Vaimo sanoi "et ole pitkään aikaan antanut mulle jalkahierontaa"
Tänä vuonna olen pari kertaa tarjonnut jalkahierontaa. Kerran hän on tuonut jalat hierottavaksi. Kertaakaan ei ole pyytänyt tai muuten vinkannut asiasta (ikinä en ole kieltäytynyt koko suhteen aikana). Mitä olette mieltä, onko tyrkytettävä jalkahierontaa viikoittain vai kuukausittain? Otti nyt nokkiinsa kun sanoin että se kuulosti syytökseltä, en kehtaa kysyä.. olisikohan jotain kansalaisopiston kursseja tms ettei olisi tällainen juntti?
Kommentit (10)
En halua pyytää mieheltäni jalkahierontaa kun se luulee aina että kaikenlaiset hieronnat tarkoittaa seksiä.
Koska olet saanut vaimoltasi viimeksi
keskijalkahierontaa?
Jalkahien haju on kyllä yksi kuvottavimmista. Tarttuu vielä käsiinkin.
Vierailija kirjoitti:
En halua pyytää mieheltäni jalkahierontaa kun se luulee aina että kaikenlaiset hieronnat tarkoittaa seksiä.
Onhan se seksi epämiellyttävää. Kannattaa erota.
Vierailija kirjoitti:
Koska olet saanut vaimoltasi viimeksi
keskijalkahierontaa?
En ole koskaan pyytänyt. Muuta hierontaa kyllä, en nyt ehkä joka kerta onnistuneesti, mutta ei valittamista.
Ihmettelen vaan sitä, että eikö ihmiset tiedä että pyytää tai kysyäkin voi. Jotenkin kaikki passiivissa "toteaminen" hälyttää hämähäkkimies-vaistoani.
Vierailija kirjoitti:
Teillä on asiat hyvin!
Meillä ei ole tarjottu seksiä viimeiseen seitsemään kuukauteen.
Ikävää, mutta elämä on :(
Olen nainen.
Niinpä! Meillä ei ole tarjottu seksiä viiteen vuoteen. Taidan ottaa jonkun kikolon kainaloon.
Emme ole koskaan hieronert toistemme jalkoja. Olemme olleet 20 vuotta naimisissa.
Miehen ei pidä alistua naisen kotiorjaksi. Menköön hierojalle. Nainen yrittää vain alistaa miestä! M28
Vierailija kirjoitti:
Teillä on asiat hyvin!
Olen nainen.
Paljonko ylipainoa, pieretkö ruokapöydässä ja pyyhitkö perseesi paperilla kakkoshädän jälkeen?
Teillä on asiat hyvin!
Olen nainen.