Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Club-30 uuteen viikkoon 48

27.11.2006 |

Heippa kaikki lupilaiset. On meinannu hiljentyä koko lupi tyystin.

Aloitankin omalla navalla suvereenisti

Tänään oli eka ylim. väliultra ja ens maanantaina seuraava. Ja KUN minä nappaan sen plussan niin niitä ultria tulee vielä neljä lisää =) Näiden kahden ultran perusteella ei vielä lääkäri osaa sanoa mitään ennenkuin tutkimus on ohi (eli kun tietävät ketkä tutkimuksessa mukana olevat raskautuu ja ketkä ei ja näiden UÄ kuvia vertailemalla etsivät niitä eroavaisuuksia....kait) Ja fiilikset, hmmmm, mä aattelin muka olla niin etten ookkaan missään hoidossa enkä oota mitään mutta mutta nyt hiukka pelottaa kun kuitenkin sitä niin lataa odotuksia tähänkin hoitoon ja tieten se ei toivottu tuloskin hiukan kummittelee taustalla mörkönä..... Että näin.....

WINTTERI Mites lääkärissä? Ja löysitkö niitä muumi piparimuotteja? Tsemppiä sinne Walesiinkin lääkäriin, toivottavasti sydämessä kaikki hyvin. Kauheesti peukutuksia ja jaksuja *rutistus*

MAAHINEN Mitkä on fiilikset? Mun on pakko kohta " päästä" töihin kun paisun pullataikinan tavoin. Tänään käväsin vaateostoksilla ja voi hirvitys mikä pullamössöpunkero oli peilissä. Sitä se teettää kun sohvaan on muotoutunut mun kokonen kuoppa...... Peukut ja varpaat tanassa plussan puolesta bdbdbd

HELMI Mitenkäs ne olikaan ne luokitukset alkioissa??? Kun ei muista kerroitko jo tuolla toisaalla, ja miten meni siirto? Sullekin vielä riittää peukkuja ja varpaita bdbdb

UNDONE Miten menee? Eikös sullakin oo kyytiläinen matkassa. Meillähän on täällä monella piina menossa, kauhee ku rupes jänskättään..... Peukutuksia sullekin bdbdbd

Muille lupilaisille Huiskutukset ja piparintuoksuista joulun odotusta

tirppa kuittaa hetkeksi ja pp ollessa 5

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä onkin monta jolla juuri nyt on piina menossa - oikein paljon tsemppiä ja pitkää pinnaa teille kaikille! Pidän peukut ja varpaat pystyssä teille kaikille.

Huiskutukset myös kaikille muillekin lupilaisille!

Täällä menossa rv 5+6, eikä juurikaan muita oireita kuin väsymys ja rintojen arkuutta. Tulkaahan kaikki perässä tuonne plussanneiden puolelle!

Vierailija
2/28 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tirppa: Alkioiden luokituksista mulla ei ole tarkempaa tietoa¿ Kerrottiin vaan, että eivät olleet top-luokkaa ja siksi siirrettiin kaksi kipaletta. Uskoisin kuitenkin, että eivät nyt ihan toivottomia tapauksiakaan ole, koska kuusi meni pakkaseen. Peukkuja Sinulle, toivottavasti onnistaa!!! bd bd bd

Ragazzina: Kiitos peukutuksista, toivottavasti tullaan koko klubin porukka rytinällä sun perässä plussanneiden puolelle! ;) Mukavaa odotusta Sinulle!

Kaikille mukavaa joulun odotusta ja plussatuulia!

- Helmi, pp 3 (vasta!)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tirppa71, täälä piinaillaan pp6 menossa ja tänään jotenkin iski masis, että tästä ei taaskaan tulis mitään. Mulla on yksi kolmosluokan alkio matkassa. Viimeksi siirrettiin kaksi kolmosluokan alkiota eikä kumpikaan kiinnittynyt. Alavatsalla oli viikonloppuna nippailua mutta nyt ei enää mitään oireita. Rinnat ehkä vähän arat.

Mua kauhistuttaa jo nyt ensi viikon testi. Meidän hoidot loppuu tähän. Mun autoimmuunisairaus on ollut oireilematta viime päivät, syön kortisonia ja se auttaa välillä. Edessä on jokatapauksessa endoleikkaus jos raskaus ei ala. Lääkäri oli sitä mieltä, että leikkauksen jälkeen kannattas aloittaa välittömästi uusi hoito. En jaksa ajatella niin pitkälle, pää hajoaa jo tähän piinailuun ja epätoivon tunteeseen. Ehkä huomenna on parempi päivä =)

Tsemppiä kaikille ja plussaonnea!

-Undone 71 pp6

Vierailija
4/28 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just saatiin lapset syotettya, ja omakin napa on aivan pullollaan..

Taalla on ilmassa ihan selvasti jo talven tuntua, vaikka mies tanaan kutenkin leikkas viela nurmikkoa. Mie vaan nauroin vieressa et kerrankos sita nurmikkoa ajellaan.

Tirppa: kovasti haleja ja rutistuksia ja sita PLUSSAAAAA. Sie se sitten jaksat aina piristaa minuu. *vienosti kiittaa* ps. kylla taa pieni sydan viel pumputtaa...

Omaa napaa: Me kaytiin Suomessa laakaissa maanantaina, ja paperit lahtee eteenpain heti kun mies on kayny tutkituttamassa pikkukaverit. Meinattiin asioiden nopeuttamiseksi tehda se taalla ja soitan sit laakarille suomeen etta nyt voi laittaa paperit etiapain, mut silta osin siis asiat vihdoin kulkee johonkin muuhunkin suuntaan kuin taaksepain.

Sydan aisioista olen menossa 10. paiva kardiologille tutkimuksiin ja kysasen silloin viela tarkemmin tan asian vaikutuksesta IVF:aan.

Me saatiin netti vihdoin kotiin joten paasen paremmin paivittamaan tietojani ja kuulumisiani tanne.

Love you all!!!

Wintteri

Vierailija
5/28 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa - perjantai! Viikonloppua siis odotellessa.

Onkin ollut rankka viikko. Maanantain nega testi ja eilen kunnolla alkaneet menkat ei todellakaan tee viikosta mitenkään ihanaa. Jospa viikonloppuna saisi kerättyä itsensä taas kasaan... Tosin täytyisi varmaan jutella miehen kanssa miten mennään eteenpäin. Vieläkö inssillä yritetään vai olisiko seuraavaksi vuorossa IVF. Siinäpä sitä pohtimista riittääkin. Jokatapauksessa hoidot alkaa seuraavan kerran ensivuoden puolella.

Täällä tosiaan on oikea piinapino meneillään. Tirppa, Helmi, Undone - paljon peukkuja kaikiklle, toivottavasti positiivisin tuloksin piinailette!!

Wintterille myöskin paljon tsemppiä jatkoon - sekä sydämen tutkimuksiin että näihin lapsettomuushoitoihin. Jospa ensi vuosi toisi iloisia uutisia meille molemmille!

Terkut ja huiskutukset kaikille!

Leia

Vierailija
6/28 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensimaiseksi ilmoitus etta JOULU ON PIAN!!! (anteeksi vaan mut mie oon niin intoa taynna koko joulusta, ilman stressia tulee ihana joulu)

Omaa napaa viela enemman: Avasin tanaan ystaviltani saamasta adventtikalenterista ensimaisen pussukan..ja siel oli " perjantaipullo" heheh. Pikkuruinen Dooley' s pullo. Taidan kuitenkin saastaa pullon jouluun.

Miehen tytot lahti aidilleen joten viikonloppu saadaan olla kahdestaan, tosin molemmat ollaan toissa mut myohaisillat kuitenkin on laatuaikaa.

Teimme heille adventtikalenterit, ekasta pussista loytyi perinteisesti suklaata mutta pian he loytavat jo muuminmuotoisen vinkin etta on aika rakentaa muumi-piparkakkutalo. (loysin muumi piparkakkutalot molemmille suomessa kaydessamme)

LeiaK: pahoitteluni negasta, mutta eihan anneta sen masentaa pitempaan aivan kuten sanoit, katse tulevaisuuteen. Ja toivon todellakin sydameni pohjasta etta ensi vuosi on meille molemmille parempi.

Kaikille muillekin kovasti plussatoiveita ja tarraliimaa niille onnellisille plussanneille. Pistakaa plussajuna kovaan vauhtiin etta kyydissa pysyy ja mukaan paasee.

Nauttikaa joulun odotuksesta!

Vierailija
7/28 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää viimenen ICSI ei siis onniostunut ja mieli on tosi matalalla. Viikon 46 pinosta voi käydä niitä enemmän tarkastelemassa.

Mut meidän hoidot loppu nyt ja taidan jättää foorumin. Ehkä kuitenkin käyn tätä klubia joskus lukemassa.

Meillähän ei siis normaalisti raskautumiseen oo mitään mahdollisuuksia (lottovoiton onnistumisluokkaa...), eikä ICSI:tkään oo kovin hääppöisesti oo menny. Hoitojen lopettaminen tuntuu vaikealta, niinkuin koko elämäkin. Hyvää jatkoa teille!!!

Vierailija
8/28 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MAAHINEN mä oon tosi pahoillani puolestasi. Melkeen itku pääsi kun luin viestisi. Toivotan kaikkea (muuta) hyvää elämän tiellesi ja todella paljon auringonpaistetta. *rutistaa lujasti*

LEIAK sullekin pahoittelut negasta, mutta ei kun uuteen taistoon!!! Ihanaa joulun odotusta, taidat pitää siitä samalla lailla kuin minäkin. On ihana keksiä kavereille jotain henkilökohtaista ja miel. itse tehtyä lahjaa. Ei mitään suurta, kun eihän tässä enään kauheen pikkusia olla :) Piparin tuoksu sinne!

HELMI mites piinailu menee? Täällä hurjasti pidän peukkuja tanassa plussan puolesta bdbdbd

UNDONE mullekin on tullut tutuksi toi fiilis......plääh ja varsinkin kun menkkatuntemukset siis jyllää antaumuksella mahassa.....mutta niinkuin olen joskus ennenkin todennut ; It not over until fat lady sings ja minähän en aio laulaa :)

WINTTERI vai leikkelee se sun miehes nurmikkoa näin marras-joulukuun vaihteessa. No ei kait siinä tieten mitään, mukava harrastushan se on *hih hih* Sä löysit ne piparimuotit. Onko muumit kovinkin tutut myös sielläkin????? Ja löytyykö hyvin englannin kielellä kirjoja? Tsemppiä uuteen yritykseen, mulla vaan on niin vahva tunne että teille kyllä siunataan se lapsi vielä. Toivottavasti toi tunne pitää paikkansa. (eikä mitenkään saa silmistä pois kuvitelmaa, jossa pikkuvauvalla on punaiset hiukset jotka loistavat sädekehän tavoin kun valo sopivasti osuu....)

/.\ OmaNapa siis pp10 menossa ja kauhu kasvanut totaalisesti. Viime tuoresiirrossa menkat alko pp13 (ja muistaakseni tuhrutti päivää kahta aikasemmin). Nyt on niin mahottomasti menkkatuntemuksia ettei mitään tolkkua ja hieman oli verta havaittavissa mun itse kehittelemässäni lugeasettimessa lääkkeen laiton yhteydessä, mutta lämpö on edelleen koholla joten vielä pienen pieni toivo elää *oispa +, oispa +* En muista kerroinko jo teille mikä toi asetin homma on.... No joskus aikoinaan jonkun antibioottikuurin jälkeen jouduin turvautumaan canesten voiteeseen ja ostin apteekista sellasen pakkauksen jossa oli voidetuubi ja kolme muovi" tuubia" joilla sitä töhnää ois voinu ruutata sisuksiin. Jostain syystä mulla oli kaks tuubia tallella ja avot. Tuubi on just oikeen kokonen lugepallerolle ja saa varmasti syvälle emättimeen (tuubi muistuttaa hieman tamppooniasetinta) EIKÄ sotkeennu sormet :0) Sorry jos oli hieman liian yksityiskohtaisesti selvitetty....

No se siitä, päivä kerrallaan eteenpäin. Lämpöisten ajatusten kera tirppa kuittaa PP10 *huh huh*

p.s en tiedä millon testaan, enkä vieläkään ole ostanut testiä. Katotaan ens viikolla jos on tarvetta testille....

Vierailija
9/28 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin teinpä sitten testin ja tyylipuhdas nega..... Käytän lugeja vielä tonne itsenäisyyspäivään asti ja teen sitten sen virallisen testin jotta voin ilmoittaa lääkärille ettei mun tarvi tulla enään niihin ultriin. Jotenkin olikin odotettavissa kun ei oma keltarauhastoiminta ollu aktivoitunu ultran mukaan, vaikka lääkäri sanoikin ettei vielä voi sanoa suuntaan tai toiseen, mutta tuskinpa se nyt kauheesti tilanne muuttuu parissa päivässä. Voi P*r*ele nyt nyppii ja keskiviikkona on sitten sen itkun vuoro. Kahtellaan tossa helmikuussa uudestaan, käyn aina kuikkimassa teidän kuulumisia mutten tiedä jaksanko aktiivisesti kirjoitella. ja TUITTU taidan olla minä se joka viimesenä täällä pitää meistä pinoa pystyssä

Parempaa onnea Teille muille ja ihanaa Joulua!!!

Vierailija
10/28 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä täällä, ei yhtään sellaisia uutisia, mitä olen odottanut.

Pahoitteluni Maahinen ja Tirppa, tiedän, että vaikeat ajat on teillä molemmilla. Sanoja ei oikein ole...

Jospa se Helmi...

Vierailija
11/28 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen testasin pp11, herkällä testillä. Ei tullut vauvaa meille. Hoidot ohi. Terveiset Maahiselle, samassa veneessä ollaan.

-Undone71

Vierailija
12/28 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

leiak, maahinen, undone ja tirppa, tirpan kohdalla tosin vielä pidän peukkuja pystössä, vai mikä on tilanne tänään???

Vierailija
13/28 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi uskoa näitä huonoja uutisia todeksi, näin paljon piinailijoita klubissa eikä yhtään plussaa¿ :(

Undone ja Maahinen: Lohtuhalaukset teille molemmille, lohtusanoja ei tahdo löytyä¿ Kaikkea hyvää molempien tulevaisuuteen!

(Undone: Ettet vain testannut liian aikaisin..?)

Tirppa: Ettet sinäkin olisi mennyt testaamaan liian aikaisin..? Toivoin niin kovasti sulle plussaa¿ Lohtuhalit sinullekin (vaikka pidän vielä peukkuja)!

LeiaK: Pahoittelut negasta! Tsemppiä tuleviin hoitoihin, toivotaan, että uusi vuosi tuo plussan tullessaan!

Wintterille huiskutukset sinne kauas! Minä myös odotan joulua kovasti!

Omasta navasta sen verran, että testipäivä olisi sitten lauantaina¿ Loppuviikosta oli tosi voimakkaita menkkaoireita ja olin varma, että vuoto alkaa justiinsa, mutta vielä ei ole ollut minkäänlaisia merkkejä vuodosta. *koputtaa puuta* Nyt mahaa juilii satunnaisesti jatkuvan kipuilun sijaan, että saapa nähdä¿ Yritän ajatella positiivisesti, että edes toinen tarraisi tiukasti kiinni, vaikka välillä ajatukset vajoaa epätoivon puolelle...

Hermoja raastavaa tämä piinailu joka tapauksessa on!

Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille!

- Helmi, pp10

Vierailija
14/28 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä käyny ostaan uutta testiä, ostan huomenna jos apteekki on auki. Jos ei ole auki, ostan torstaina ja teen sitten. Ei kyllä kauheen korkeella ootukset oo mutta tehdään nyt niin virallisemman kaavan mukaan.... Joten kiitokset kaikille tsemppaajille ja pahoittelijoille. Ilmoitan sitten sen " virallisen" tiedon kunhan tiedän sen....

UNDONE sulle ei oo nyt sanoja. Mulla on tuo sama edessä jos ei passit tuota tulosta... Lujasti jaksamista ja iso lohtuhalaus (((((0)))))

WAIMO Nythän ois pp13 menossa ja testasin siis pp12. No katellaan mitä " virallinen" testi sitten kertoo.

HELMI Kyllä sulla nyt täytyy onnistua kun muut on tainnu negat saada. Piina on kyllä ihan p*rs**stä. Mutta peukutan lujasti sun plussan puolesta bdbdbd

Muille lupilaisille huiskutukset ja ihanaa joulun alusaikaa. Muistakaa, että tontut on liikkeellä

Vierailija
15/28 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä se lyhyesti ja ytimekkäästi. Pp on nyt 14 joten kyllä se varma on. Koitetaan sitten pakkasukkojen kautta. Parempaa onnea Helmelle bdbdbd

Vierailija
16/28 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikki urheat kissanaiset (huomaatteko kuinka yritan nostaa kaikkien paata pystyyn).

Itsenaisyyspaivan hulinat on hulistu, mie tein pannaria tyoille ja se oli tietysti illan ykkos juttu niille. Ma itse juhlistin itsenaisyyspaivaa shoppailemalla Ikeassa, nam! Ostin meille futonin ja tyoille joululahjaksi tyynyja ja viltin ja itselle taas glogia. Nyt alkaa joulufiilis nousta.

Eilen yks toimittaja soitti mulle tasta meidan jutusta...juttu menee useampaan lehteen ja palkka on sen mukainen. Tosin raha ei ole se juttu, vaan se etta tahan systeemiin tulee joku muutos. Se toimittaja sano etta juttu tulee saamaan julkisuutta ja tod. nakoisesti meista tullaan ottamaan kuvia. (nakee jo valmiiks kaiki O.K ja HELLO lehtien glamourkuvat, meidan vuokra-asunnosta) hehehe. Kerron lisaa kun tarinaa on enemman.

Miehella ensi viikolla aika laakarille, menee puhumaan yksin viel tas meidan tilanteesta ja pyytamaan testit, jos paastaan suomeen hoitoihin.

Ja miulla on se sydanlaakari. Olo on ollut taas aika huono silta saralta..mut minkas teet

TIRPPA: Voih....ma en tieda mita sanoa...ma olen niin niin pahoillani. Ota iso jadekulho vierellesi ja mussuta menemaan, ja sit meet saunaan ja rentoudut. Ja seuraavana paivana nostat paan pystyyn ja sanot itsellesi " taa ei tahan lopu, mahan OLEN raskaana seuraavasta kerrasta!" Ties vaikka oltais yhta aikaa..

Ma loysin muumimuotin, tehdaan ensi viikkolla, kun ei talla viikolla ehdita pipareita tekemaan. Mies yllatti mut eilen sanomalla et me mennaan kaksin ulos (plus sen tyokavereiden kanssa) perjantaina, ma olen aivan innoissani, kun en ole taalla juurikaan ulkona kaynnyt.

Ja viela yks hauska juttu. Tana aamuna, kuten kaikkina muinakin aamuina laitoin aamutakkini paalle, taas sama ajatus mielessa: mun on pestava taa ja pian, kylpytakista loytyy nimittan jaljet vadelmahillosta ja suklaajaatelosta. Ja kun laitoin ruisleipani paalle sinappia ja purasin, niin tottakai se kaikki sinappi loytyi seuraavana sekunttina mun rinnukselta. Mies nauro ihan kippurassa vieressa etta taidat harjoitella raskaana oloa ja varsinkin vauvan aitina oloa kun koko ruokalista loytyy takista. Kieltamatta hymyilitti itseanikin. Kuka tietaa....jos se porkkanapainen pikkupoika olisi meilla vuoden paasta..ja ainakin -08 kevaalla.

Oikein hyvaa viikonloppua kaikille.

LOVE YOU ALL!

Vierailija
17/28 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, teen tuon sauna tempun huomenna, tänään vielä yöksi töihin (ei oo mahollista kieriä itsesäälissä......) Tule heti kertomaan millon teitin juttu on lehdessä, yritän löytää sen suomesta (hih minäkö utelias). Joo kyllä me Wintteri ollaan ens vuonna tukevasti raskaana, kun sinä olet sitä ruokalistaa jo harjoitellut ;0) Teille porkkanapää ja meille pellavapää (pojat molemmille)

Soitin IVF hoitajalle tästä negasta ja siinä jo suunniteltiin helmikuulle PASsia, ihmetteli kovin kun ei aikaisemmissa PASseissa oo ultraa tehty ennen siirtoa :O niin nyt sovittiin, että soittelen hyvissä ajoin helmikuun kierrosta ja sovitaan ultra-aika. Jotain hyvääkin siis.... Täytyy kysellä oisko sitä 3D ultra tutkimusta mahdollista tehdä myös PASsiin.

Mukavaa seurusteluiltaa ja tsemppiä kardiologikäyntiin bdbdbd Kyllä tästäkin suosta vielä noustaan.

Huiskutukset kaikille lupilaisille ja HELMI nappaa se plussa bdbdbd

Vierailija
18/28 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on jo jotain. Ulkoisesti olen ollut ihan ok ja tietoisesti relannut ja tehnyt kaikkea kivaa, uudistanut itseäni jne. Syvällä sisimmässäni olen kuitenkin surrut koko ajan ja katselen maailman menoa uusin haikein mielin. Haave elää vielä, vaikken sitä enää kaikille julkista. Kerron kysyville, ettemme ole saaneet ja täts it. Lahjamunasolut on mielessä. Saa nähä, mitä tulevaisuus tuo...

Undone ja Tirppa!!!: Voimahalaus sinne! Elämää on jatkettava kaikesta huolimatta!

Vierailija
19/28 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulumisia odotellaan jännityksellä...

Minulla on unirytmit sekaisin, joten aamulla klo 6 on siivous alkanut ja nyt alkaa olla puhdasta....

Kohta voikin sitten mennä päiväunille.

Vierailija
20/28 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille!

Olen ollut koko päivän jouluostoksilla, joten nyt vasta ehdin koneen äärelle. Testasin jo aamuyöstä, kun en saanut jännitykseltä nukuttua ja testi näytti PLUSSAA!!! En vielä voi uskoa tuota todeksi, tämä on ensimmäinen tärppi koko meidän 6½ yritysvuoden aikana!

Tirppa: Lohtuhalaus Sinulle, vilpittömästi toivoin Sinulle plussaa! Varmasti pakkaspojat ja -tytöt tarraa kiinni!!! Voimia toipumiseen ja PAS:n odotteluun!

Kaikille mukavaa joulunodotusta - toivotaan valkeaa joulua!

:) Helmi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi