Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-mieheni on ihan uskomattoman tyhmä ja ärsyttävä

Vierailija
03.04.2023 |

Ylimielinen nilkki kiusaaja

🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏 hengitän sisään, hengitän ulos.... puuuuuuuuuuuuuuh

Auttakaa! On niin vit tu mainen Qsipää ja tehnyt elämästäni tosi vaikeaa jo vuosien ajan. Nyt erotessa kusettaa kaikin mahdollisin tavoin ja esittää uskomattoman epäreiluja vaatimuksia. Siis ju ma lau ta esimerkiksi hän aikoo nähdä lapsia vain (joka toinen) vkl mutta minun pitäis muuttaa tästä vuokralta (mun vuokrasopimus!) muualle asumaan lasten kanssa arjet. Kun hän asuis tässä ilmaiseksi ja mä maksaisin myös sen toisen asunnon vuokran, missä asuisin lasten kanssa viikot.

On ihan tosissaan. No joke.

Ja naureskelee mulle ja soittelee koko ajan.

Aaaaarghhhh! 😭

Koitan olla cool ja toimia fiksusti ja hillitä itseni mut voi prkl!!!!

Miten kestää?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity vassareihin. Niitä veetuttaa kuin pientä eläintä. Kjäh kjäh

Vierailija
22/40 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihan varma että vikaa on vain miehessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on aina niin pikkutarkkoja rahan suhteen.

Miehille se raha tuntuu olevan tärkeämpää. Elareista kitistään, odotetaan että nainen jää hoitamaan yhteisiä lapsia ettei miehen ura ja eläkekertymä vaarannu ja jos tulee ero niin tehdään kaikkensa että nainen jäisi puille paljaille, valitetaan "lompakko loisista" ja nainen joutuu esim pienestä kotihoidontuesta kustantamaan lasten menoja samalla kun mies harrastaa ja satsaa itseenä...

Vierailija
24/40 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten heti tutustuessasi mieheen huomannut noita huonoja piirteitä?? Tuskinpa ne piirteet on ihan yks kaks tulleet. Siispä katso itse peiliin. Se on monesti hyvä neuvo. Tuo kirjoituksesi tyyli kertoo paljon sinusta.

Vierailija
25/40 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neuvo miestä viemään asia käräjäoikeuteen. Näin mies saanee maksaakseen myös oikeuskulut.

Päääsis helpommalla kun vain hakkais tuon muijan lähes hengiltä.

laiton uhkaus, ilmiannettu

Vierailija
26/40 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitustyylistä päätellen jonkun 18v jonnen avaus, esiintyy naisena. Tarkoitus haukkua naisia taas porukalla tässä(kin) ketjussa

Vierailija
27/40 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin exien haukkumisen silloin, kun tajusin, mikä heidän yhteinen tekijä on. Minä itse. Omaa tyhmyyttäni en halunnut yhtään enempää mainostaa.

Vierailija
28/40 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille se raha tuntuu olevan tärkeämpää. Elareista kitistään, odotetaan että nainen jää hoitamaan yhteisiä lapsia ettei miehen ura ja eläkekertymä vaarannu ja jos tulee ero niin tehdään kaikkensa että nainen jäisi puille paljaille, valitetaan "lompakko loisista" ja nainen joutuu esim pienestä kotihoidontuesta kustantamaan lasten menoja samalla kun mies harrastaa ja satsaa itseenä...

Onko jotian lähdettä sille ettei miehet osallistu? Ai ei?

Niinpä.

Tiedät mikä olet

Vierailija
29/40 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neuvo miestä viemään asia käräjäoikeuteen. Näin mies saanee maksaakseen myös oikeuskulut.

Päääsis helpommalla kun vain hakkais tuon muijan lähes hengiltä.

laiton uhkaus, ilmiannettu

Tui tui! Ei siinä uhattu ketään. 

Vierailija
30/40 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtunee siitä, että harva mies niitä lapsia olisi oikeasti halunnut. 

Joko naisen mieliksi ryhtynyt perhehelvettiin tai sitten hupsis vaan pakotettu isyyteen. 

Vierailija
31/40 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtunee siitä, että harva mies niitä lapsia olisi oikeasti halunnut. 

Joko naisen mieliksi ryhtynyt perhehelvettiin tai sitten hupsis vaan pakotettu isyyteen. 

Tiesitklö että jopa 65% lapsista onkin tutkimusten mukaan käenpoikasia, joten miehet eivät varsinaisesti ole yleensä kuin maksumiehinä naisen lasten suhteen.

Vierailija
32/40 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies niskaperseotteella ulos sinun ja lasten kodista ja etsiköön poikamiesboksin itselleen.

Vierailija
33/40 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo oma vikasi. Mikset kelpuuttanut sitä kilttiä kunnollista miestä joka yritti sinuaiskeä baarissa. Annoit pakit ja kelpuuti komea pahis miehen ja nyt saat kärsiä siitäs saat...

Vierailija
34/40 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itselle ois ongelma 🤗

Vierailija
35/40 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliskos tästä kalevauva?

Vierailija
36/40 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, en minä tahdo tästä lähteä enkä aio taipua kaikkiin sen ideoihin. Joka tapauksessa uskon, että helpoimmalla vaan pääsen kun en yritäkään vaatia mitään mieheltä. Maksan vaikka itse lapsille kaiken. Ovat kuitenkin sentään minulla niin en joudu tolle miehelle sentään maksamaan lisäksi. Olen valmis ottamaan takkiini kuten koko suhteen ajan kunhan ei tarvi hänen kanssaan vääntää ihan joka asiasta. Jonkun normaalin iskän kanssa varmaan jaksaisin sopia elarit ym., mutta en tosiaankaan hänen kanssaan.

Hoidan lapsia täällä, pk:t, koulu.. eli en ole lähdössä pois, mies vaan tahtoisi että etsisin asunnon mulle ja lapsille, hän jäisi tähän minun vuokraamaani... (ja kun ei sopinut mulle niin hän nyt haluaisi tietysti lapset kirjoille kanssaan siihen asuntoon jos jonkun löytää, vaikka minä hoidan)

Nyt kun ei haluta olla samassa asunnossa, hän ei viitsisi lähteä sukulaisilleen kun on vajaan tunnin matka. Mä en voi meistä lähteä koska hoidan tosiaan lapsia, mies ei. Joten on tänään hän soitellut myös joihinkin turvakoteihin, siiskun ei viitsi sukulaisilleen mennä ja turvakodeista sanoivat, että lähin paikka olis 30 min matkan päässä (miehellä on meidän auto). Ei viitsi mennä, liian kaukana. Joten tahtoo tulla tänne. (Ja tiedän että jos päästän niin hän koko illan pakottaa mua muuttamaan pois täältä lasten kanssa!)

Kertookin jo jotain siitä "turvakodin tarpeestakin" että ei vaan viitsi mennä kun lähin olis ollut eri kaupungissa...

Tein todella ison virheen kun ryhdyin hänen kanssaan suhteeseen ja on loisinut minulta aivan kaiken ja polkenut itsetunnon maan rakoon. Koitan vaan pitää pään kylmänä, varsinkin munlaiselleni kynnysmatolle on tosi vaikeaa pitää pää kylmänä ja pitää puoleni. Pelottaa koko ajan mitä se keksii. Ja sehän keksii. Ihan koko ajan jotain.

Prkle!

Äh, aika varmaan auttaa mutta on tosi vaikea tilanne. Tuo keksii koko ajan jotain kiusaa ja hermostuttaa ihan hitosti rauhoittuuko se tuosta yhtään vai vetääkö lapsetkin mukaan juoniinsa. Toivottavasti ei ja pystyn estämään sen!

Ap.

Vierailija
37/40 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS!

Vierailija
38/40 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota oppia autisteista... Autistisella ihmisellä ei ole itsetunto-ongelma tuossa asiassa vaan ahdistus nousee siitä, kun ihmiset toimivat väärin.. Mikään väkivalta ei välttämättä tunnu missään, mutta neurotyypillisten yhteiskunta määrittelee sen väkivallaksi, joten se nostaa ahdistuksen kun "väkivaltainen" ihminen ei toimi kuten yhteiskunnassa kuuluisi... Ymmärrän että neurotyypillisille ihmisille elämä voi olla vaikeaa 😘

Vierailija
39/40 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrkimys homeostaasiin autistisella ihmisellä voi olla myös korostunut. Esimerkiksi puoliso maksaa kaupassa ruokaostokset 20€, niin seuraavalla kerralla autisti maksaa ruokaostokset 20€, ahdistus voi tulla jos autistin ostokset maksavat 19€ tai 21€. Parisuhteessa autistinen ihminen toimii myös kuten on muualta tavat toimia oppinut, joskus ylikorostuneestikin. Esimerkiksi puolisolla on lapsi aiemmasta parisuhteesta, niin autistinen puoliso tekee lapsen toisen henkilön kanssa, jotta hänelläkin on lapsi aiemmasta parisuhteesta. 😘

Vierailija
40/40 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autistinen ihminen voi myös arvioida parisuhdetilanteen siten, että puoliso on tehnyt 4x tilanteen mikä ei ole hyväksyttävää muiden mielestä, niin parempi lähteä parisuhteesta, koska itse ei kykene 4x tekemään samaa asiaa... 😘

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän