Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuin pitkässä parisuhteessa ja nyt mietin "tunsinko" koko miestä

Vierailija
02.04.2023 |

Omassa suhteessani oli huono vaihe ja ihastuin ihanaan, ymmärtäväiseen ja sympaattiseen mieheen, jonka suhde oli myös eron partaalla omien sanojensa mukaan.

Hän oli aina valmis kuuntelemaan ja tukemaan mua kaikessa, mutta kun kerroin tunteistani, en saanut selkeää vastakaikua. Hän kertoi kyllä tuntevansa samoin mua kohtaan, mutta toisaalta ei tehnyt aloitetta mihinkään suuntaan. Ja tämän takia pidin hänestä entistä enemmän, tuntui että hän antaa minun viedä tilanteessa.

Joku kuitenkin hälyytti mielessäni, tuntui että kaikki ei ole aivan kohdillaan, joten kerroin miehelle että haluan hoitaa oman parisuhteeni kuntoon. Hän ei ollut selvästi minusta niin kiinnostunut, että olisi halunnut siitä keskustella kun annoin "tilaisuuden". Tämä oli mielestäni selvä merkki siitä, että omat tunteeni olivat vahvemmat. En voi vaatia keneltäkään mitään, kun olen naimisissa.

Olen saanut oman suhteeni hyvään tilaan. Puolisoni tietää, että olen ollut ihastunut toiseen mieheen.

Mutta tämä toinen mies on yllättäen ottanut yhteyttä ja käyttäytynyt hyvin omituisesti, soittaa humalassa ja haluaa tavata, ei ole kuitenkaan eronnut tai kertonut olevansa kiinnostunut minusta yhtään sen enempää kuin ennenkään.

Miten niin sydämellinen mies muuttui tuollaiseksi? Onko miehillä aina vain s*ksi mielessä, kun alkavat selitellä "eroaan" toiselle naiselle?

Jos olisi ollut kiinnostunut, olisi varmasti tehnyt aloitteen. Nyt tuntuu lähinnä ilkeilyltä. En tiedä tunsinko miestä ollenkaan ja se hirvittää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lump.pU

Vierailija
2/8 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estä numero ja jatka elämääsi, älä vatvo turhia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat helposti vietävissä..tuuliviirejä

Vierailija
4/8 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tuntenut miestä. Pelottavaa, että soittelee humalassa.

Vierailija
5/8 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän ole koskaan ollut sydämellinen mies, se on vain ollut oma ajatuksesi hänestä.

Vierailija
6/8 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeita tilanteita nämä.

Vanhoja viisauksia, miehiin ei voi luottaa ennenkuin aamenet sanottu ja tyhmä luottaa silloinkaan.

Sexin perässä.

Vierailija
7/8 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi outoa kyllä alkaa vuodattaa suhteensa ongelmia ihastukselle. Erinomainen pohja kertoa sitten omalle puolisolle olleensa pikkaisen ihastunut (ihan varmasti ap:n mies olisi lähtenyt lätkimään jo jos ap olisi kertonut rehellisesti kuinka paljon kunnioitti heidän suhdettaan eli nämä uskoutumiset ja nyyhkytarinat toiselle miehelle... mut ap:han kertoi kamppaileensa hienosti ihastuksesta yli ja valinneensa miehensä. Mikä ei ole totta).

Sit tuo sun testailu että onko se toinen, varattu mies valmis venymään tarpeeksi näyttääkseen kuinka rakastunut on. Et kun sanot, että haluat laittaa kuitenkin oman avioliittosi kuntoon. Ööö älä sano niin jos et tarkoita sitä. Sähän tarkoitit vain testata että tunnustaako se toinen mies rakastavansa sua niin paljon että heti jättäisi vaimonsa vuoksesi silläkin riskillä et sä oikeasti valitset oman miehesi (joka on ihan pimennossa teidän touhuista)

Aika raukkamaista siten, että sen miehen olisi pitänyt tuohon reagoida, että "ei älä mee tai viet multa kaikee-e-een..." kun itselläsikään ei ollut rohkeutta kertoa tunteistasi vaan lähdit kotiin parantelemaan avioliittoasi. Niin sen miehen olisi pitänyt ottaa riski turpiin saamisesta ja oman liittonsa kusemisesta?

En jaksa mennä tähän enempää, mutta vedä itses viemäriin ap.

Vierailija
8/8 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tajusi kieron pelisi ja motiivisi eikä alkanut narriksi. Pahimmassa puutteessa liian kännissä muistelee kuitenkin että sulta sai helposti ja siksi soittelee.

Tunnetko edes itseäsi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän