Syötkö mämmiä?
Pääsiäiseen kuuluu mämmin syönti.Syötkö sinä mämmiä?
Kommentit (59)
Olen yrittänyt useemman kerran maistaa, mutta ei vaan iske. Ei se pahaa ole, muttei myöskään hyvää.
Sana mämmi ja mömmö kuulostavat samalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neljäs rove jo menossa. Viime keväänä söin 12 kpl ja lisäksi kuohukermaa 2,4 litraa.
T. Mämmin ystävä
J.Mieto on tullut vanhaksi enää menee vain 20 rovetta.
Ei, vaan sanoi syövänsä 30 rovetta vain tänä pääsiäisenä.
Mietaa elää ja voi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Mämmi on p***aa.
Olen syönyt sekä hyvää mämmiä että pahaa mämmiä. Jos kaupassa on vain pahaa mämmiä, en osta mämmiä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt useemman kerran maistaa, mutta ei vaan iske. Ei se pahaa ole, muttei myöskään hyvää.
Oletko maistanut eri valmistajien mämmejä? Vai aina samaa kymppimämmiä?
Vierailija kirjoitti:
Syön, mutta sen pienen muovikipollisen. Kylkeen vaniljapähkinä kermajääteloä ja kuppi kaffetta.
Noin se pienen muovikipon "mämmi" pitääkin syödä. Ei sitä muuten alas saa.
En syö. Ei se pahaa ole, mutta mieluummin jätän syömättä. Seurustelin joskus mämmihullun kanssa. Sitä löytyi aina kaapista, ympäri vuoden. Auton hanskalokerossakin oli jostain syystä yksi rasia.
Rakastan mämmiä mutta tänä vuonna en raaskinut ostaa kuin yhden pienen annoksen. Ruoka on niin kallista etten osta nyt mitään ns. turhaa.
Söin vuosiin äsken pienen annoksen kermalla ja ripauksella sokeria ja voi hoo-moilanen kun oli hyvää. Mulla oli joku outo inho mämmiä kohtaan ennen tuota, siksi ei tullut syötyä. Nyt oon iloinen että maistoin taas.
Kyllä sitä vähän voi syödä, mutta laitan siihen päälle paljon kermaa tai vanilijakastiketta.
Kyllä eräs iäkkäämpi tuttavani teki itse mämmiä ei tuonut mulle eikä antanut sitä mulle toi erääseen hoitokotiin ja vieraallekkkn mutta ei mulle vaikka olin myös itse Vieraana ja kutsuttuna.
Se on pitkäaikainen projekti valmistaa itse , keitetään ruisjauhoista puuroa ja pienissä erissä , annetaan 2- 4 tuntia imaltua ja taas keitetään ja lisätään mämmimaltaita.
Ja kun kaikki se jauho on keitetty, sitten laitetaan vielä uuniin.
Ja sokeroidaan. , Että semmoinen se mämmimn valmistus on .
10 Mämmi on parasta..
Olkoot semmosen huonosti käyttäytyvän ikäkkään ja maatilansa lopettaneen karjatila( maitotilan ( lehmän)) emännän mämmit miten monta kertaa Itse tehtyä.
En hirveästi välitä, vähän syön kerman ja sokerin kanssa.
Yleensä syön ja rakastan mämmiä, mutta nyt dieetillä eikä tee edes mieli. En siis syö tänä pääsiäisenä.
Syön, koska löysin S-marketista Kymppimämmiä. Pakasteesta. Nami nami.
Syön, mutta sen pienen muovikipollisen. Kylkeen vaniljapähkinä kermajääteloä ja kuppi kaffetta.