Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä halveksin itseäni.

Vierailija
03.04.2023 |

Pitikin alkaa juomaan lauantaina niin nytkin piti ostaa 12 siideriä että niillä hämäisi krapulan tältä päivältä. Juominen on vähentynyt tosi paljon. Tämä on toinen kerta tänä vuonna kun juon. Jo viime kesänä tuli stoppi kaljan suhteen. Ei vaan pysty se lähinnä oksettaa.

kurlaan/kaadan vielä nämä ja sitten raju pudotus. Ei sieltä pahempaa voi tulla mitä olen jo kokenut. Oksentaminen on se helpoin lievä krapula. Pelkotilat ja valvominen on paljon pahempaa. Mulla krapula alkaa tosi nopeasti. Tänään viimeksi kokeiltu. Vaivaiset kaks tuntia niin alkoi yökittämään.

Näissä oloissa tajuaa mitä se on addikteilla. Inhoaa itseään ja vetää lisää. Nytkin tekee niin häijyä että tekisi mieli työntää sormet kurkkuun. Oksentaminen voisi vähän helpottaa. Pahus kun tiedän kokemuksella etten oksenna. Olen jo ajat sitten yrittänyt sormet kurkkuun tekniikkaa krapulassa.

Hyi hell kunhan tästä selviän niin en ihan heti ota. Pitäs oikeasti vaihtaa kokonaan lievempiin aineisiin. P aska homma kun ne ovat laittomia. Pajan loppumisesta en ole koskaan saanut näin järkkyjä oloja kuin alkoholin käytöstä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin eläkeläispummi.

Vierailija
2/3 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai miksei väkeviin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla