Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aistiiko ihminen sen jos et pidä hänestä? Ajatuksia?

Vierailija
01.04.2023 |

Uskotteko sen, että ihmisestä voi aistia tai huomata jos hän ei pidä sinusta tai toisinpäin?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vihaan yhtä tuttavaani ja asia on selvä molemmin puolin.

Vierailija
2/25 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrätyt ihmiset ei aisti mitään. Eivät ymmärrä puhetta kun sanoo ei kiinnosta,jätä rauhaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdallanu varmasti huomaa.

Vierailija
4/25 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä sitä ei voi olla huomaamatta/ ymmärtämättä 😬

Vierailija
5/25 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
6/25 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joistakin voi päätellä käyttäytymisestä, ilmeistä, puheesta, ja toisista sitten ei juuri ollenkaan, riippuu myös tunnetasosta että miten voimakkaita vastenmielisyyden tunteita herättää. 

Vierailija
7/25 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt niin läpipaistavaa käytöstä jos joku ei pidä minusta. Itse osaan kyllä esiintyä siihen tapaan että kohtelen kaikkia tasaveroisesti vaikken pitäisikään.

Vierailija
8/25 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset aistii kaiken, toiset ei aisti yhtään mitään.

Jälkimmäiset tekee sitten päätelmät pärstäkertoimen perusteella, mikä on aika raivostuttavaa, kun naamalleen ei voi juuri mitään.

Vierailija
9/25 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti.

Vierailija
10/25 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen mikroilmeitä ja käytöstä huomattavan hyvin, joten kyllä huomaan. Nenä nyrpistyy hetkeksi, äänestä kuultaa takaa lyhyenkin aikaa väheksyntä. Luoja kun eteen osunut lääkäri, jonka katseesta voinut jo heti lukea, että ällötän sitä.

Vierailija
11/25 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän lähtökohtaisesti kaikista, hyvin erilaisista ihmisistä. Kehittymiskohteenani on kuitenkin se, että silloin kun en jotakusta pidä, se näkyy kasvoiltani ilmeisen selvästi. En edes tiedä miten, mutta näkyy. Sivistynyttä olisi osata peittää suhtautumisensa.

Vierailija
12/25 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin näin. Itse ihan hiljattain tätä samaa mietin. Minua vaan jotenkin häiritsee kun pitää työelämässä tulla muutaman ihmisen kanssa toimeen joista aistin etteivät ehkä pidä minusta. Olen kyllä aika epävarma ihminen tällaisissa asioissa ja kovasti haluaisin olla pidetty kaikkien mielestä ja sitten häiritsee kun sen aistii että tuon kanssa ei oikein natsaa

Vierailija
13/25 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin huonosti ainakin musta aistivat yhtään mitään. Tuskin olen loistonäyttelijäkään.

Vierailija
14/25 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joistain ihmisistä aistii ja joistain ei.

Vierailija
15/25 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva sitä osaa niin hyvin kätkeäkään, etteikö sen huomaisi. Toki ihmiset myös koittavat kätkeä sen, että huomaavat ettei toinen pidä heistä. Usein on vaan pakko tulla toimeen, jos on esimerkiksi töistä kysymys.

Vierailija
16/25 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs nainen josta olen aina pitänyt kertoi minulle, kun olimme tutustuneet paremmin että hän luuli aluksi etten ollenkaan pidä hänestä. Hänellä on huono itsetunto mikä voisi selittää.

Ja itse olen alussa hieman varautunut.

Vierailija
17/25 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää ihan kaikkia. Kamalinta on se jos ei ole voinut vältellä sellaista jota en voi sietää. Muutaman kerran ne inhon kohteet ovat huomatessaan alkaneet kiusaamaan ja kostamaan. Psykopaatteja todennäköisesti. Vaistoan luonnehäiriöiset melko nopeasti. 

Psykopatia on viralliseen tautiluokitukseen sisältymätön luonnehäiriö, jota voidaan mitata luotettavasti. Sen piirteitä ovat lipevyys, mahtipontisuus, itsekeskeisyys, syyllisyydentunteen ja empatian puuttuminen, valehtelu, petollisuus, tunne-elämän pinnallisuus, impulsiivisuus ja toistuvat rikokset.

https://www.duodecimlehti.fi/duo96809

Vierailija
18/25 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voi sietää erästä työkaveria. Hän vain vääntyy seuraani. On miespuolinen ja sellainen ällötys.

Vierailija
19/25 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret tuntuvat vihamielisiltä koska he näpräävät kännykkää kun yritän puhua heille. Monilla nuorilla naisilla on aina vihainen ilme. En osaa tulkita nuorten sanatonta viestintää. Aikuisista/vanhoista ihmisistä huomaan kyllä pitävätkö he minusta.

Vierailija
20/25 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain on tapana välttää myönteistä tunneilmaisua naamalla. Todella outoa jos vaikka kävelee käytävällä vastaan. Etenkin tuttuna. Voivat sitten moikata jos erikseen heille sanoo, aina eivät sitäkään. 

Jos joillekin sitten hymyilee ihan normaalisti, voivat tulkita erikoisesti. 

En voi tajuta, miksi tutulle ihmiselle näyttäisi kivinaamaa etenkään töissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan