Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö millaista on kova vauvakuume?

Vierailija
27.11.2006 |

Siis todella kova, en tarkoita sellaista vaaleanpunaista unelmaa vaan kovaa, raskasta, surullista kaipuuta lapsesta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ei koskaan pitänyt saada lasta, mutta lopulta sainkin. Yhden, eikä koskaan tule lisää, mutta olen onnellinen näin.

Vierailija
2/5 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pientä ihmettä. Onneksi se tapahtui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta on ja nyt juuri tuntuu siltä että nyt on elämäni vauvakuume.... sen vain pilaa suuri sektiopelko

Tämä on todellista ei mitään vaaleanpunaista unelmaa

Vierailija
4/5 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään tarrasukkatyyppejä. Mä ihan oikeesti pelkään että kohta masennun tän asian kanssa.

ap

Vierailija
5/5 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo lapsia, enkä ole heitä muuten huvikseni hankkinut, ajankuluksi tai statuksen takia. Nyt taaskin tuntuu siltä että tuolla avaruuden puolella joku pieni mukava tyyppi kurkkii minun suuntaani ja huutaa " Äiti, äiti!"

Käytän e-pillereitä kun mies ei ole valmis uuteen vauvaan. Mun kroppa hylkii hormonilisää jotenkin, kuukautiset (lue: mikälie-vuoto) on ihan milloin sattuu ja ovulaatio pari-kolme kertaa kuussa eli ruumis olisi erittäin halukas sen uuden ihmisen kasvattamaan.

En tiä onko tästä oikein käyttää nimeä vauvakuume, lähinnä olen jonkinlainen ajopuu toistaiseksi. Välillä kun on ovulaatio, tuijottelen vain oikealle ja vasemmalle kuin mulla olis aivovaurio, ja jalat lakoo alta. Mies kyllä lähestyy, ovuloiva nainen kun on täydellisen vastustamaton. Kohta varmaan osuu vaiheet kohdalleenkin ja tulen raskaaksi, ja sitten se ehkä jättää mut, kun ei jaksa enää kolmatta lasta.

Ihmettelen hieman niitä naisia, jotka pysyvät koko ajan täysin järjissään. Onko ne ylipäänsä ihan normaaleja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän