Siis todella turhauttava läheisyyden kaipuu
Olemme eroamassa, pitkähkö onneton liitto, missä ei läheisyyttä lainkaan. En ole vielä varsinaisesti sinkku ja vaikka olisinkin, en uskaltaisi kiirehtiä tapailemaan uusia ihmisiä/muodostamaan uutta suhdetta. On niin monta keskeneräistä asiaa ja selvitettävää. Samalla kuitenkin turhauttaa erittäin paljon. Niin paljon panoksia laittanut tähän suhteeseen, aika hukkaan mennyt panos. Ja uskon, että uuden suhteen löydän aikaisintaan parin vuoden kuluttua koska sellaiselle ei yksinkertaisesti ole aikaa, minulla ei ole itselläki niin paljon annettavaa kuin haluaisin, aiemmin. Tottakai saatan tutustua ihmisiin tässä välissäkin, mutta en usko että mitään tulee. Ja tuo parikin vuotta lienee optimistinen arvio. Eikä sinkkuna olo haittaa, mutta ilman läheisyyttä on kurja olla.
Miten te muut sinkut kestätte? Onko teillä mitään läheisyyttä? Mulla on lapset ja koira ja tuttuja, mutta kaipaisin ihan aikuista miestä. Prseestä nukkua yksin vaikka vähemmän prseestä kuin huonossa suhteessa joo...
Tottakai saatan löytää jotain jo keväänkin mittaan edes sänkyä lämmittämään, mutta olen pahasti puutteessa ja panta pään ympärillä kiristyy. Miten oloa saa helpotettua? Flirtti ja masturbointi auttaa vähän. Ehkä joku anonyymi treffipaikka voisi piristää?
Kommentit (11)
Lähde johonkin tapahtumaan tai kokeile netistä treffipalstaa. Nyt keväällä voi hyvin löytyä joku. Samassa tilanteessa oleva, saman kokenut tai muuten mukava himokas mies.
> uuden suhteen löydän aikaisintaan parin vuoden kuluttua koska sellaiselle ei yksinkertaisesti ole aikaa
Taitaa aika monessa asetelmassa olla kalenterit niin täynnä ettei ole aikaa sille lähimmälle.
On vaikea saada läheisyyttä kun on niin paljon aikaa vievää. : )
Itse olen mies ja myös todella turhautunut.
Olen naimisissa mutta vaimoni ei edes koske minuun. Olemme kyllä hyviä ystäviä mutta mitään aloitteita on turha edes odottaa.
Vieraan naisen kosketus tekisi nyt hemmetin hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Olen naimisissa mutta vaimoni ei edes koske minuun. Olemme kyllä hyviä ystäviä mutta mitään aloitteita on turha edes odottaa.
Vieraan naisen kosketus tekisi nyt hemmetin hyvää.
Meillä oli samaa. Vaimo ei halunnut koskea. Panostin perheeseen ja kävin paskassa duunissa että vaimo ja perhe saa rahaa, voidaan harrastaa ja joskus reissata. Sitten tajusin, että vaimo pettää. Maailmani romahti. Kaikki se hyvä mitä olen tehnyt perheen ja vaimon eteen ei ollut merkannut hänelle mitään.
Suurin yllätys on, että naiset ei puhu ongelmista vaan hautaavat ne. Sitten lähtevät ratkomaan ongelmaa suhteen ulkopuolelta. Miksi ei voi puhua mitä kaipaa. Olisin pystynyt olemaan ja toteuttamaan ne asiat mitä hän halusi.
Usein kysyin mitä hän haluaa? Vaimo ei saanut suuta auki. Kiukuttelua ja riitoja vaan tyhjästä.
Tajuan nyt, että kun parisuhteessa tulee haasteita, vaimo hylkää minut hyvin nopeasti. Mitä olen seurannut naisten käytössä muissakin perheissä, naiset pakenvat ongelmia, eikä niitä yritetä taistella yhdessä.
Mitä mä teen? Vaimo ei puhu. On aivan liian herkkä kaikille muiden miesten lirkutuksille, puitteet ovat ovat olleet parhaat mahdolliset, silti en ole vaimolle riittänyt. Nyt tämä kaikki romahtaa, koska en usko, että vaimo osaa muuttua. Osaan tarvittaessa olla ne naistenmies, joka kaataa naisia. Menin naimisiin elämäni rakkauden kanssa ja tein kaikkeni hänen vuokseen. Hänen toiminta on ollut suuri järkytys.
Suurin huoleni on lapset, jos erotaan kuinka heidän käy? Haluaisin antaa heille turvallisen kodin, jossa on isä ja äiti. Erossa lapset joutuvat olemaan yksin kotona, kun vanhempi on töissä.
Yksinäisyyttä oli vuosia, halusin vaimoani, mutta hän oli kylmä. Kaipasin seksiä, mutta nyt tunnistan, että se oli rakkaus, mitä olin vailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieraan naisen kosketus tekisi nyt hemmetin hyvää.Meillä oli samaa. Vaimo ei halunnut koskea. Panostin perheeseen ja kävin paskassa duunissa että vaimo ja perhe saa rahaa, voidaan harrastaa ja joskus reissata. Sitten tajusin, että vaimo pettää. Maailmani romahti. Kaikki se hyvä mitä olen tehnyt perheen ja vaimon eteen ei ollut merkannut hänelle mitään.
Suurin yllätys on, että naiset ei puhu ongelmista vaan hautaavat ne. Sitten lähtevät ratkomaan ongelmaa suhteen ulkopuolelta. Miksi ei voi puhua mitä kaipaa. Olisin pystynyt olemaan ja toteuttamaan ne asiat mitä hän halusi.Usein kysyin mitä hän haluaa? Vaimo ei saanut suuta auki. Kiukuttelua ja riitoja vaan tyhjästä.
Tajuan nyt, että kun parisuhteessa tulee haasteita, vaimo hylkää minut hyvin nopeasti. Mitä olen seurannut naisten käytössä muissakin perheissä, naiset pakenvat ongelmia, eikä niitä yritetä taistella yhdessä.
Mitä mä teen? Vaimo ei puhu. On aivan liian herkkä kaikille muiden miesten lirkutuksille, puitteet ovat ovat olleet parhaat mahdolliset, silti en ole vaimolle riittänyt. Nyt tämä kaikki romahtaa, koska en usko, että vaimo osaa muuttua. Osaan tarvittaessa olla ne naistenmies, joka kaataa naisia. Menin naimisiin elämäni rakkauden kanssa ja tein kaikkeni hänen vuokseen. Hänen toiminta on ollut suuri järkytys.
Suurin huoleni on lapset, jos erotaan kuinka heidän käy? Haluaisin antaa heille turvallisen kodin, jossa on isä ja äiti. Erossa lapset joutuvat olemaan yksin kotona, kun vanhempi on töissä.Yksinäisyyttä oli vuosia, halusin vaimoani, mutta hän oli kylmä. Kaipasin seksiä, mutta nyt tunnistan, että se oli rakkaus, mitä olin vailla.
Teillä näin päin😔, meillä mies hautasi ongelmansa.
Minullakin oli omat jutut, joita yritin hoitaa itse enkä aina osannut. Hoidin kuitenkin.
Asioiden auki puhuminen jäi puolitiehen kun ero tuli, siihenkin oli useita syitä.
Moni ihminen on rakastunut rakastumisen tunteeseen, ei niinkään siihen toiseen ihmiseen. AP. llä kuulostaa olevan samanmoinen tilanne. Hirmuiset odotukset ja ajatus- pilvilinnat siitä minkälaista se uusi elämä tulee olemaan, minkälainen unelmien prinssi sieltä karauttaa noutamaan valkoisella ratsullaan ja minkälaista se läheisyys sitten on kunhan sinne asti pääsee.
Pienenä salaisuutena voin kertoa, että sen uuden, uljaan prinssi Rohkeankin sukat haisevat, hän puristaa hammastahnatuubia väärästä kohtaa, kuorsaa ja piereskelee ihan niin kuin kaikki muutkin ihmiset, AP mukaan luettuna. Tosin näitä negatiivisia ominaisuuksia ei tietenkään heti huomaa, kunnes sitten parinmuodostus- vaiheen hormonihöyryjen laannuttua eräänä marraskuun aamuna tämä selviää.
Sitten kysymys- osasto: Kuinka selviän sinkkuudesta? Ihan hyvin mielestäni. Elämä rullaa oikein hyvin, voin paremmin kuin parisuhteen viimeisinä vuosina. Onko minulla läheisyyttä? Ei ole, Edellinen läheisyydeksi luettava oli viitisen vuotta sitten. Niin ne vuodet vierii... Joskus kaipaan läheisyyttä, mutta kyllä yksin oloonkin tottuu. Minä näköjään totun varsin helposti, jollakin voi olla vaikeampaa. Miten oloa saa helpotettua? Riippuu iästä. Nuoremmilla vaikeampaa koska hormonit ovat sitä mieltä että pitää vielä lisääntyä. Vanhemmilla helpompaa, koska on tieto siitä että parisuhteessa on myös menetettävää jos valinta ei osu kohdalleen. Myöskään hormonit eivät vaivaa niin kuin nuoremmilla tekevät. Anonyymeistä treffipaikoista en osaa sanoa kun en ole kokeillut. Kai sieltäkin on joku seuraa saanut.
Pitkästä liitosta eroaminen ja sinkkumarkkinoille siirtyminen voi olla kulttuurishokki. Siinä tulee hyvin pian mieleen laulun sanat "Ei ole Kööpenhamina niin kuin ennen...."
Onnea uuteen elämänvaiheeseen. Sitäkin tarvitaan.
Olen nro 5 kirjoittaja. Tiedän itsestäni sen verran, että en pärjää sinkkuna. Olen panostanut perheeseen ja kaverit ovat jääneet. Halusin vaimon, jolla on niitä ominaisuuksia, jonka kanssa haluan tehdä asioita ja olla myös kaverina. En pystyisi olemaan sinkku ja pelkään, että viikonloppuisin alko tulisi kuvioihin, sortuisin vääriin naisiin ja homma menee vain alaspäin. Tarvitsisin naisen rinnalle, jota arvostan ja se olisi molemmin puolista, jonka kanssa voisin olla se hyvä mies.
Vierailija kirjoitti:
Olen nro 5 kirjoittaja. Tiedän itsestäni sen verran, että en pärjää sinkkuna. Olen panostanut perheeseen ja kaverit ovat jääneet. Halusin vaimon, jolla on niitä ominaisuuksia, jonka kanssa haluan tehdä asioita ja olla myös kaverina. En pystyisi olemaan sinkku ja pelkään, että viikonloppuisin alko tulisi kuvioihin, sortuisin vääriin naisiin ja homma menee vain alaspäin. Tarvitsisin naisen rinnalle, jota arvostan ja se olisi molemmin puolista, jonka kanssa voisin olla se hyvä mies.
Ryhdistäydy, mies. Silloin kun tilanne vaatii että pärjää, niin silloin pitää pärjätä. Ei kenekään pidä perustaa koko elämäänsä toisen ihmisen varaan. Pystyt kyllä olemaan sinkku siinä missä kuka tahansa muukin, kunhan et anna itsellesi lupaa alkaa hölmöilemään ihan vain siksi kun "vaimo jätti". Ei se ole mikään syy, ihan niinkuin ei ole syy "ilmastonmuutos" tai "rakenteet" tai "Tottenham ei voittanut mestaruutta". Erityisesti jos teillä on lapsia, sinun on skarpattava erityisesti. Kuulostat läheisriippuvaiselta, ja olisikohan siinä syytä siihen miksi vaimosi on toiminut niin kuin on toiminut. Lopeta moinen. Olet aikuinen mies, käyttäydy sen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Sun olisi hyvä mennä johonkin eroryhmään puimaan tunteitasi. Ehkä löydät jonkun.
Luinko oikein, että ' turhauttava .. kaipuu ' vaivaa?
Niinkö.
Tarkentaisitko vähän lisää, että mitä tuolla oikeasti mahdat tarkoittaa. (Kovin ristiriitaisesti ilmaistu: ' turhautua' versus ' kaipaus'). Huomaatko itsekin?
No sainpahan avautua. Kylläpä tämä epätoivoisuus ihan kertautuu tässä, mutta mukava tätä palstaa on sentään lukea. Nyt sitten dildo esiin, paras unilääke. Hauskaa viikonloppua teille!
Ap.