Deittailisitko erityislapsen isää
joka jätti perheensä, kun ei kestänyt pyörittää lapsiperhe-elämää?
Kommentit (32)
En deittaile miehiä lasten kera. Etsin parisuhdetta. En uusperhettä.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaapas sitten millainen on hyvä isä? "Pysyy huonossa suhteessa lasten takia" on dumattu tällä palstalla moneen kertaan. Koskeeko se vain naisia?
Panostaa suhteeseen niin, ettei se mene huonoksi.
En ketään jolla on alaikäisiä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
En. En deittaile miehiä, joilla on lapsia, oli erityinen tai hylätty tai mitä tahansa.
Näin juuri! Lapsettomien naisten ja miesten kannattaa pysytellä kaukana lapsen omaavista henkilöistä.
Siinä ei menetä mitään muuta kuin omaa aikaa, huonoon parisuhteeseen.
Menee läpi seuraavalle ihan heittämällä. Aina voi kuvitella, ettei lapsia edes ole, tai että Minä kyllä pystyn parempaan kuin miehen eksä, joka ei ymmärtänyt minkä kultakimpaleen ajoi elämästään. Seuraava voi ihan miettimättä sivuuttaa sen, miten mies on isyyttään hoitanut aiemmin, ja tehdä miehelle parempia lapsia, kuin jotain erityisiä, hiton nepsyjä, kun on itse niin paljon parempi ihminen. Tämä tarina on tosi, vaikka en tarkempaan avaakaan.
En tietenkään. Mies todennäköisesti jättää naisenkin, jos nainen esimerkiksi sairastuu tai tulee vähän vaikeampi aika suhteessa.
Lapsen huoltajuus on vähän semmoinen ettei sitä voi valita millaisen sattuu saamaan tai millaiseksi muotoutuu, sen kanssa sitten eletään myös ihmissuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaapas sitten millainen on hyvä isä? "Pysyy huonossa suhteessa lasten takia" on dumattu tällä palstalla moneen kertaan. Koskeeko se vain naisia?
Hoitaa lapsiaan yhtä paljon kuin lasten äiti ja laittaa nämä omien tarpeiden edelle.
Ei jatkoon. Tuossa on melko vahvat indikaattorit, että mies itsekin on erityinen, eikä hänellä ole välineitä asian käsittelyyn.
Vierailija kirjoitti:
Totuus taitaa olla, että ex-vainonsa oli kylmä raivopää. Parempi siitä lähträ oli sitten erityislapsi tai ei
Minä en ainakaan jättäisi erityislastani kylmän raivopäämiehen armoille.
Et onneksi deittaile koko perhettä, joten anna miehelle mahdollisuus. Syitä eroamiseen on aina monta ja sen takia ketään ei voi tuomita ennen kuin tuntee vähän paremmin. Jos kuitenkin tulee olo, ettei mies puhu totta tai kiertää vastuutaan mieti kahdesti onko sinulle sopiva.
Isä voi olla hyvä, vaikka onkin eronnut.
MInua kyllä kiinnostaisi tutustua erityislapseen. Se tekisi miehestä kiinnostavamman vanhemman ja miten käsittelee vanhemmuuttaa ja suhdettaan lapseensa. Pitäisin myös itsestään selvänä, että mies auttaa siinä tapauksessa ex-vaimoaan ja koettaisin olla itsekin apuna. Kun kerran olen itsekin erityisaikuinen, niin ymmärrän tilannetta