Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit joululahjaksi itsellesi, jos voisit saada, mitä tahansa? Entä relistiset mahdollisuudet toteutumiseen?

Vierailija
28.11.2006 |

Haluaisin uuden kampauksen ja kalliit ja ehdottomasti laadukkaat, korkeakorkoiset merkkitalvisaappaat. Kumpikaan ei ole varaa tänä jouluna:(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhänä ei osaa kirjoittaa:D

Vierailija
2/11 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjakortin esim. vyöhyketerapiaan, kasvohoitoon tai kokovartalohierontaan, kylpyläpäiväkin olisi ok. Sitten olisi kiva saada uusi kylpytakki + tossut, kaulakoru. Kaikki ovat mahdollisia vaikkakaan meillä ei ole kauheasti ylimääräistä rahaa tänä jouluna. Ehkä saan sen vyöhyketerapian kun mies kyseli eilen että kukas se olikaan kenellä käytettiin koliikkivauvaamme... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mies ja lapset lähtis vaikka mummolaan ja saisin vain olla rauhassa!

Ei tartteis tehdä ruokaa kellekään, sais nukkua niin pitkään kun huvittaa!

Vierailija
4/11 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiireisen jouluhössötyksen sijaan.

Ei ihan taida toteutua. Samat äidin velvoitteet ne seuraa joulunakin, vaikka mökillä oltaisiinkin.

Lapset on muonitettava ja hoidettava tuttuun tapaan, eikä joulusiivoustakaan pääse pakoon. No, jospa sais noelina edes hiukka tavallista pidemmät yöunet.

Vierailija
5/11 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa saan jouluksi mitään, kun kaikki rahat kiinni rakentamisessa, ei kylläkään yhtään haittaa.

Vierailija
6/11 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisen kunnollisen, johon kuuluisi, että joku ulkopuolinen kävisi läpi meidän tavarat ja heittaisi pois kaikki tarpettomat (tai siis keräisi sen johonkin kohtaan ja me annetaisimme sitten lupa). Ulkopuolinen järjestaisi myös kaapit uudestaan ja ehkä muuttaisi huonejärjestystä. Ja me olisimme sen ajan kokonaan pois kotoa - vaikka pitkä viikonloppua jossain kylpylässä.

Realistena näen kyllä Robbie Williamsin uuden CD:n

Vierailija
7/11 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne myös saan (ostan sitten vaikka itse itselleni)

Vierailija
8/11 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovatko Helsingisät - saako sitä vero-vähennystä?

Mistä heidät löytää?

Meillä jopa käy siivoja, mutta he eivät sellaista toimeksiantoa haluneet ottaa vastaan (onkohan aika vaihta siivousfirma)?

t

7

Vierailija
9/11 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

soita MTV3-storeen ja kysy sieltä ;-)

Minäkin olen todella hyvä siivooja mutta asun täällä vähän kauempana, tullee liian kalliit kilometrit ..

Vierailija
10/11 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten se realistinen puoli... Hmm... uudet kengät olis kiva =)

Vierailija
11/11 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en katsoo televisiota olenkaan - eli menin lankaan.

Mutta oikeasti - minä en ehdi sellaiseen järjestälimälliseen siivoukseen. Saan hädin tuskin päivittäiset rutiinit - ruuan laitot, pyykin pesut, vaateiden huolto, lelujen keräminen, imuroinnit ja lattioiden ja WC:n pesut. Siivoja käy 2 x kuukaudessa ja tekee vähen perusteellisemman siivouksen (eli myös ovenkaarmet, kaapin ovet yms). Muuhun minulla ei yksinkertaisesti riitää aika - meidän 7 hengen perhe asuu neljä huonetta + keittiö kerrostaloasunnossa, tuntuu, että kaaosta on aina. Niin ja töissä olen ja lasten harrastuksetkin vievät aikaa...

eli jos on okeita ehdotuksia?

no, väärä ketju - taidan ensi vuoden puolella etsiä meidän helmi, jolla on synnynäinen järjestelykyky

t.

7

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän