Jos haluatte oikeita kunnon muovipillejä eikä mitään sulavia paperipillejä, tilatkaa saksan amazonista! (linkki)
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Näin pillejä viimeks lapsena käyttäneenä, mihin ihmeeseen niitä muka tarvii? Osaan juoda ilman pilliäkin. Kysyn ihan tosissani.
Pirtelöt esimerkiksi on kivempi juoda pillin kanssa kuin ilman.
Mulla on ihan s marketista haettuja pillejä iso pussi keittiön kaapissa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihan s marketista haettuja pillejä iso pussi keittiön kaapissa.
Minkälaisia pillejä? Milloin haettu?
Vierailija kirjoitti:
Näin pillejä viimeks lapsena käyttäneenä, mihin ihmeeseen niitä muka tarvii? Osaan juoda ilman pilliäkin. Kysyn ihan tosissani.
Tykkään juoda juomani jäillä ilman pilliä yleensä vaan kolisee jäät etulegoja vasten. Samoin tosiaan smoothiet suorastaan vaatii pilliä; jotkut raaka-aineet tekevät smoothiesta vähän sellaisen "limaisen", jolloin lasin reunasta huikattaessa kohti suuta pyrkii naamanlevyinen levälautta....
Myös petipotilaat, jollain tapaa vammautuneet jne. käyttävät pillejä ihan tavalliseen juomiseen; ei vaadi pään kallistamista.
Normalissa oli ainakin hyvin paljon muovisia muistuttavia pillejä. En ole vielä testannut, kun on vanhoja tallessa. Mutta joo, pskoja ovat monet "korvikkeet"; et ehdi puoleenväliin juomaa, kun on pilli jonain selluloosana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään juoda juomani jäillä ilman pilliä yleensä vaan kolisee jäät etulegoja vasten. Samoin tosiaan smoothiet suorastaan vaatii pilliä; jotkut raaka-aineet tekevät smoothiesta vähän sellaisen "limaisen", jolloin lasin reunasta huikattaessa kohti suuta pyrkii naamanlevyinen levälautta....
Myös petipotilaat, jollain tapaa vammautuneet jne. käyttävät pillejä ihan tavalliseen juomiseen; ei vaadi pään kallistamista.
Miten sä oikein juot, jos jäät kolisee etuhampaita vasten? Juotko jatkuvasti jotain niin pahaa, että irvistät? Mulla on huulet siinä välissä eikä ole varmaan koskaan jäät osuneet hampaisiin. Mulla on kolaa jäillä tuossa vieressä ja oikein yritin saada niitä jäitä osumaan hampaisiin, mutta ei vaan onnistunut.
Normalissa myydään kestomuovipillejä. On normikokoisia, paksuja millä saa hyvin smoothiet ja pirtelöt sekä pieniä pillejä esim pillimehuihin. Edulliset ja hyvät.