En osaa juoda viiniä...
Ostin pullollisen valkoviiniä. Enkä vieläkään pidä mausta, vaikka olen kokeillut vuosien mittaan silloin tällöin erilaisia (puna- ja valko, eri rypäleitä, kuivuusasteita, tanniinisuutta jne.). En vain pidä niistä.
Ajattelin jo kaataa tämän pullon sisällön viemäristä alas, mutta kokeilin sitten 1/4 omena-päärynälimsaa ja 3/4 viiniä. Ajattelin, että maistuisi vielä pahemmalle, mutta aina voi heittää pois. Maistuu kuitenkin ihan siiderille. Liian makeaa, kyllä, mutta muuten ihan hyvää.
On kuitenkin viimeinen kerta, kun yritän saada itseni pitämään viinistä. Olen suosiolla juntti.
Kommentit (22)
Mä tykkään sekoittaa viiniä makuvesiin, eli esim. Sitruunan tai appelsiinin tai omenan makuiseen mineraali/kuplaveteen. Pakasteesta vielä lisäksi jäädytettyjä viinirypäleitä ja/tai hedelmänpaloja 😍.
Valkoviinejä en ole maistellut enää vuosikymmeniin. En tykkää. Punaviinit ovat suosikkejani. Harvoin mitään viiniä juon tai maistelen. Nuorempana useammin. Yksi calvados tai whisky menee silloin tällöin, pitää olla parasta merkkiä kylläkin.