Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotteko ns. sielunlintuihin

Vierailija
06.04.2023 |

Minulla käy joka aamu mustarastas parvekkeella, olen kylläkin laittanut ruokaa linnuille, mutta yksi ja sama rastas on aina siinä. Mahtaako olla jonkun kuolleen sielu. Nimittäin hiljattain kuoli eräs ystäväni - ajattelin voisiko se olla hänen sielunsa joka tuo sanoman tuonpuoleisesta. Aikaisemmin pulu lensi ikkunaan ja meni noin 4 kk kun eräs toinen ystäväni kuoli.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taitanee olla sielulintu, tai niin ainakin luulen. Joka aino kesä, punarinta istuu ikkunani takana ja aina samalla oksalla, ei koskaan puun muilla oksilla ja ikäänkuin katsoo minua kun istun koneella. Punarinnat varmaan tulevat muuttajina pian, joten sama ilmiö toistunee taas tänä kesänä. Erikoista, että vain yksi oksa puusta kelpaa hänelle istuinoksaksi, samassa kohtaa puuta on 4 muuta oksaa niin ei, se on aina se yksi ja sama oksa ja katse ikkunaani päin. 

Vierailija
2/5 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuinka ihana punarinta. Hänellä taitaa olla jotain kerrottavaa sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on varmaankin varis.

Vierailija
4/5 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Miksi uskoisin?

Tuollaiset ajatusrakennelmat voivat olla kauniita, mutta ei niille ole mitään perusteita.

Otan kuotenkin osaa ystäväsi poismenon johdosta.

Vierailija
5/5 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimet ovat todella viisaita ja älykkäitä. Minä rakastan kissoja yli kaiken, minusta ne ovat Jumalan mestariteoksia numero 1. Kaikki eläimet ovat ihania.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme