Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvan valmisruoat Puolassa?

27.11.2006 |

Ollaan täällä Suomessa syötelty nyt 9kk ikäiselle lapsellemme Bonan ja Piltin valmisruokia sekä Nutrician vellejä ja puuroja.Olemme jouluksi menossa kolmeksi viikoksi Puolaan sukuloimaan ja kiinnostaisi mitä vastaavaa siellä on myynnissä vai onko?Tiedän että maitojauhetta saa ja että vellejä ei ole,mutta mitä muuta...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sieltä saa hipp merkkisiä soseita joita täälläkin on myytävänä. Bonalta löytyy erinlaisia puuroja jotka maistui meidän lapsille hyvin. Purkkiruoka tarjonta ei mun mielestä mitenkään hyvä ollut mutta kai sekin riippuu sitten kaupasta. Eli jos mahdollista niin kannattaa ottaa ainakin jotain tuttua ruokaa mukaan. Meillä pienempi on ainaskin niin nirso ettei paikalliset tarjonnat kelvanneet niitä puuroja lukuun ottamatta ollenkaan.

Vierailija
2/3 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipa huojentavaa että edes jotain on saatavilla,kiitos vastauksesta.melkein jo olisin muuten pakkaillu kaiken mahdollisen mukaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole vellejä lapselleni ikinä syöttänyt (nyt 11 kk), joten niihin en ole ikinä edes kiinnittänyt huomiota, mutta kyllähän täältä valmisruokia löytyy. Maustettuja puuroja on paljon erilaisia. Meidän lapsi on pitänyt eniten Gerberin ruoista ja Hippin jogurteista sekä ' hyvääyötä' suklaa puurosta. Bobofrut on puolalainen tuote. Ja parhaat valikoimat on aina isoissa marketeissa. Mutta Suomen veroisia hyllyrivejä ei niistäkään löydy, puolalaiset kun tekevät enemmän itse ruokaa vauvoillekin. Ja itse kyllä menen maassa maan tavalla periaatteella, eli en ole Suomeen lomalle alkanut tuomaan tuttua ruokaa täältä, enkä tuo ennen kuin oppii itse protestoimaan ja vaatimaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi