Mies makaa krapulassa, alan siivota äänekkäästi
Piti lähteä aamupäivällä yhdessä ostoksille. Nyt menee päivä siihen kun herra toipuu :(
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä teillä on ohjeita.
Tuo täällä reuhaava raivosiivoaja ainakin on juonut aamusta asti, ei helpota sen kestokrapulaa muutama kalja.
Kädet vapisee niin että hyvä että saa kahvikuppia suuhunsa.
Eikä se syö, joten ruokavinkitkin ovat turhia.
Eikä muuten heppikään pelaa enää humalatilassa/krapulassa, joten senkin hoitelemisen yrittäminen on ajanhukkaa.Minullakin on tapana paapoa raukkaa sairasta, jos päätä särkee niin ettei ylös pääse.
Vaan tämän siitä aina saa palkaksi, minut herätetään kolistelemalla ja haukkumalla silloin kun iskee herralla siivousinto.Ei ole muuten selvää päivää ollut viiteen kuukauteen.
Järkyttävää tuollainen juoppo. Meillä käydään viikot töissä ja sitten nollataan, juhlitaan viikonloppuisin välillä.
Meistä ei kumpikaan alkaisi katselemaan mitään jokapäiväistä tärisevää juoppoa.
Kuka sille hakee juomia päivittäin vai hakeeko ihan itse. Kamalaa ettei enää edes syö ruokaa. Se ihminen pitäisi saada hoitoon. Hänellä on paha alkoholi riippuvaisuus ja käyttää lähiomaista hyväkseen saadakseen juoda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä hoidetaan kauppa käynnit ennen juhlimista.
Ettekö te osaa organisoida yhtään elämässänne.
Jos se mies on demari ja siksi kännää kaiket yöt?
Niin, tai demarit kai vetää jauhoja nykyään.
Ja vetävät naapurin kaljoja...
Sulla on heikko mies. Vetäsin illalla 0,7 vinettopullon eikä se enää missään tunnu. Auton rattiin tosin en itse ole menossa.
Vierailija kirjoitti:
On tää mun suhde yks Jeesuksen pääsiäinen! Ukko dokasi eilen ja viihdytin sitä kahteen asti. Tulin kotia nukkumaan ja ukko oli puoli kahdeksalta oven takana vinkumassa. Olin raivona, väsytti ja vitutti. Sitten se teki lähtöä ja sanoin, että et saatana lähde mihinkään, kun tuut tänne makaamaan, kun kerta halusit mun viereen huilaamaan ja kehtasit herättää. Ei se oo nukkunu koko yönä. Viis minuuttia makasi ja lähti mielenosoituksellisesti menemään.
Mut kun se on niin kiva muuten, olisin heittänyt jo pihalle, jos se ei ois syntisen komea ja ihana. Kaikkeen paskaan sitä kätensä iskee ja sitten on ihan pääsemättömissä, kun on niin rakastunut. Palvon maata tuon kusipään alla.
Hakisit apua tuohon läheisriippuvuuteesi niin ei tarvitsisi hyväksikäyttäjiin sekaantua. Juoppo tarvitsee aina jonkun läheisriippuvaisen olkapääksi saadakseen harrastaa sitä lempi harrastustaan.
Vierailija kirjoitti:
On tää mun suhde yks Jeesuksen pääsiäinen! Ukko dokasi eilen ja viihdytin sitä kahteen asti. Tulin kotia nukkumaan ja ukko oli puoli kahdeksalta oven takana vinkumassa. Olin raivona, väsytti ja vitutti. Sitten se teki lähtöä ja sanoin, että et saatana lähde mihinkään, kun tuut tänne makaamaan, kun kerta halusit mun viereen huilaamaan ja kehtasit herättää. Ei se oo nukkunu koko yönä. Viis minuuttia makasi ja lähti mielenosoituksellisesti menemään.
Mut kun se on niin kiva muuten, olisin heittänyt jo pihalle, jos se ei ois syntisen komea ja ihana. Kaikkeen paskaan sitä kätensä iskee ja sitten on ihan pääsemättömissä, kun on niin rakastunut. Palvon maata tuon kusipään alla.
Onko sillä isot munat. 🤣
Mies kuorsaa vieläkin, miten toimisitte tilanteessani?
Vierailija kirjoitti:
Anna nukkua väsymystään pois.
Mieheni jos herää aikaisemmin ei koskaan herätä minua jos nukun ja koittaa tehdä hiljaisia töitä niin etten vaan heräisi meteliin.
Hän on aivan ainutlaatuinen kun lapsuuden kotonani lyötiin kattilan kansia yhteen jos ei kaikki herännyt samaan aikaan aamu yöstä. Lapsuuden kodissani ei saanut kukaan nukkua äitini herättyä aamuyöstä kello viiden aikaan. Naapureista tuli valituksia kerrostalossa siitä metelistä kun heräsivät kaikki muutkin naapurit aamulla viiden aikaan. Omistus asunnosta ei vaan saanut häätöä kukaan niin vain vaikka mitä häiriötä tuotti.
Vierailija kirjoitti:
Mikset lähde yksin ostoksille? Ehkä ukko otti suojakännit. Kaupassa kuikuilu naisen kanssa on krapulaakin pahempaa.
Mikä hiton kuikuilu? Mulla on ostoslista. Tavarat kärryyn ja heti kassalle
Vierailija kirjoitti:
Mitäs avasit oven. Mä en olisi avannut. 🤣
Tykkään tuunata ruokia yllättävillä aineksilla. Kiitos reseptistä!
Vierailija kirjoitti:
Asettuisin haarareisin miehen päälle niin että miehen huulet kuorsatessa hivelee klitoristani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakisit apua tuohon läheisriippuvuuteesi niin ei tarvitsisi hyväksikäyttäjiin sekaantua. Juoppo tarvitsee aina jonkun läheisriippuvaisen olkapääksi saadakseen harrastaa sitä lempi harrastustaan.
Öö, voisin jättää miehen vaikka tästä paikasta, jos tilanne sitä vaatisi, jos se vaikka pettäisi. Mutta rakastan tuota retkua. Tosin en muuta ikinä sen kanssa yhteen. Näin omissa kämpissä ja rahoissa tämä edes jotenkin toimii.
You go girl, ruotuun se juopotteleva julli!!
Ostosreissu klo 13:00, edellisenä iltana ei juopotella!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä hoidetaan kauppa käynnit ennen juhlimista.
Ettekö te osaa organisoida yhtään elämässänne.
Jos se mies on demari ja siksi kännää kaiket yöt?
Ei, persu on ja koko persusakki on pelkkiä juoppoja, kaikkihan sen tietää, pesemättömiä, rumia, tyhmiä, haisevia juoppoja.
Persut haisee pyyhkimättömälle persèelle.
Ei se äänekkyys niin haittaa, kunhan tulee puhdasta.
Kerroitko miehellesi suunnitelmistasi?
Vai oletitko että miehesi pitää tietää ajatuksesi ja tuntea tunteesi ilman että ilmaiset niitä miten suoraan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä teillä on ohjeita.
Tuo täällä reuhaava raivosiivoaja ainakin on juonut aamusta asti, ei helpota sen kestokrapulaa muutama kalja.
Kädet vapisee niin että hyvä että saa kahvikuppia suuhunsa.
Eikä se syö, joten ruokavinkitkin ovat turhia.
Eikä muuten heppikään pelaa enää humalatilassa/krapulassa, joten senkin hoitelemisen yrittäminen on ajanhukkaa.Minullakin on tapana paapoa raukkaa sairasta, jos päätä särkee niin ettei ylös pääse.
Vaan tämän siitä aina saa palkaksi, minut herätetään kolistelemalla ja haukkumalla silloin kun iskee herralla siivousinto.Ei ole muuten selvää päivää ollut viiteen kuukauteen.
Järkyttävää tuollainen juoppo. Meillä käydään viikot töissä ja sitten nollataan, juhlitaan viikonloppuisin välillä.
Meistä ei kumpikaan alkaisi katselemaan mitään jokapäiväistä tärisevää juoppoa.
Kuka sille hakee juomia päivittäin vai hakeeko ihan itse. Kamalaa ettei enää edes syö ruokaa. Se ihminen pitäisi saada hoitoon. Hänellä on paha alkoholi riippuvaisuus ja käyttää lähiomaista hyväkseen saadakseen juoda.
Itse se hakee. Nytkin vissiin niin kiire tuli että kieltäytyi ensin syömästä, totesin että nyt syöt kun laitoin.
Keitin siis aamukahvit ja tein munakkaan, täytteenä juustoa ja kannusvurstia. Kädet tärisi niin ettei meinannut saada ruokaa haarukkaan, kohta suuttui ja huusi ettei hän syö, eikä noita iljettäviä lihoja ainakaan.
Siihen ne jäi, leikkeleet ja ainakin puolet 2 munan munakkaasta ja juustot.
Eilen se söi aamukahvilla 1 viipaleen leipää sillä samalla leikkeleellä ja juustolla, illalla yhden broileripyörykän kun tein.
Siinä kiinteä ravinto.
En tiedä miten aikuisen ihmisen saisi hoitoon, kun en onnistu sitä edes pakottamaan syömään.
Alkaa entinen urheilija könytä jo seinistä tukea ottaen aamulla vessaan...
Osteoporoosi on ja aliravittu.
Ja tietysti myös minä syön mielestään liikaa ja koko ajan, kun teen ne leivät yleensä näin puolelta päivin aamukahville, ja itselleni ruoan joskus 21-22 illalla.
Perkele. Lähdössä olen kyllä muutenkin, mutta potuttaa ettei tuo edes tajua että yksi syy on tuokin.
Sanoin kyllä nytkin että itse tyhjennät sitten lautasesi tällä kertaa roskiin, olen kyllästynyt lappaamaan ruokaa lautasilta, kun tiskit hoidan aina kuitenkin.
Hassua kyllä että tuossa jokunen kuukausi sitten tuli kunnon riita kun sanoin puolihuolimattomasti reissussa uupuneena, että otapa multa kengät jalasta.
Alkoi siinä kettuilla ettei hän miksikään omaishoitajaksi ala, otin asian tarkemmin puheeksi että entä jos tarvitsen myöhemmin, niin ei kuulemma käy.
Minä kyllä tunnen itseni omaishoitajaksi jo nyt.
Laitan ruoan ja maanittelen syömään, olen jopa juottanut kahvia kun ei pysy kuppi käsissä tärinöissä. Lopulta opin laittamaan sen isoon urheilujuomapulloon, josta jotenkin pystyy ryystämään.
Anteeksi pitkä purkaus, ottaa vaan nyt niin päähän, mutta kun moni vastaa aloitukseen niin kuin "ei siinä mitään, antaa olla rauhassa ja potea", kun ei se aina mene niin.
Aloittajan tilanteesta ei tietenkään voi tietää.
Mutta kyllä sitä välillä itsekin miettii kun kantaa kylmää käärettä ja vettä ja särkylääkettä, että moni taitaa jättää kärsimään ihan itse omista teoistaan, enkä ihmettele jos piruuttaan siivoaa yms, mistä lähtee ääntä, kuten normaalistikin.