Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisittekö käymään Dublinissa vai Lontoossa? Miksi?

Vierailija
27.11.2006 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä yleensä teette lomillanne noihin kaupunkeihin? Mitä on niitä must-juttuja?

Vierailija
2/10 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä sydämeni jäi sinne. Olen asunut molemmissa kaupungeissa melko pitkään, mutta Dublin vie voiton. Itseasiassa olen pian lähdössä taas Dubliniin, eikä millään jaksaisi odottaa....

Vierailija
4/10 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on paljon enemmän nähtävää ja siellä voi shoppailla. Lontoossa olen käynyt monta kertaa ja Dublinissa olen asunut.

Vierailija
5/10 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pitää valita niin sitten Dubliniin, Lontoossa olen käynyt kolmesti.

Vierailija
6/10 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontooseenkin voisin mennä.

Vierailija
7/10 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon reissannut ympäri Eurooppaa onnistuen kiertämään useimmat suurimmat kaupungit, ja kivaa on ollut, joten jatketaan samalla linjalla ja valitaan pienempi.

Vierailija
8/10 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää briteistä (olen tavannut aika monta ja vain yksi on mukava). En siedä nykyään enää edes brittiaksenttia... En tiedä, miten Dublinissa puhutaan, mutta ainakin tietäisin, etteivät ole brittejä. :)

Vierailija
9/10 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta silti valitsisin nyt Dublinin, koska edellinen ja toistaiseksi ainoa käynti oli niin kovin lyhyt ja kaupungista jäi sellainen tunne, että haluaisin käydä sielä toistekin.

Vierailija
10/10 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime reissusta Lontooseen on jo aikaa viitisen vuotta ja sen jälkeen olen käynyt Dublinissa 4 kertaa. Lontoossa menee myös nyt hyvät arvostelut saanut Sound of Music-musikaali, jonka haluaisin nähdä!

Dublin on tosiaan paljon pienempi ja kotoisampi (no ainakin mulle, olen käynyt siellä paljon). Lisäksi se on, vaikka sekin on kallis, kuitenkin halvempi kuin Lontoo, josta taas voi olla vaikea löytää kohtuuhintaista majoitusta. Lontoossa kannattaa kuitenkin ehdottomasti satsata, jotta pääsee keskustaan majoittumaan. Yöbussit kulkevat kun kulkevat ja taxin saanti voi olla vaikeaa. Eikä mikään ole masentavampaa kuin joutua kävelemään pilkkopimeässä ja kaatosateessa takaisin hotellille baari-illan jälkeen.

Dublin on aivan loistava paikka viikonloppumatkalle: suomalaisillekin mahtuvia vaatteita ja rentoa, iloista pubimenoa :) Lisäksi yöbussit toimivat loistavasti, ja taxinkin saa, kunhan odottaa, joten asumispaikan voi ottaa kauempaakin.

Mukavaa matkaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi