Kuinka eroon naamakarvoista?
Olen 38 v nainen, onkohan hormoneissa jotain häikkää, kun naamaan on alkanut kasvaa karvoja?
Jos näet naisen jolla kasvaa vaaleaa ihokarvaa, niin näyttääkö se häiritsevältä/oudolta?
Millä ne kannattaa poistaa, ettei alkaisi sänkeä kasvamaan?
Kommentit (8)
Yksityinen lääkärikeskus ja laser, voi maksaa. Naisten ajolaite, partakone, pinsetit, kulmasakset. Höylä voi aiheuttaa punakkuutta iholle ja iho ärtyy.
Kiitos neuvoista! Mulla on kuparikierukka, ja nyt mietin kannattaisiko kokeilla e-pillereitä?
En ole ikinä ajatellut, että alkaisin syömään pillereitä, mutta onko ne kenelläkään auttanut karvojen pois pysymistä?
Ap
Ja jos käy sokeroinnissa, niin onko väliä onko ne karvat lyhyitä vai pitääkö niitten kasvaa pitkäksi?
Itse nypin mutta ei se kauaa auta, kun alkaa jo uutta tulla samasta tulosta muutaman päivän päästä.
On niin vahvaa, että näyttää sängyltä aluksi, eikä vielä ota pinsettiin.
Juu ikä tuo sellaista. Vaniqua voide reseptillä tepsii. Spironelactone tepsii, mutta vaatii veriarvojen seurantaa. Diane Nova, tuon E pillerin nimen olen kuullut, en tiedä sen ikärajaa, se vie karvoja. Toimivat.
Laserit lääkärillä tuhottoman kalliita ja kosmetologin laser ei tehoa kun ne ei saa käyttää vahvaa laseria mitä lääkärit saa. Tumma karva vaalea iho, silloin paras tulos. Rahaa noihin kuluu tulos ei pysyvä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos neuvoista! Mulla on kuparikierukka, ja nyt mietin kannattaisiko kokeilla e-pillereitä?
En ole ikinä ajatellut, että alkaisin syömään pillereitä, mutta onko ne kenelläkään auttanut karvojen pois pysymistä?
Ap
Oikeesti, hormoneja vaaleiden haituvien takia?
Voit mennä sokerointiin, niin ongelma helpottaa eikä tule sänkeä. Vaaleaa karvaa ei pysty laserilla poistamaan pysyvästi.