Miehet kertovat: tällaisen naisen haluan
Niin minkälaisen?
Voisiko joku referoida artikkelin?
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/f81c3760-ccd0-4978-aa0a-f7649d5626af
Kommentit (202)
Vierailija kirjoitti:
Viehättävän näköinen ja lempeä. Pyrkii poistamaan kiviä miehen polulta eikä kantamaan niitä lisää miehen eteen.
Liian paha rasti modernille naiselle.
Eli haluat äidin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoo sulle: Hoikka ja kaunis blondi joka ei valita eli keskustele. Tekee mukisematta kotityöt, synnyttää lapsen niin ettei kroppa muutu yhtään. Hoitaa sen lapsenkin ja käy tietty töissä ja maksaa kaiken 50/50. Ennen tapaamista oli neitsyt mutta osaava ja kyltymätön sängyssä.
Kuulostaa hyvältä!
Eli et halua elämänkumppania vaan orjan.
Vierailija kirjoitti:
Nuori. Japanilainen. Ei-feministi. Osaa, ja haluaa, laittaa ruokaa ja tehdä muita perusjuttuja arjessa. M28
Kaikki naiset on feministejä myös ne jotka väittää että ei ole. Feminismiä ei tarvittaisi jos miehet ei olisi s vinistejä tasa-arvoiseen maailmaan kykenemättömiä. Eli tämäkin on teidän miesten syytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoo sulle: Hoikka ja kaunis blondi joka ei valita eli keskustele. Tekee mukisematta kotityöt, synnyttää lapsen niin ettei kroppa muutu yhtään. Hoitaa sen lapsenkin ja käy tietty töissä ja maksaa kaiken 50/50. Ennen tapaamista oli neitsyt mutta osaava ja kyltymätön sängyssä.
Mulle mieluummin tummahiuksinen joka osaa keskustella valittamatta.
Sellainen joka ei halua lapsia, mutta töissä saisi tietenkin käydä, että voisin jäädä itse kotiin ohjaamaan naiseni perintökartanon työntekijöitä suorittamaan työnsä oikein ja tehokkaasti.
Eikä sen neitsytkään tarvitsisi olla, kunhan on seurustellut vain korkeintaan kahden kotimaisen, edes valkoisen sällin kanssa ennenkuin törmäsi minuun, elämänsä rakkauteen :-)
Mieluummin vähäruokainen, pienirintainen (en hae imettäjää), melkein raitis, saa röökata ja ottaa kuppia nharvakseltaan ja käyttää mietoja huumeita, mutta tatskat no no ja painoa 50-55 kilon hujakoilla.
Mitä väliä sillä on minkä väristen miesten kanssa on ollut? Vai tuntistko olosi epävarmaksi?
Varmaan. Suomalaisilla miehillä ei tunnetusti ole kovin iso.
Mielellään latinon näköinen kurvikas vartalo ja kauniit kasvot ja nöyrän, kiltin, ahkeran ja hiljaisen aasialaisen luonne.
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin haluan ns. fiftari-vaimon.
Mutta tiedän, että en voi minään tavallisena duunarina sellaista perhettä perustaa nykyisessä ympäristössä.
Siksi on ensiksi saatava verot ja sääntely alas, että yhdenkin duunarin palkalla voi saavuttaa sen "amerikkalaisen unelman".
Eli yhteiskunnan pitäisi mahdollistaa sinulle orjavaimo? Tyypillistä miesten puhetta eli yhteiskunnan tai naisten pitää tehdå ja järjestää miehelle kaikki. Miehen itsensä ei pidä joutua tekemään yhtään mitään saadakseen haluamansa.
Ei tule mieleen opiskella sellainen ammatti että pystyy veroista huolimatta hankkimaan vaimon ja lapset itsensä yksin elätettäväksi? Ai niin kun pitäisi ponmistella ja nähdä vaivaa!
Vierailija kirjoitti:
Ja tällaisesta viestistä palstalla tykätään satamäärin...
mielenkiintoista
Jaa, minä naisena en halua parisuhdetta. En halua olla ilmaissiivooja. Haluan levätä, katsoa telkkaria ja tehdä käsityöprojekteja.
Hyvin taas incel naiset uhriutuu miesvihoissaan tässä keskutelussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tiedän, että en voi minään tavallisena duunarina sellaista perhettä perustaa nykyisessä ympäristössä.
