Olisitko töistä pois, jos mahasi olisi sekaisin ?
Ja kyseessä siis vatsatauti, mutta suht pienillä oireilla. Silti epävarmaa töissä olo kykeneekö työskentelemään vai joutuuko juoksemaan vessassa.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinuna jäisin kotiin. 99 % ihmisistä ei osaa pestä kunnolla käsiään (uskon, että kuulut tähän joukkoon, kun olet mahataudin saanutkin), joten todennäköisesti onnistut tartuttamaan sen muihinkin.
Pesen käteni kerran pari viikossa ja en ole ollut 5 vuoteen mahataudissa.
Kosket vessanpönttöä ja sen jälkeen jääkaapin oveen ja siellä oleviin ruokiin 🤮
Kyllä.
No siivoojana en mielelläni menisi levittämään pöpöjä työpaikalle.
Työpaikan vessakin alkaa haista ripulilta ja uutta hajua peräjälkeen ja kuuluu perästä prööts.
Hakisin läppärin kotiin, peruisin kotikäynnit ja tekisin konehommia. Jos siis oireet olisivat vain ripaskaa parin tunnin välein, eikä kipuja. Eikä oksentamista.
Vierailija kirjoitti:
No siivoojana en mielelläni menisi levittämään pöpöjä työpaikalle.
Työpäivä menee mukavasti ohi ripuloidessa ja vessan uudelleen pesussa.
Itse juuri olin koko viikon vatsataudissa. Oletan että lapsilta saatu, vaikka lapsilla ei mitään ollutkaan. En uskaltanut maanantaina mennä töihin, koska en ollut varma pystynkö oikeasti tekemään mitään. Lisäksi toimiston vessassa on surkea äänieristys.
Menin tiistaina, mutta en varoiksi syönyt enkä juonut kahvia ennen kuin ihan iltapäivällä. Keskiviikkona oli ihan ok jo.
Työkavereilla ei ole mukavaa käydä vessassa.
Vierailija kirjoitti:
Itse juuri olin koko viikon vatsataudissa. Oletan että lapsilta saatu, vaikka lapsilla ei mitään ollutkaan. En uskaltanut maanantaina mennä töihin, koska en ollut varma pystynkö oikeasti tekemään mitään. Lisäksi toimiston vessassa on surkea äänieristys.
Menin tiistaina, mutta en varoiksi syönyt enkä juonut kahvia ennen kuin ihan iltapäivällä. Keskiviikkona oli ihan ok jo.
Työnantaja kuuntelee oven takana kun työntekijälle maksetaan pieremisestä ja paskantamisesta työaikana.
Vierailija kirjoitti:
Jos asiakaspalvelutyössä niin jäisin kotiin riippuen onko tietoa että tauti olisi tarttuvaa. Jos ei asiakaspalvelua vetäisin Imovanen nassuun ja menisin töihin. Mutta mä olenki sikäli sekaisin että pidän työstäni.
Niin että unilääkettä vetäisit nassuun? Itse nappaisin kyllä mieluummin Imodiumin, mutta kukin tyylillään :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos asiakaspalvelutyössä niin jäisin kotiin riippuen onko tietoa että tauti olisi tarttuvaa. Jos ei asiakaspalvelua vetäisin Imovanen nassuun ja menisin töihin. Mutta mä olenki sikäli sekaisin että pidän työstäni.
Olisko kuitenkin imodium. Imovane on unilääke 😄
Tää tyyppi myönsi olevansa sekaisin, joten miksei?
Vierailija kirjoitti:
Miten suolistosairaat ja suolistosyöpää sairastavat pystyvät käymään töissä? Sellaiset jotka käyvät 20 kertaa tyhjentämässä suolen.
Eivät kaikki pysty. Ne jotka pystyy eivät kuitenkaan tartuta muita.
Vierailija kirjoitti:
Sinuna jäisin kotiin. 99 % ihmisistä ei osaa pestä kunnolla käsiään (uskon, että kuulut tähän joukkoon, kun olet mahataudin saanutkin), joten todennäköisesti onnistut tartuttamaan sen muihinkin.
Sain tämän lapseltani, joten oli mahdoton olla saamatta tartuntaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin että unilääkettä vetäisit nassuun? Itse nappaisin kyllä mieluummin Imodiumin, mutta kukin tyylillään :D
Toimii ahdistukseen jos elimistö ei juuri silloin halua unta.
Mulla on suoliston kanssa jotain ongelmaa ja vatsa jatkuvasti sekaisin. En ole pois ellen ole oikeasti kipeä. Erotan siis kyllä koska olen kipeä ja koska vaiva on jotain muuta.
Olen ollut vatsakivun vuoksi poissa töistä. Kipu oli viiltävä. Sisarukseni kaveri, lapsettomuuslääkäri tutki vatsan ja kirjoitti poissaololapun. Töissä alkoi kiertää huhu, että olen raskaana. Tosi törkeetä tollanen huhu ja vielä törkeempää, että joku tollo poissaoloni kertoi eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain tämän lapseltani, joten oli mahdoton olla saamatta tartuntaa
Ei todellakaan ole mahdotonta. Mulla on kolme lasta ja olen onnistunut useammankin kerran olemaan saamatta heiltä tartuntaa. Pitää olla vaan huolellinen. Älä mene töihin, kun et näköjään osaa.
Älä mene tartuttamaan sitä koronaa muillekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesen käteni kerran pari viikossa ja en ole ollut 5 vuoteen mahataudissa.
Sen sijaan olet tartuttanut monia muita paskabakteereillasi.
Anuksen kosteuttaja ennen anaalia.