Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syksyn laihduttajia - löytyykö?

27.08.2008 |

Löytyisikö muita kuin minä, jolla on kesäaikana kertynyt turhaa läskiä (jo entisten päälle)?

Olisi kiva saada tukiryhmä kasaan, jotta vihdoin saisi itseä niskasta kiinni ja pikkujouluaikaan olisi jo "timmissä kunnossa" :-)

nyt tai ei ikinä! kaksi päivää mennyt jo hyvin....

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin liittyä joukkoon. Kolmatta viikkoa nyt menossa elämäntapojen muutos. Jätin sokeriset juomat, karkit, suklaat, keksit, rasvaiset ruoat ym. epäterveelliset jutut kertaheitolla pois. Sallin itselleni kerran viikossa jonkin pienen herkun, tällä viikolla se oli Mars-patukka. Vaaka näyttää n. 3 kg vähemmän, mutta en kyllä ole punninnut itseäni kovin tarkkaan. En ole ottanut stressiä tästä kuurista, mutta olen ylpeä kun olen suklaankin saanut jätettyä melkein kokonaan pois. :) Tsempataan me toisiamme niin on helpompaa !

Vierailija
2/4 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarttisi saada raskauskilot pois, jotta vanhat vaatteet mahtuisivat taas. Olen jo aloittanut kurinalaisemman elämän, mutta välillä tulee sorruttua herkkuihin ja kaikki alkaa alusta :-/

Ensi viikonloppuna meillä on ristiäiset, joissa on kauheat määrät herkkuja, mutta sitten, kun ne on tuhottu, alkaa herkuton elämä. Muuten ei tule tulosta, sen verran tiukassa nämä raskausläskit istuvat.

Mitenkäs teidän liikuntapuoli? Itse pyrin liikkumaan 2-3 kertaa viikossa ohjatuilla tunneilla, loput täytyisi kehittää vauvan kanssa tehtäväksi.

Ruvetaanko ihan viralliseksi syksyn laihisryhmäksi? Kuntoon ensi kesäksi ;)? Pikkujouluihin on aika lyhyt aika...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Ajattelin että jos haluatte niin olisi kiva jos liittyisitte joukkoomme kilokeijuihin,siellä on aika hiljaista meinaa nytten ja olis kiva saada lisää porukkaa..olemme vasta koonneet tässä porukkaa..vilaiskaa ihmeessä! =)

Voitte tietenkin aloittaa omankin,mutta tämä on vaan ehdotus..

Vierailija
4/4 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään mukaan kilokeijuihin - jos siellä tilaa on vielä näille läskeille!!!!

Isommalla porukalla onnistuu paremmin - eikös niin????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi