Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko mies pysyy tyytyväisenä yhteen naiseen

Vierailija
01.04.2023 |

Eikä etsi muualta

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies kun mies lähtee tilaisuuden tullen irtonumeron tai jopa maksullisen matkaan, vaikka kotona olisi kuinka asiat hyvin.

Niin nähty.

Vierailija
22/29 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 vuotta  tyydyin edelliseen naiseen.  Minä olen pitkän suhteen kannalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä. 

Ex-mieheni olisi pysynyt yhdessä hamaan tappiin asti. Hänelle kumppanin etsiminen ja suhteen alkuaika kuulema olivat äärimmäisen stressaavia ja ahdistavia ajanjaksoja. Hän saavutti tyytyväisyytensä huipun vakiintuneessa suhteessa. Sääli, että hän myös kieltäytyi puhumasta suhteen ongelmista, intti miten kaikki oli hyvin silloin kun ei todellakaan ollut. Joten minä olin se joka lopulta lähdin. 

Sinkkuaikana olin hetken ajan toinen nainen. Mies oli naimisissa ja omien sanojensa mukaan rakasti vaimoaan syvästi eikä todellakaan ollut siitä suhteesta lähdössä mihinkään. Mutta silti petti. Sain kuvan, että hänen vaimonsa oli aika täydellinen: kaunis, menestynyt, varakas, erittäin seksuaalinen jne. Mies myönsi, että heidän seksielämänsä oli edelleen hyvin aktiivista ja vaihtelevaa, käytännössä ei ollut mitään fantasioita mitä mies ei olisi voinut vaimonsa kanssa toteuttaa. Mutta hän silti petti, eikä tuntenut edes kummoista morkkista asiasta. Ei osannut selittää miksi (kysyin kyllä), kuulema vietti vain vei. Ja silti hoki rakastavansa ja kunnioittavansa vaimoaan kuuhun ja takaisin. Mutta silti petti. 

Vierailija
24/29 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v

Vierailija
25/29 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä on hyvin vähän tietoa saatavilla, kun useimmiten nainen kyllästyy ja jättää miehen paljon ennen kuin mies edes alkaa harkita eroa.

Vierailija
26/29 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miehestä. 

Ex-mieheni olisi pysynyt yhdessä hamaan tappiin asti. Hänelle kumppanin etsiminen ja suhteen alkuaika kuulema olivat äärimmäisen stressaavia ja ahdistavia ajanjaksoja. Hän saavutti tyytyväisyytensä huipun vakiintuneessa suhteessa. Sääli, että hän myös kieltäytyi puhumasta suhteen ongelmista, intti miten kaikki oli hyvin silloin kun ei todellakaan ollut. Joten minä olin se joka lopulta lähdin. 

Sinkkuaikana olin hetken ajan toinen nainen. Mies oli naimisissa ja omien sanojensa mukaan rakasti vaimoaan syvästi eikä todellakaan ollut siitä suhteesta lähdössä mihinkään. Mutta silti petti. Sain kuvan, että hänen vaimonsa oli aika täydellinen: kaunis, menestynyt, varakas, erittäin seksuaalinen jne. Mies myönsi, että heidän seksielämänsä oli edelleen hyvin aktiivista ja vaihtelevaa, käytännössä ei ollut mitään fantasioita mitä mies ei olisi voinut vaimonsa kanssa toteuttaa. Mutta hän silti petti, eikä tuntenut edes kummoista morkkista asiasta. Ei osannut selittää miksi (kysyin kyllä), kuulema vietti vain vei. Ja silti hoki rakastavansa ja kunnioittavansa vaimoaan kuuhun ja takaisin. Mutta silti petti. 

Tuo mies jota autoit pettämään vaimoaan:

Hän kuulostaa todelliselta alfa mieheltä, sanan varsinaisessa merkityksessä. Hankkinut ensin itselleen hyvän ja kauniin vaimon jota vilpittömästi rakastaa, mutta otti kuitenkin sivuun ns. "jalkavaimon", yksinkertaisesti vaan koska koska pystyy näin tekemään.

Palstalla puhutaan toisinaan top 5 tai top 10% miehistä. Minulla ei ole pienintä epäilystäkään, etteikö tuo mies kuuluisi näihin eliitti miehiin.

Vierailija
27/29 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No omani on ollut 16 vuotta ja suunnittelee olevansa vielä niin kauan kuin elää.

Vierailija
28/29 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miehestä. 

Tuo mies jota autoit pettämään vaimoaan:

Hän kuulostaa todelliselta alfa mieheltä, sanan varsinaisessa merkityksessä. Hankkinut ensin itselleen hyvän ja kauniin vaimon jota vilpittömästi rakastaa, mutta otti kuitenkin sivuun ns. "jalkavaimon", yksinkertaisesti vaan koska koska pystyy näin tekemään.

Palstalla puhutaan toisinaan top 5 tai top 10% miehistä. Minulla ei ole pienintä epäilystäkään, etteikö tuo mies kuuluisi näihin eliitti miehiin.

No jaa... Oma syyni miksi tuohon lähdin mukaan oli että pitkän suhteen jälkeen en ollut valmis etsimään vielä uutta suhdetta mutta kaipasin kuitenkin seksiä. Hän oli siihen turvallinen vaihtoehto: hänen kanssaan ei tasan taatusti ikinä tarvinnut vängätä kondomin käytöstä, ei ollut pelkoa että hän alkaisi haluamaan enempää ja tietenkin seksi oli hyvää ja kommunikointi myös sängyn ulkopuolella onnistui. Myönnän, että aluksi vakuuttelin itselleni, että heidän parisuhteensa ei kuulu minulle, minä en vaimoa tunne ja olen vastuussa vain omasta elämästäni. Minä olin vapaa tekemään mitä halusin ja mies tahollaan teki omat valintansa. Mutta kyllä se pidemmän päälle alkoi tuntumaan pahalta vaimon puolesta ja siksi lopulta päätinkin jutun. Lopetimme jutun hyvässä hengessä miehen kanssa. Pyysin, että ei pettäisi vaimoaan enää ja hän minulle sen vannoi. Todennäköisesti tietenkin petti jatkossakin jos tilaisuus tuli, mutta se ei tosiaan ole minun vastuullani. Minään alfamiehenä en osaa silti tuota miestä ajatella. Kiva ja sympaattinen ihmisenä. Aviomiehenä tietty aika kyseenalainen. 

Vierailija
29/29 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siirry muihin naisiin, koska nykyinen on täydellinen, jota kukaan ei pysty korvaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan