Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Testi Acon 10 ja viivan paikka...

27.11.2006 |

Nyt olisi tärkeä kysymys teille Acon10:llä testanneille! Tein tänään testin, kun aloin epäillä, että kyseessä oli viime viikolla valemenkat, mutta sain vain yhden punaisen viivan ja sen lisäksi selvän viivanpaikan! Olen aikaisemminkin testaillut samaisella testillä mutten ole nähnyt mitään viivanpaikkaa. Onko kenelläkään mitään kokemuksia? Etten nyt ainakaan lähtisi liian korkealle liitelemään.. ja eikö sen pitäisi kaiken järjen mukaan olla ennemmin haamu kuin viivanpaikka jos niikseen olisi että raskautta tarkoittaisi?

Emik kp 32 tai 6

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sellaisessa käsityksessä, että testissä on jonkinlainen viivanpaikka, mutta se on hyvin vaikeasti nähtävissä. Sain sellaisen juuri viime kuussa, en ollut raskaana. Mun viivanpaikka oli harmaa ja ohut, ja näkyi vain erittäin hyvässä valaistuksessa. Onko sulla siinä yhtään väriä? Mieheni ei muuten nähnyt samaa kuin minä...

Vierailija
2/8 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla oli viime kierossa kemiallinen raskaus ja sen myötä pääsinkn tutustumaan oikein toden teolla acon 10iin... soittelin jopa maahantuojalle ja kyselin onko testissä viivanpaikkaa. vastaukseksi sain että ei ole. jos raskaus jatkuu normaalisti tulisi viivan parissa päivässä kuulemma muuttua melkeinpä tuplasti tummemmaksi. minulla ei näin sitten käynyt, mutta toivottavasti sinulla on parempi tuuri :)

mutta siis olen sitä mieltä että haamusi on merkki alkaneesta raskaudesta. jos päätät tehdä toisen testin, niin tulethan kertomaan miten kävi?

+++++++++++-säteitä

-pingu-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..haku-toiminnolla löydät aiheesta lisää. Itsellä yhdessä kierrossa Acon10- näytti kaksi hailean punertavaa haamua, MUTTA ne tuli vasta testiajan jälkeen. Raskaana en ollut, toisaalta saattoi olla kemiallinen koska lämmötkin reilusti koholla normaalista oviksen jälkeisestä noususta!? Toivottavasti sulla tarkottaa " oikeeta" . Joillakin kun viivanpaikat/haamut on kyllä tummenneet myöhemmin *bd*

Tutti

Vierailija
4/8 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten onnea sinulle plussasta! Muutaman pvän päästä viiva on varmasti jo tummempi!

Vierailija
5/8 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan pari päivää ja tulen kertomaan sitten miten kävi. (Tosin tämä oireettomuus kyllä pistää ajatukset aika vahvasti siihen että en nyt tällä kertaa kuitenkaan raskaana ole)

Emik

Vierailija
6/8 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännityksellä ja suurilla peukutuksilla oottelen sun uusintatestiä! =)

Mä laitoin just viime kierrossa kotitesteille sähköpostissa tästä aiheesta kysymyksen ja tässä vastaus!

onnea matkaan!

T: piipaa

(laitoin tämän muuten tuonne slangisanastoonkin viimeksi kun sen päivitin!)

Hei

Kiitos viestistä. Olemme täällä sitä varten, että vastaamme

kysymyksiin. Jos oma tietomme ei riitä meillä on käytössä tehtaan

edustaja, joka on alan dosentti yliopistossa. Meillä on toinen

asiantuntija Englannissa joka on myös väitellyt alalta.

1. Testi perustuu siihen, että testikohdassa on ainetta joka reagoi

hCG hormonin kanssa. Tällöin testikohdan väri muuttuu punaiseksi.

Mitä runsaammin hormonia on sitä punaisempi viivasta tulee.

Raskaustestinkohdalla tilanne on sellainen, että jos tulee vähänkin punaista näkyviin niin kyseessä on positiivinen tulos. Viivan leveydellä ei ole merkitystä eikä sillä jos vain osa testin leveydestä tulee

punaiseksi.

On aika useasti ilmentynyt, että Acon testillä hyvinkin haalea

punainen on merkinnyt raskautta. Tulosta voi seurata vaikka päivittäin, eli haalea viiva muuttuu raskauden jatkuessa erittäin tummaksi ja

" hypähtää" heti esiin.

2. Testissä ei ole viivan paikkaa Tätä kysytään aina silloin

tällöin.

Kotitestit

Vierailija
7/8 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa. Eli se uusintatestini osoittautui negaksi. Toivotaan että tästä kierrosta tärppäisi ja saisin ne kaksi vahvaa viivaa!!

Ja kiitos paljon Piipaalle myös!

Emik

Vierailija
8/8 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin ensimmäisenä kysymykseesi, ja nyt olen itse yllättäen samassa tilanteessa. Eli sain testillä taas jonkinnäköisen viivan, joka näkyy paljon selvemmin kuin viimeksi, ilman silmien siristelyä. Mutta viiva on edelleen tosi ohut, ja en ole varma onko siinä väriä, ei kai. Ja mulla olis ovis ollut vasta viime viikon puolivälissä. Ei siis kai voisi vielä näkyä. Ärsyttäviä nuo testit, kun ne antaa aina toivoa...