Vesi loppuu jo ensi kesänä!
Kommentit (94)
Vesi loppuu muualla maailmassa. Tykkäät varmaan kun pakosta 3 miljardia hmistä tulee pohjoista kohti.
Jaa. Pitääpä ruveta lappaamaan lumia saaveihin, että saa pesuvettä.
Suomessa paljon vettä tai ainakin näin luullaan.
Niin, mikä on paljon.
Saimaan tilavuus 42,1 km³
Suomen järvien yhteistilavuus 235km³
Laatokan tilavuus 910 km³
Baikaljärvi 23 615km3
V..u. et ootte tyhmiä. Oikeasti. lappaa vaan lumia saaveihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Suomessa on jotain riittävästi, niin se on VETTÄ.
Se ei tarkoita sitä, että on kiveen kirjoitettu, ettei siitä tule ikinä olemaan pulaa. Vesi on siitä metka aine, että se haihtuu.
Ei uskoisi, että niin sateisessa maassa kuin Iso-Britanniakaan kärsitään nykyään kesä kuivuudesta ja vesipulasta, mutta näin se vaan on.
Oletko tyhmä? Haihtuessaan vesia ei todellakaan katoa vaan vaihtaa olomuotoaan ja sataa takaisin. Se minne se sataa on toissijaista. Vesi ei maan kamaralta katoa ellei ilmakehä ja painovoima päätä lopettaa "toimintaansa".
Britannia on valtameren ympäröimä saari. Vettä on ja rikas maa. Ranska on rikas maa, Saksa on rikas maa. Vettä on.
Mikä ihmeen ongelma vedestä on tehty? Peruskemiaa H2O, eli hyvin yksinkertaista luoda keinotekoisesti. Se vaan vaatii oikeanlaisen tekniikan ja laitteiston ja vettä voidaan luoda teoriassa äärettömästi.
Atlantissa ois vettä vaikka kuinka paljon. Ottaisivat sieltä.
Pelottelua,pelottelua ja pelottelua eikö teillä propagandan ja valhetietojen levittäjille ole muuta ajanvietettä kuin pelotella?
Maanomistajana olen sitä mieltä että kyllä maapalstani pintaosan ja metsän lisäksi myös pinnanalainen osa eli mm. pohjavesi tulisi kuulua omistajalle eli MINULLE.
Vierailija kirjoitti:
Maanomistajana olen sitä mieltä että kyllä maapalstani pintaosan ja metsän lisäksi myös pinnanalainen osa eli mm. pohjavesi tulisi kuulua omistajalle eli MINULLE.
Sulla on laput silmillä etkä tajua mitä muualla maailmalla tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Mutta muistakaa että keskiajan lämpimällä kaudella viikingit viljelivät appelsiineja ja banaaneja Grönlannissa, joten mitään ilmastonmuutosta ei voi olla olemassa.
Ei ne mitään pakkoruotsalaisia olleet, persuja ne oli. Mangoja kans, ja hunajameloneja. Ja avokadoja tottakai.
Vierailija kirjoitti:
Persujen tulisi ryhtyä edistämään tätä asiaa hallituksessa.
Meidän pihalta saa hakea lunta ihan ilmaiseksi.
VIHER AVUSTAJAT PANIIKISSA TULEVASTA VAALI TULOKSESTA NYT ON KEKSITTÄVÄ JOTAIN MUUTA RAHASTUS KEINOA HULLU ILMASTO REETTA ON KAIT SULJETULLA KENESTÄHÄN ARPOVAT SEURAAVAN VESI LÄHETTILÄÄN LENTELEMÄÄN YMPÄRI ÄMPÄRI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se Suomesta lopu.
Onhan se moneltakin suomalaiselta loppunut jo iät ja ajat kaivoista kuivien kesien jälkeen.
Suomea on aina ollut ja tulee olemaan kehäkolmosen ulkopuolellakin.
Ai niin...kaikillahan vesi tulee hanasta ja sähkö seinästä.
Itse asiassa kehäkolmosen sisäpuolella vesipula oli jotain kurjaa ennen kuin kaivoivat tunnelin Päijänteeseen. Vesi oli hirveän makuista. Kuin myös Turussa. Nykyinen nuoriso on tottunut tosi hyvälle.
Vierailija kirjoitti:
V..u. et ootte tyhmiä. Oikeasti. lappaa vaan lumia saaveihin.
Itse taidat olla vähän yksinkertainen.
Vierailija kirjoitti:
Ei se auta. Vesi loppuu. Mitään ei ole tehty maailamlla asian eteen 10 vuoteen.
Ei jukoliste kukaan ole viitsinyt kehittää teknologioita joilla merivedestä saataisiin sitä juomavettä, tuollahan sitä tavaraa olisi ympäriinsä vaikka millä mitalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se Suomesta lopu.
Onhan se moneltakin suomalaiselta loppunut jo iät ja ajat kaivoista kuivien kesien jälkeen.
Suomea on aina ollut ja tulee olemaan kehäkolmosen ulkopuolellakin.
Ai niin...kaikillahan vesi tulee hanasta ja sähkö seinästä.Itse asiassa kehäkolmosen sisäpuolella vesipula oli jotain kurjaa ennen kuin kaivoivat tunnelin Päijänteeseen. Vesi oli hirveän makuista. Kuin myös Turussa. Nykyinen nuoriso on tottunut tosi hyvälle.
Myös Kokkolan vesi on nyt lopussa. Putkea kaivetaan Lohtajalle... Viimeiset 10v. vedessä on kaupungin mukaan "saattanut olla humusta". Omaan nenään käyttövesi haisee homeelta ympäri kaupunkia.
Yhteisen hyvän nimissä takavarikoimme järvenne, ja maksamme tästä koituvasta haitasta nimellisen korvauksen 50 vuoden joustavalla maksuajalla, kjäh kjäh.
Terv, Suomen Valtion