Tänään NATO tallentaa Suomen
Kommentit (25)
Kääntyipä tämäkin tallentaa-trollaus itseään vastaan ja nyt se sitten tapahtuu. Mahtaa jonneja veetuttaa
Vierailija kirjoitti:
Kääntyipä tämäkin tallentaa-trollaus itseään vastaan ja nyt se sitten tapahtuu. Mahtaa jonneja veetuttaa
Luulen, että avaus on ihan posiitivisessa mielessä tehty ja siinä on käytetty ironiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että avaus on ihan posiitivisessa mielessä tehty ja siinä on käytetty ironiaa.
Ei kun tarkoititkin varmaan yleisessä mielessä etkä tätä avausta. Kyllä vain, niin kääntyi tämä alkuperäinen trollaus hauskaksi vitsiksi : )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryśśäbotit tuon trollauksen takana ovat eikä jonnet.
Taidat olla itse r-botti kun tämä päivä noin korpeaa.
Sanoin vain että tuon tallentaa -trollauksen takana ovat todennäköisesti ryśśäbotit. Älä syytä jonneja ryśśäbottien trollauksista.
väitteessäsi ei ole mitään järkeä
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä sinun työttömässä luuserielämässä muuttuu? Ei mikään. Tulet huomenna samanlailla tänne valittamaan kaikesta. Ja ylihuomenna, ja sitä seuraavana. Oravanpyörä senkuin jatkuu :)
Sinä taas korkeaa koulutustasoa vaativasta työstäsi käsin kiireistä huolimatta ehdit tännekin kirjoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoin vain että tuon tallentaa -trollauksen takana ovat todennäköisesti ryśśäbotit. Älä syytä jonneja ryśśäbottien trollauksista.
Miten niin ei ole? Huonolla suomen kielellä kirjoitetut natovastaiset viestit kuten tuo "nato ei voi tallentaa", ovat todennäköisesti ryśśien tekemiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei ole? Huonolla suomen kielellä kirjoitetut natovastaiset viestit kuten tuo "nato ei voi tallentaa", ovat todennäköisesti ryśśien tekemiä.
OK eli olet vähän yksinkertainen ääsburger.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OK eli olet vähän yksinkertainen ääsburger.
Taidat olla itse ryśśäbotti, jos natovastaiset trolliviestit eivät ole mielestäsi todennäköisesti ryśśien tekemiä.
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä sinun työttömässä luuserielämässä muuttuu? Ei mikään. Tulet huomenna samanlailla tänne valittamaan kaikesta. Ja ylihuomenna, ja sitä seuraavana. Oravanpyörä senkuin jatkuu :)
Iiggorin epätoivoinen sopertelu on musiikkia korville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin sitä alkuperäistä, muutama viikko sitten liikkeelle lähtenyttä, en aloitusta.
Näinhän se on. Maailma muuttuu, tietyt ihmiset eivät. Nämä työttömät trollit määkivät täällä myös huomenna, ensi viikolla ja ensi vuonna. Aihe vain muuttuu. Me muut jatkamme elämäämme riippumatta siitä kannatimmeko Natoa vai emme. Nämä sankarit jatkavat vain roskaviestien suoltamista nettiin.
Vierailija kirjoitti:
Venäjä lisää olemattomia joukkoja Suomen rajalle.
No, olihan Putlerin idolilla Aatullakin erilaisia spesiaalijoukkoja jäljellä keväällä 1945. Ei siinäkään hyvin käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Ja alkaa uusi aika!.............pelon ilmapiiri, jota ei ole suomessa koettu 60:een vuoteen.
pysy venäjällä jos täällä pelottaa
Vierailija kirjoitti:
Suomi pääsi NATOon heti kun punikit hävisivät vaalit.
Huutonaurua, tää oli oikeesti hyvä!!! :D :D :D
"pysy venäjällä jos täällä pelottaa" Taidan olla suomalaisempi kuin sinä, mutta ymmärrän myös mitä tuo liittoutuminen vaikutta ja se ei vaikuta tekemällä suomi turvallisemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
"pysy venäjällä jos täällä pelottaa" Taidan olla suomalaisempi kuin sinä, mutta ymmärrän myös mitä tuo liittoutuminen vaikutta ja se ei vaikuta tekemällä suomi turvallisemmaksi.
tyhmä jankkaava ryssäläinen olet
😁