Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys gluteenittomasta pastasta

Vierailija
06.04.2023 |

Voiko resepteissä korvata tavallisen pastan suoraan gluteenittomalla, vai meneekö siinä jotain pieleen? Mielessä on lähinnä tämä pasta carbonaran resepti: https://www.lidl-reseptit.fi/reseptit/pasta-carbonara

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mä korvannut. Tosin osassa pastoista mun kokemuksen mukaan se paketissa mainittu keittoaika ei riitä saamaan pastasta riittävän kypsää. En mitään lötköpastaa haluakaan, mutta siis kun ei meinaa saada edes sopivan al dente vaikka keittäisi ohjeen mukaisen ajan.

Vierailija
2/3 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mä korvannut. Tosin osassa pastoista mun kokemuksen mukaan se paketissa mainittu keittoaika ei riitä saamaan pastasta riittävän kypsää. En mitään lötköpastaa haluakaan, mutta siis kun ei meinaa saada edes sopivan al dente vaikka keittäisi ohjeen mukaisen ajan.

Kiitos! ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasiassa pastat voi korvata gluteenittomilla ilman ongelmaa. Ole vain tarkkana, ettet käsittele samalla aikaa samoilla välineitä tavallista pastaa, jotten tapahdu kontaminaatiota. Ei kannata luottaa sokeasti keittoaikoihin, vaan kokeilla ja hakea näppituntumalla sopivaa kypsyyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi