Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä tuotteissa Tori toimii paremmin kuin FB Marketplace? Vai kaikissa?

Vierailija
01.04.2023 |

Olen muuttamassa ja olen vähentänyt tavaraa myymällä pääosin FB Marketplacen kautta. Nyt tuttavani vinkkasi minulle, että ainakin huonekaluille Tori toimii paremmin. Ja olen tosi hämmästynyt miten paljon paremmin Tori tosiaan toimi.

Olin laittanut lipaston myyntiin ja FB Marketplacen kautta tuli tosiaan todella hörhöviestejä, ei yhtään asiallista. Kaikenlaista kyselyä, että kuljetatko yms. (ilmoituksessa luki, että vain nouto).

Sitten laitoin Toriin ja alle vuorokaudessa se meni kaupaksi ja oikein asiallinen ja fiksu pariskunta kävi sen hakemassa, ilman mitään säätöä, tulivat paikalle sovittuna ajankohtana ja oli kaksi henkilöä kantamassa lipastoa.

Toimiiko Tori aina noin paljon paremmin kuin FB Marketplace vai riippuuko tämä siitä, millaista tavaraa myy?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

FB:stä ei ole kokemuksia mutta Tori on ostajan näkökulmasta toiminut mielestäni hyvin esimerkiksi musiikkilaitteiden (soittimien), kameroiden ja erilaisten keräilytavaroiden hankinnassa. Omien kokemusten perusteella voisin veikata että myyjien keski-ikä on FB:tä suurempi, eläkeläisten osuus etenkin - joilla toisaalta myös on paljon mielenkiintoista vanhaa (vintage) tavaraa myytävänä ja sanoisin että heidän kohdallaan ei ole koskaan tarvinnut säätää tai pelätä minkäänlaista petosta. Voisin kuvitella että trendituotteiden vaikka tuoreet iPhonet tai muu nuorison suosima elektroniikka tms ovat yleisempiä huijauskohteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla