Nainen, suostuuko miehesi antamaan sinulle suuseksiä?
Eilen kaverin kanssa keskustellessa kävi ilmi, että hänen miehensä ei halua nuolla häntä. En tiennyt, että näinkin voi olla kun luulin että kaikki miehet on hulluna tähän. Onko täällä naisia, joiden miehet eivät suostu nuolemaan?
Kommentit (10)
Miehenä hämmästelen miehiä jotka ei nuole innokkaasti. Nuoleminen on kumminkin tehoikkain tapa saada nainen kiimaan ja orgasmeihin. Helpottaa miehen tehtävää ja naisen tyydyttämisestä huomattavasti. Lisäksi saa tyytyväisen seksiä usein haluavan naisen ja naiset on halukkaampia myös antamaan suuseksiä.
Luulisi, että miehet nuolisi jo siksikin, että naisista on kova kilpailu. Mies on tyhmä, jos luulee pärjäävänsä toiselle miehelle, joka nuolee ja on vielä hyvä siinä. Itse panostin tyttöystävän ja vaimon pyydystämiseen itselleni kaiken mitä suinkin pystyin tekemään hänen tyydyttämiseksi. En luottanut isoon varustukseen vaan opettelin taitavaksi suuseksin ja sormetuksen antajaksi jo siksi, että vaimo pysyisi minulla ja pärjäisin mahdollisia kilpakosijoita vastaan. Hyvin on pysynyt jo halukkaan 47 vuotta, joten jotain olen tehnyt oikein.
Viime kerrasta on reippaasti yli vuosi, joten vastasin ei. Mies väittää pitävänsä suuseksin antamisesta, mutta käytännössä ei anna suunnilleen koskaan ja on jatkuvasti itselleen pyytämässä. Ei mitään väliä olenko ajanut posliiniksi vai en, ei heru.
Vastasin kyllä vaikka tätä tapahtuukin vain pari kertaa vuodessa.
Oon harrastanut seksiä noin 10(?) miehen kanssa, muut suomalaisia, yksi romanialainen ja 1 venäläinen. Venäläinen oli ainoa, joka ei tahtonut nuolla (En pyytänytkään kun yleensä miehet intoilee itse ja olisi siinä ollut monta tilaisuutta). Kaikki muut siis ainakin halunneet nuolla, yhden illan jutuissa (noista muutama) en ole halunnut vielä itse. Siis mun otannan mukaan suomalaiset miehet nuolevat 100% ja moni todella hyvin.
En vastannut mitään, koska olen sinkku. Pari miestä on tullut vastaan, jotka ei pitäneet nuolemisesta. Se ei ihan maata kaatanut, tykkään muista jutuista enemmän joka tapauksessa. Mutta kyllä sitä joskus kaipasi.
Jotenkin tuntuu että nuo kyselyn prosentit ovat ihan väärinpäin. En usko että 75% parisuhteessa olevista miehistä suostuu antamaan naiselleen suuseksiä. Määrä kuulostaa tosi isolta.
Oman kokemukseni mukaan, tosin vain kaksi miestä, into on jokseenkin nolla prosenttia.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuntuu että nuo kyselyn prosentit ovat ihan väärinpäin. En usko että 75% parisuhteessa olevista miehistä suostuu antamaan naiselleen suuseksiä. Määrä kuulostaa tosi isolta.
Oman kokemukseni mukaan, tosin vain kaksi miestä, into on jokseenkin nolla prosenttia.
Kaksi miestä on varsin pieni otos. Itselläni, heteromiehenä, on kokemusta luonnollisesti vain itsestäni, mutta kun nuoruuden epävarmuudesta ja kokemattomuudesta pääsi yli, niin cunninlingus on osoittautunut helpoimmaksi tavaksi tuottaa joillekin naisille orgasmi. Joillekin taas sormet. Sen sijaan en ole tavannut, kuin yhden naisen, joka sai helposti yhdynnässä orgasmin.
Miksi en nuolisi naista? On ihanaa tuottaa nautionta. Eiköhän se lisää sitäkin, että paluupostina tulee seksiä, jossa kumppani ei ajattele pelkästään itseään.
Olen mies. Meillä niin päin, että vaimo ei anna nuolla, vaikka haluaisin.
Enemmän minä nautin suuseksin antamisesta kuin vaimoni. Ymmärrettävää sinänsä, onhan se kenties vähemmän vaativaa hommaa, kuin munan imeminen. Eikä sillä että olisin ruikuttamassa vaimon haluttomuutta. Mielelläni olisin naama pillussa vaikka tasatunnein jos mahdollista.
Vastaan tuli sellaisia, jotka ei halunnut nuolla (mutta suihinotto kelpasi). Omaksi otin miehen joka nuolee.