Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä yhtään ylimääräistä huonetta kuten kirjasto, kotiteatteri, työhuone, kuntosali niin että ovat myös säilyneet vain tässä käytössä

Vierailija
01.04.2023 |

eikä niistä ole tullut ylimääräisen tavaran varastotilaa!

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Ylimääräinen mökki kyllä on. Siellä olisi suvulta jäänyttä rojua. Viihdytään paremmin itse kunnostamassamme torpassa.

Vierailija
22/46 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taitaa olla nuo kaikki huoneet. Ne eivät ole ylimääräisiä.

Varastotilat, eli vintit, kaapit ja aitat on erikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miten huoneet ovat ylimääräisiä, jos niissä on kirjasto, kotiteatteri, työhuone tai kuntosali?

Suomessa tyypillisesti on pienet kodit ja ylimääräiseksi tilaksi katsotaan jos huoneita on enemmän kuin 1 mh/asuja tai olekelutiloja muitakin kuin se yksi olkkari.

Näinhän se tosiaan on. Meillä on 4mh ja nelihenkinen perhe, kaveri kuvaili meillä käydessään että talo on valtava. No ei se ole.

Vierailija
24/46 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi varastoisin ylimääräistä tavaraa tai miksi kukaan edes hankkisi ylimääräistä tavaraa?

Ihania nämä perheettömien vastaukset :) olisinpa yhtä viaton minäkin

Kyllä meillä on kaksi lasta ja mun lisäkseni mies. Ei meillä mitään ylimääräistä ole. Ei edes koriste-esineitä. Taulut saattaa joku laskea ylimääräiseksi. Kaikki tavarat on kuitenkin käytössä ja kun ne poistuvat käytöstä ne laitetaan kiertoon. Ei mulla esimerkiksi ole mitään juhlavaatteita, joita en käytä. Tai kenkiä. Tai muutakaan roinaa. Jopa meidän juhlapöydän astiat tulee käyttöön kun toisinaan katetaan iltapäiväkahvit niiden kanssa. Miksi mä hilloaisin mitään? Paitsi marjoja toki.

Vierailija
25/46 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi varastoisin ylimääräistä tavaraa tai miksi kukaan edes hankkisi ylimääräistä tavaraa?

Ihania nämä perheettömien vastaukset :) olisinpa yhtä viaton minäkin

Kyllä meillä on kaksi lasta ja mun lisäkseni mies. Ei meillä mitään ylimääräistä ole. Ei edes koriste-esineitä. Taulut saattaa joku laskea ylimääräiseksi. Kaikki tavarat on kuitenkin käytössä ja kun ne poistuvat käytöstä ne laitetaan kiertoon. Ei mulla esimerkiksi ole mitään juhlavaatteita, joita en käytä. Tai kenkiä. Tai muutakaan roinaa. Jopa meidän juhlapöydän astiat tulee käyttöön kun toisinaan katetaan iltapäiväkahvit niiden kanssa. Miksi mä hilloaisin mitään? Paitsi marjoja toki.

*ojentaa kruunun*

Vierailija
26/46 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen kysymys. Ei meillä ole ylimääräisiä huoneista, vaikka kumpikin olemme olleet koko elämämme töissä ja ansainneet keskituloisen (1) ja vähän enemmän ansaineen (1) palkansaajan verran. Tosin emme ole koskaan pyytäneet mitään sosiaalitukia ja kuulumme siihen sukupolveen, joka maksoi opiskeluaikansa itse.

Niinpä meillä on tasan tarkkaan se kolmio itäisestä Helsingistä, jossa oli makuuhuone vanhemmille, makuuhuone kahdelle lapselle ja olohuone. Olohuone ja toinen makkari on nyt yhdistetty kun lapset muutti pois kotoa.

Mutta onhan meillä ollut kyseenalainen ilo elättää verorahoillamme tämän maamme vapaamatkustajia, joita varsinkin SDP, vihreät ja vasemmisto mutta myös RKP suosii meidän muiden kustannuksella.

Joten vaikka itse emme todellakaan kuulu niihin tälläkin palstalla usein haukuttuihin "hyvätuloisiin verenimijöihin", äänestämme ilman muuta Kokoomusta, sillä jos tuo vihervasemmistolainen sosiaalidemokraattinen hallinto saa jatkaa, viedään meitlä kohta tuhkatkin pesästä.

Vierailija
27/46 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ylimääräistä antaa. 

Vierailija
28/46 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ylimääräistä antaa. 

Ja muutenkin inhoan että pitäisi olla koko ajan käsi ojossa jonnekin päin. 

Vierailija
29/46 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhuone on sekä esikoisen huone, mikä on tyhjillään hänen muuttonsa jälkeen. Ei turhaa tavaraa kummassakaan.

Vierailija
30/46 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi tyhjää huonetta, en tiedä mitä niille tekisin. Toki myisin tämän kokonaan pois jos joku ostaisi.

Vierailija
31/46 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ole asunnossa mitään ylimääräisrä missään. Varasto ja autotalli on kyllä täynnä.

Vierailija
32/46 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. työhuone näkyy säilyneen työhuoneena kymmenisen vuotta. Syy: vain yksi henkilö käyttää sitä. Muut saavat vain käväistä siellä.

Vierailija
33/46 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla 4 ylimääräistä huonetta. Eikä mulla ole oikeastaan ylimääräistä tavaraa.

Vierailija
34/46 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kahden huoneen kokoinen kuntosali. Eipä siellä mitään muuta tehdä eikä mitään säilytelläkään, koska eihän siellä sitten mahdu treenaamaan.

Vierailija
35/46 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

340 m2 kahdestaan sillä mennään ja on ylimääräistä ja yleellistä

Vierailija
36/46 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on womancave videopeliharrastukselleni ja askartelulleni + lukemiselleni.

Löytyy jättikokoinen telkkari, monta eri pelikonsolia ja kasapäin pelejä niille.

4 kirjahyllyllistä kirjoja.

Huonekasveja, tunnelmavalaistus. Ihana muhkea pehmeä sohva.

Kirjoituspäytä jonka ääressä askartelen(mm. huovutan ja hamahelmeilen).

Yms.

Vierailija
37/46 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On työhuone/harrastushuone ja koko ajan saa olla olla kärräämässä tavaraa pois, ettei muutu varastoksi. Myös pyykkiä kuivataan siellä.

Vierailija
38/46 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on womancave videopeliharrastukselleni ja askartelulleni + lukemiselleni.

Löytyy jättikokoinen telkkari, monta eri pelikonsolia ja kasapäin pelejä niille.

4 kirjahyllyllistä kirjoja.

Huonekasveja, tunnelmavalaistus. Ihana muhkea pehmeä sohva.

Kirjoituspäytä jonka ääressä askartelen(mm. huovutan ja hamahelmeilen).

Yms.

Kuulostaa mahtavalta!

Vierailija
39/46 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
40/46 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjasto ja takkahuone löytyy. Ja nykyään yksi makkareista on työhuoneena. Eivät ole, eikä niistä tule, varastoja.