Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joululahjaideoita tulevalle äidille?

Vierailija
27.11.2006 |

Saamme esikoisemme jouluntienoolla. Halauaisin antaa vaimolle jotain äitiyteen liittyvää lahjaksi. Mitä äidit haluaisivat lahjaksi? Vai olisiko parempi antaa jotain muuta, kuin vauvaan ja tulevaan vanhemmuuteen liittyvää, kun kaikki muutenkin pyörii näiden ympärillä, esim. koru?

Olen suht' ajoissa liikkeellä. Tavallisesti lahjaidea tulee minulle mieleen vasta joskus aaton aattona ja tulee melkoinen kiire. Antakaa vinkkejä!

Mitä itse haluisit mieheltäsi lahjaksi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kuitenkin henkilökohtainen ja äidille liittyvä on esimerkiksi imetyspaita.

Jos tunnet vaimosi maun ja koon, voit ostaa valmiiksi, tai sitten annat lahjakortin johonkin vaikka nettipuotiin.

Tässä muutamia, käy katsomassa kuvia ja hintoja:

www piste bebes piste fi

www piste raparperi piste com

www piste kaislakehto piste fi

Toinen mikä tulee mieleen on Minni Niemelän Imetysopas kirja. Tosi hyvä, varsinkin jos äiti ehtii vähän lueskella sitä ennen kun vauva syntyy. Siitä on varmasti iloa koko imetyksen ajan, siitä löytyy vinkkejä moniin mahdollisiin pulmatilanteisiin. En sano tätä siksi että aina tulisi pulmia, mutta JOS tulisi, niin silloin apukin olisi lähellä omassa hyllyssä. Mukava kirja muutenkin vanhemmiksi tuleville, myös isille!

Ihanaa vauvan ja joulun odotusta!

Vierailija
2/9 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi ollut ihanaa saada jokin koru, joka olisi liittynyt vauvaan, esim. medaljonki, jossa olisi sisällä pieni kuva vauvasta (ja vaikka toisella puolella sinusta) ja kaiverruksena esim. Kullalle ja Äidille tai nyytin syntymäaika tai jotain muuta. Toinen kiva koru olisi esim. sormus pikkusormeen ja kaiverruksena vauvan syntymäaika ja " työnimi" tai vaikka kultainen kaulakoru, jossa olisi riipuksena esim. pieni kultainen tutti tai vauvan töppöset. Se olisi ikuinen muisto vauvan syntymästä. Kannattaa kysellä koruliikkeiden myyjiltä ideoita.

Kiva, kun haluat keksiä vauvasi äidille jotain erityistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että lahjakortti kosmetologille jalkahoitoon esim. Toinen ihana juttu olisi itsetehty " lippuvihkonen" missä esim 5 lippua vapaaseen iltaan. Vau, se olisi ollut bueno.

Eikö toi nyt ole itsestäänselvyys isältä että äiti saa myös vapaailtoja?

mun mielestä sama kuin antais jollekin lapsettomalle liput että näiden avulla saat nukkua yösi hyvin.

Sellaista ei kannata antaa minkä äiti muutenkin saa.

Vierailija
4/9 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut hienoa tuntea, että mies arvostaa minua myös naisena eikä vain äitinä, ja haluaa huomioida myös minun hyvinvointini. (mies on kyllä hyvä, mutta tuollaisia lahjoja en saanut...) Ja ne vauvajutut hankittiin muutenkin.

Tuo jalkahoito voisi olla siitä hyvä, että äiti ei ehkä ison mahan takia ole pystynyt itse hoitamaan jalkojaan ja muutenkin jalat ovat rasittuneet raskausaikana normaalia suuremman painon alla.

Vierailija
5/9 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai lahjakortti kosmetologille, hierojalle tms. Eri asia sitten, koska äiti pääsee käyttämään lahjakorttinsa, jos on kovin tiheään rinnalla viihtyvä vauva.

Vierailija
6/9 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että vaimosi kokee kaiken pyörivän liiaksi tulevan vauvan ympärillä. Kaikenlaiset äitiystarvikkeet taitavat kuitenkin soveltua joululahjoiksi hieman heikosti - ovat ehkä hieman arkisia.

Miten olisi kantoliina ja vaikkapa jokin sen väreihin sopiva koru? Sekä käytännöllistä että kaunista.

Vierailija
7/9 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko sen kirjan nimi joku minusta tulee äiti tms.. Se oli hyödyllinen ja ajankohtainen, oli aikaa lukea vielä kun vauva oli massussa.

Raskausaikana luin hirveän määrän eri kirjoja tosta aiheesta mutta silti olin iloinen saamastani kirja-lahjasta, se oli parhaalta ystävältäni =)

Vierailija
8/9 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lahjakortti kosmetologille jalkahoitoon esim. Toinen ihana juttu olisi itsetehty " lippuvihkonen" missä esim 5 lippua vapaaseen iltaan. Vau, se olisi ollut bueno.

Vierailija
9/9 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se koru oli hyvä idea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi