Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmeellisin asia, jonka olet nähnyt?

Vierailija
27.11.2006 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pilvet peittivät sen kokonaan, olin ylhäällä rinteillä ja pilvet laskeutuneet alas. Alla olevaa merta ei näkynyt, vain valkeaa pumpulia.

Vierailija
2/13 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin syysiltana ajelemassa pikkutietä pitkin, kun koko tien täydeltä loikki sammakoita. Koko auton valokiila oli täynnä niitä ja sitä jatkui usean kilometrin matkan. Näytti tosiaankin siltä, kuin sammakoita olis satanu taivaalta. Harmi kun ei ollu kameraa mukana silloin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis rakas läheiseni oli kuollut 2 kuukautta aiemmin ja surin kovasti häntä. Yhtenä yönä heräsin kun poikani oli tullut kesken yötä viereeni nukkumaan (mies oli poissa kotoa tuolloin), ja havahduin siihen että poika putoaa kohta sängystä, mutta näinkin että pojan puolella reunalla istui aivan läheiseni näköinen enkeli, tosin ei ollut lainkaan " maallisen" näköinen vaan sellainen harmaan-kristallinen, en osaa selittää. Kokemus oli todella kaunis, ei lainkaan pelottava. Kun laitoin silmät kiinni ja avasin uudelleen näky oli poissa.

Vierailija
4/13 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä löytyy paljon tietoja netistä.

Itse en ole nähnyt mitään ihmeellistä. Tai en ole pitänyt ihmeellisenä, mulle " luonnollinen" on aika laaja käsite...

Vierailija
5/13 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tuon palavan tähden olen nähnyt kahdesti ja ekalla kerralla se kesti tosi pitkään. Ajoin autoa kun huomasin huikean tulisuihkun tulevan tuon palavan pallon perässä. Ojaan meinasin ajaa.

Toisella kerralla se kesti vain sekunnin.

Ja nuo sammakot ovat aika yleinen ilmestys syksyisellä maantiellä. Olen törmännyt siihen useasti. Ei kun yli vaan...

Vierailija
6/13 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tullut keskenmeno. Suloinen oli, niin pieni.

Vierailija
7/13 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyksen jälkeiset isot verihyytymät ihmetytti :)

Vierailija
8/13 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

keski-ikäinen mersumies pysähtymässä suojatien eteen.

Vierailija
9/13 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle tietysti ihmeellisintä on omat ihanat lapset mutta jotain muuta?

En varmaan mitään ihmeellistä, kiiltomato... tai keksinpä, yhdellä kaverilla kyynärpäät taittuu toiseen suuntaan kuin muilla ihmisillä.

Vierailija
10/13 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sumusta muodostui vanhanaikainen iso purjelaiva, hieman meren pinnan yläpuolelle, sitten se taas " hajosi" ja haihtui näkyvistä. Tätä todisti muutama selvin päin oleva ja selväjärkinen aikuinen, kaikki näkivät saman. Ei ollut oikea laiva vaan kuten sanottu muodostui sumusta, ihan kuin jossain leffoissa. Kuka osaa selittää?

Vierailija
11/13 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun sokeriruokopeltoa poltettiin korjuuta varten.. oli aika kummaa seistä keskellä taivaalta putovia kyteviä sokeriruuon lehtiä.

Vierailija
12/13 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko palava avaruusromu tai meteoriitti.

Vierailija
13/13 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän tylsää mutta en ole mitään ihmeellisempää nähnyt, kun en noita luonnonilmiöitäkään..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi