Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteessa olevat onko seksielämänne lähtenyt lentoon, kun lapset ovat lentäneet pesästä?

Vierailija
04.04.2023 |

Sitä odotellessa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun lapset lähti ja vaimo perässä, niin seksielämäni lähti rakettimaiseen liitoon.

Vierailija
2/12 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti, eikä häneltä enää lentänyt. Odotin itse jotain muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin seksiä koko ajan mies korkeintaan kerran viikossa.

Vierailija
4/12 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti myös. Meillä oli vilkas seksielämä yli 30 vuotta ja kuvittelinkin, että "pidot" vaan paranee, omat haluni todella voimakkaat. Toisin siis kävi, nyt elän puutteessa (lelut seuranani).

Kivaa olla 50 v ja jätetty.

Vierailija
5/12 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä odotella sinne saakka. Voihan sitä panna koko ajan. Niin ainakin meillä tehdään.

Vierailija
6/12 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Löysin rakastajattaren ja nyt on seksielämä aivan fantastista. Vaimon elämästä en tiedä.

Vierailija
7/12 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
8/12 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies lähti myös. Meillä oli vilkas seksielämä yli 30 vuotta ja kuvittelinkin, että "pidot" vaan paranee, omat haluni todella voimakkaat. Toisin siis kävi, nyt elän puutteessa (lelut seuranani).

Voin luvata, että kohta olet kuumaa kamaa. Nyt alkaa itsellä ns. erohehku vaikuttaa, enkä puhu menopaussin kuumista aalloista.

Ja se on ihan oikein. #2.

Vierailija
9/12 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin luvata, että kohta olet kuumaa kamaa. Nyt alkaa itsellä ns. erohehku vaikuttaa, enkä puhu menopaussin kuumista aalloista.

Ja olen myös 50v.

Vierailija
10/12 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja olen myös 50v.

Lähes 10 kk ilman seksiä ja hetkittäin tuntuu siltä, että opin olemaan ilmankin, mutta sitten taas tulee aika kun mitään muuta en ajattele. Pitäisi vaan uskaltautua etsimään seuraa. Olin uskollinen 30 vuotta, että "se ensimmäinen" uusi seksikumppani kyllä hieman hirvittää. Ja kun halut on vielä olemassa niin en ihan valmis olisi siitä ilosta vielä luopumaan.

Kiitos Sinulle tekstistäsi.

Vierailija
11/12 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasaisesti menty 39v aina siitä lähten kun tavattiin ja alettiin seurustella ja mentiin avioon. Alkuun tietysti enemmän ja iän karttuessa vähemmän . Mitään pitkiä taukoja ei ole ollut muista kuin syistä kuin terveydelliset syyt kuten 4 synnytystä ja leikkauksien jälkeiset toipumiset hoita molemmilla on useita. Voisi todeta että jokainen 10v ikää on vähentänyt yhden kerran viikosta kun nyt vähän yli 60v on vielä seksiä 5-6 krt/ kk

Vierailija
12/12 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina elänyt hetkessä, tässä ja nyt.  En olisi ollut parisuhteessa, jos meillä ei olisi ollut säännöllisesti seksiä viikoittain. Nyt menty tällä jo 47v, nuoresta lähtien yhdessä, molemmat pitäneet huolta toistemme tyydytyksestä ja orgasmeista. Sattumalta tulleen iltatähden johdosta viimeinen lähti pesästä vasta vähän aikaa sitten. En usko, että meillä seksi ihmeemmin lisääntyy. Nykyisin vaimo halunnut vain kerta viikossa. Mutta toki, eihän sitä koskaan tiedä, josko vaikka innostuisi, kun on innostunut muutekin treenaaman paikkoja.