Mitäs herkkuja laitatte vaalivalvojaisiin?
Kommentit (54)
Äyriäisiä ja skumppaa.
Laadukkaita juustoja ja tietysti smokki päällä.
Kokoomus mies
Mulla on loma, joten huomenna ei tarvitse selvitä töihin. Naukkailen edullisesti Saksasta hankittuja tisleitä.
Mä en jaksa seurata valvojaisia, vaan katson jotain elokuvaa ja mässään karkkia samalla ja juoden Fanta vadelma limpparia.
Vaalitulokset katson sitten huomenissa.
Miksi pitää mussuttaa jotain koko ajan?
Vierailija kirjoitti:
limsaa,pikkusuolaista ja fazerin sinistä
Huomenna fazerin sinimustaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää mussuttaa jotain koko ajan?
Koko ajan? Vaalit on vain neljän vuoden välein!
Tein pappilan hätävaraa viimesyksyn hilloista, on muuten hyvää 😋
Tili tyhjänä joten pitää mennä sillä mitä kaapissa on. Just pari tyyppiä kutsui itsensä meille illaksi. Tein pari päivää sitten sitruunakakkua, lisäksi alan nyt tekemään pikaiset suklaamuffinssit. Teetä ja kahvia, voileipiä ja ehkä cocktail piirakoita.
Läskit suunnittelevat taas ruokalistaansa. 😁
Miksi pitäisi valvoa ja syödä herkkuja?
Nachoja, guacamolea ja tomaattisalsaa, suolakeksejä ja cheddardippiä, punkkua ja olutta.
Jännä ilta tulossa, odotan innolla vaalituloksia.
Tilasin pitopalvelusta vaikka mitä. Täällä on ruokaa parillekymmenelle, vaikka olen ihan itsekseni. Suurin osa menee hävikkiin, mutta olenkin kokoomuslainen.
Kävin tänään Lidlissä, ja ostin sitruunamunkkeja tarjouksesta (2€/3 kpl) ja pullaviipaleita -50% tarjouksesta. Ei tullut kyllä kalliiksi. Maidon tai teen kanssa herkullista.
Äänestin yhtä pienpuoluetta Helsingin vaalipiiristä, joten voitto ei ole varmaa. Jännittävää kyllä nähdä ovatko ihmiset vihdoin heränneet, vai vaaditaanko tässä vielä 4 vuotta lisää kurjuutta. Ei kyllä vaikuta lupaavalta, mutta olen parantumaton optimisti näissä asioissa.
Perussuomalaiset eivät ole ratkaisu mihinkään, jos olisivat, niin äänestäisin niitä uudelleen.
T. Lidl-mies
Meil on voileipäpikkelssii, Festival-limskaa, tortillasipsejä, sileitä perunalastuja, kermaviiliä, salsadippiä, aurajuustoa, Valion pingiinivaniljajäätelöä, suolakurkkua, lihapullia ja ranskalaisia, Heinzin ketsuppia, maitoa ja Tropicanan appelsiinimehua. Earl Grey- teetä ja pitsaa.
Pääsiäismunat jäi kauppaan. Muutenkin aika munatonta on ollut viime aikoina. Mut se on , kun ikää on tullut ni ei tipulle tipu. Jahdatakkaa en jaksa, joten munaherkut jää mielikuvituksen varaan. Tai oikeastaa sitten remmiuneen :D.
Jääkaapissa on yksi lonkero, minkä juon, mikäli ehdokkaani pääsee eduskuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Läskit suunnittelevat taas ruokalistaansa. 😁
Mahdatko itse vaan olla anorektikko?
Tekisi sinullekin hyvää edes vähän herkutella niin ei tarvitsisi äkäisenä haukkua muita.
Sauna ja gin tonic ennen.
Pastaa, parsaa ja cavaa valvojaisiin.
En mitään. En ole ikinä seurannut vaalivalvojaisia enkä ajatellut aloittavani tänään.
Pimmeetä viinaa ja pikkusuolaista.