mies tiesi etten käyttänyt ehkäisyä. Voisi sanoa että on ihan kummankin vika. Minä tosin haluan tämän lapsen.
et sä semmosta onnetonta sähläriä edes tarvii lastes kasvattamiseen. Sulta vaan tarvitaan paljon sisua ja voimaa jos lapset yksin kasvatat...!
Että älä välitä mitä lapsen isä sanoo, ei voi pakottaa murhaamaan lasta!
eikä sinkku naisille tehdyillä hedelmöityshoidoilla. ja kautta aikoin on laspia kasvanut ilman isää. ja eiköhän heistä ihan täyspäisiä ole tullut.
Toisaalta kumminkin isä on tiedossa niin voivat sitten aikuisena etsiä käsiinsä ja miettiä haluavatko tutustua.
mutta eipä ne lapset tunnu muutenkaan olevan kamalan tärkeitä isälleen. jos noin uhkailee.
Minä ainakin sanoisin että selvä ok. lapsen pidän , murhaajaksi en ryhdy.