Siksi on ensiksi saatava verot ja sääntely alas, että yhdenkin duunarin palkalla voi saavuttaa sen "amerikkalaisen unelman".
Eli yhteiskunnan pitäisi mahdollistaa sinulle orjavaimo? Tyypillistä miesten puhetta eli yhteiskunnan tai naisten pitää tehdå ja järjestää miehelle kaikki. Miehen itsensä ei pidä joutua tekemään yhtään mitään saadakseen haluamansa.
Ei tule mieleen opiskella sellainen ammatti että pystyy veroista huolimatta hankkimaan vaimon ja lapset itsensä yksin elätettäväksi? Ai niin kun pitäisi ponmistella ja nähdä vaivaa!
Tämä koko keskustelu on pelkästään tälläistä womanspleiniä. Huoh...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että miehet haluavat naisen jonka kanssa voi olla oma itsensä ja parisuhteen perustana on ystävyys ja kunnioitus.
Tämä oli hauska! 😀😀😀
Tuommoisen miehen kun joskus vielä tapaisikin...
Mikä saa sinut kuvittelemaan että kelpaisit tuollaiselle miehlle? Taitaa sinua paremmat viedä nuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule mieleen opiskella sellainen ammatti että pystyy veroista huolimatta hankkimaan vaimon ja lapset itsensä yksin elätettäväksi? Ai niin kun pitäisi ponmistella ja nähdä vaivaa!Tämä koko keskustelu on pelkästään tälläistä womanspleiniä. Huoh...
Miesvihaa tuo on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule mieleen opiskella sellainen ammatti että pystyy veroista huolimatta hankkimaan vaimon ja lapset itsensä yksin elätettäväksi? Ai niin kun pitäisi ponmistella ja nähdä vaivaa!Tämä koko keskustelu on pelkästään tälläistä womanspleiniä. Huoh...
Miesvihaa tuo on.
Katkerian akkojen mukaan miesvihaa ei ole olemassa ja miesviha on hyväksyttävää koska nönnönnön pahat miehet.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, minä naisena en halua parisuhdetta. En halua olla ilmaissiivooja. Haluan levätä, katsoa telkkaria ja tehdä käsityöprojekteja.
Jos olisi poliisin vaimo niin koti täytyisi pitää täysin siistinä koko ajan ja olla urheilullinen ja vaikka mitä.
Yksin saa levätä kotona ja likaiset tiskit voi olla tiskipöydällä, laitan ne tiskikoneeseen sitten kun jaksan. Ihanaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi poliisin vaimo niin koti täytyisi pitää täysin siistinä koko ajan ja olla urheilullinen ja vaikka mitä.
Yksin saa levätä kotona ja likaiset tiskit voi olla tiskipöydällä, laitan ne tiskikoneeseen sitten kun jaksan. Ihanaa
Jos olisi palomiehen vaimo niin se olisi tarkka tavaran määrästä ja minulla vaatteita riittää.
Juu, asun mielummin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viehättävän näköinen ja lempeä. Pyrkii poistamaan kiviä miehen polulta eikä kantamaan niitä lisää miehen eteen.
Liian paha rasti modernille naiselle.
Eli haluat äidin.
Sanotko että naisten elämän tarkoitus on kasata kiviä miehen tielle?
Tuo selittää aika paljon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle nainen jolla on trimmattu karvakolmio eikä mikään pehko tai posliini.
Aasialaisilla naisilla on useimmiten erittäin kauniit kolmiot ihan luonnostaan. Ja koska kulttuuriin myös usein kuuluu, että alapää ja persvako pestään ihan kunnolla vettä käyttäen, eivät myöskään löyhkää kuten suomineidoilla on tapana.
Olet ilmeisesti aiemmin seurustellut jonkinlaisten pultsarien kanssa jos kokemuksesi suomalaisista naisista on se, että nämä löyhkäävät ja edes alapäätä ja takapuolta ei pestä. Normaaliin suomalaiseen kulttuuriin kuulu henkilökohtaisesta hygieniasta huolehtiminen, mutta sinulle tämä vaikuttaisi olevan vierasta. Miksiköhän?
No, vakiotrollihan se taas oli asialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja omia puheita joutuisi varomaan koko ajan, ettei vaan sano mitään mitä valtio on nykyään kieltänyt sanomasta. Poliisi kun on vapaa-ajallakin poliisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin sukupuolentutkijan aviomies.... Olisin transmies nimeltä Butch
Oma on vikasi, jollet hyvää miestä löydä.