Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voi tehdä tässä tilanteessa, kun en ole 37-vuotiaana koskaan saanut ketään kanssa parisuhteeseen, ja nyt se alkaa karsimaan deittiehdokkaita kun kerron heille asiasta

Vierailija
04.04.2023 |

Eli nyt tilanne on se että en pääse edes tapailusuhteeseen kun kerron tästä.

Varsinainen noidankehä; En saa kokemusta koska minulla ei ole kokemusta...

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai nyt on sit paniikki kun viimeiset 30v on venytelty vaan esaria

Vierailija
22/28 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikaikkuna sulkeutui, en voi tehdä enää mitään. Tuossa iässä naiset haluavat aina ensiksi kuulla parisuhdehistoriasi. Ja sitä on pakko olla.

Naisen haku 37-vuotiaana ilman parisuhdehistoriaa on ihan yhtä toivotonta kuin työnhaku samassa iässä tyhjällä CV:llä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänelle olen ehdottanut treffejä muutaman kerran. Ehkä kaksi kertaa. Hän torjuu ehdotukseni koska olen vanha ja paksu. Mä oon oikeasti tosi ihana nainen. Mutta olen kyllä kaksista pakeista oppinut että en enää ehdottele.

Vierailija
24/28 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä kerro. Ihminen on laumaeläin ja haluaa mitä kaikki muutkin haluaa vaan koska se on suosittua ja olettaa automaattisesti että ei-suosittu on ei-hyvä. Kuuluu aivojen tiedonkäsittelyn oikoteihin koska ei ole kapasiteettia käsitellä kaikkea maailman tietoa. Siksi kahdesta ravintolasta valitaan jossa on enemmän asiakkaita, se on varmaan hyvä kun muutkin on siellä. Ihmisen aivot ovat kehittyneet välttämään vaaroja ja tyhjä paikka on epäilyttävä, miksei kukaan mukaan ole siellä. Siksi aivot tekee nopeasti oletuksen että tyypissä on jotain vikaa jos kukaan muukaan ei ole sitä halunnut. Ehkä on ehkä ei.

Mä en ainaskaan menis täpötäyteen ravintolaan. Menen sinne missä saa istua rauhassa väljemmin

Vierailija
25/28 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikaikkuna sulkeutui, en voi tehdä enää mitään. Tuossa iässä naiset haluavat aina ensiksi kuulla parisuhdehistoriasi. Ja sitä on pakko olla.

Naisen haku 37-vuotiaana ilman parisuhdehistoriaa on ihan yhtä toivotonta kuin työnhaku samassa iässä tyhjällä CV:llä.

Ei ole. Kirjoittamasi toisaalta on yhtä tyhjän kanssa, hyvä kanssaihminen.

Vierailija
26/28 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juoksunsa juosseille aloilleen asettumassa oleville naisille kyllä kelpaa kokematonkin mies jolle heti heittää niskaan avioliittovaatimukset ja lapsiasiat, kun se biologinen kellokin nimittäin tikittää ihan viimeisiään. Siinä vaiheessa kokematon mies joko hyväksyy asian että jäi itsellä juoksut juoksematta ja joutuu heti ns. tositilanteeseen, tai sitten jatkaa samalla linjalla.

Vierailija
27/28 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juoksunsa juosseille aloilleen asettumassa oleville naisille kyllä kelpaa kokematonkin mies jolle heti heittää niskaan avioliittovaatimukset ja lapsiasiat, kun se biologinen kellokin nimittäin tikittää ihan viimeisiään. Siinä vaiheessa kokematon mies joko hyväksyy asian että jäi itsellä juoksut juoksematta ja joutuu heti ns. tositilanteeseen, tai sitten jatkaa samalla linjalla.

Eiköhän juoksunsa juossut halua ennemminkin kaltaisensa kulahtaneen visvakullin, jotta voidaan söpösti käydä läpi omat yhden yön jutut ja samalla kikatella tatuointeja vertaillen.

Vierailija
28/28 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa tilassa aikoinaan olleena voin sanoa, että on mahdollista päästä parisuhteeseen.

Kannattaa olla rehellinen, itse en pysty valehtelemaan. Rehellisesti kerroin aina että en ole koskaan seurustellut, osa treffikumppaneista kaikkosi osa ei, ja löytyi lopulta se oikeakin.

Älä luovuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi