Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otin pikavipin ja kun yritän maksaa sitä takaisin verkkopankkilaite lukkiutuu

Vierailija
03.04.2023 |

Lainan saa siis perua 14 pvän kuluttua lainan ottamisesta. Täkköin välttyy sopimuspalkkion maksamiselta. Mutta ohjeet miten se tehdään ovat mielestäni tosi vaikeat.(Olen huono tällaisissa) Yritin maksaa lainaa takaisin mutta nordean laite lukkiutui. Onko Bondora voinut tahallaan tehdä niin, että lainaa ei käytännössä voi maksaa takaisin 14 pvän kuluessa. Onko edes laillistakaan. Keneen ottaisin yhteyttä. Kokemuksia Bondorasta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/4 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten "Nordean laite lukkiutui"? Jos tarkoitat sitä tunnuslukulaitetta, niin eihän se laite "tiedä" mitä maksua olet maksamassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kyllä maksanut Bondoran lainan takaisin ennenaikaisesti. Olen ensin siirtänyt siitä etusivulla olevasta Trustlyn linkistä Bondoran tilille ja sitten jostain sieltä sivun alaosasta ennenaikainen takaisinmaksu.

Vierailija
4/4 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kyllä maksanut Bondoran lainan takaisin ennenaikaisesti. Olen ensin siirtänyt siitä etusivulla olevasta Trustlyn linkistä Bondoran tilille ja sitten jostain sieltä sivun alaosasta ennenaikainen takaisinmaksu.

'

Samalla tavalla tein/yritin tehdä, mutta sitten tuli Bondoralta viesti että emme saa pankkiisi yhteyttä. Sen jälkeen koko tunnuslukulaite lukkiutui, enkä siis pääse enää verkkopankkiin. Pankista sanottiin että laite aukeaa 24 tunnin kuluttua lukkiutumisesta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi