Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet kertovat: tällaisen naisen haluan

Vierailija
31.03.2023 |

Niin minkälaisen?

Voisiko joku referoida artikkelin?

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/f81c3760-ccd0-4978-aa0a-f7649d5626af

Kommentit (202)

Vierailija
21/202 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kuullut usein etenkin nuorempana miehiltä, että olen ulkonäöllisesti vaimomatskua. Bmi 23, brunetet pitkät hiukset ja kiltit ok-näköiset kasvot. Hymyilen usein, se ilmeisesti vetoaa miehiin. Kroppa aika normaali, ei mitään yli isoja rintoja tai peppua eli aika tavisnainen.

Vierailija
22/202 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoo sulle: Hoikka ja kaunis blondi joka ei valita eli keskustele. Tekee mukisematta kotityöt, synnyttää lapsen niin ettei kroppa muutu yhtään. Hoitaa sen lapsenkin ja käy tietty töissä ja maksaa kaiken 50/50. Ennen tapaamista oli neitsyt mutta osaava ja kyltymätön sängyssä.

Mulle mieluummin tummahiuksinen joka osaa keskustella valittamatta.

Sellainen joka ei halua lapsia, mutta töissä saisi tietenkin käydä, että voisin jäädä itse kotiin ohjaamaan naiseni perintökartanon työntekijöitä suorittamaan työnsä oikein ja tehokkaasti.

Eikä sen neitsytkään tarvitsisi olla, kunhan on seurustellut vain korkeintaan kahden kotimaisen, edes valkoisen sällin kanssa ennenkuin törmäsi minuun, elämänsä rakkauteen :-)

Mieluummin vähäruokainen, pienirintainen (en hae imettäjää), melkein raitis, saa röökata ja ottaa kuppia nharvakseltaan ja käyttää mietoja huumeita, mutta tatskat no no ja painoa 50-55 kilon hujakoilla.

Mitä väliä sillä on minkä väristen miesten kanssa on ollut? Vai tuntistko olosi epävarmaksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/202 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että ylitse muiden nouseva ominaisuus on blondius. 90% miehistä joilla on valinnanvaraa valitsee blondin.

Jännää. Eilen tällä palstalla nimittäin kerrottiin meille naisille, että jokainen mies haluaisi aasialaisen naisen.

Internetissä esitetään jos jonkinlaisia väitteitä. Ihan kaikkea ei kannata uskoa.

Oman elämänkokemuksesi perusteella, näyttääkö sinusta siltä että kaikki miehet haluavat aasialaisen naisen?

Vierailija
24/202 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa olla väljä.

Vierailija
25/202 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoo sulle: Hoikka ja kaunis blondi joka ei valita eli keskustele. Tekee mukisematta kotityöt, synnyttää lapsen niin ettei kroppa muutu yhtään. Hoitaa sen lapsenkin ja käy tietty töissä ja maksaa kaiken 50/50. Ennen tapaamista oli neitsyt mutta osaava ja kyltymätön sängyssä.

Mulle mieluummin tummahiuksinen joka osaa keskustella valittamatta.

Sellainen joka ei halua lapsia, mutta töissä saisi tietenkin käydä, että voisin jäädä itse kotiin ohjaamaan naiseni perintökartanon työntekijöitä suorittamaan työnsä oikein ja tehokkaasti.

Eikä sen neitsytkään tarvitsisi olla, kunhan on seurustellut vain korkeintaan kahden kotimaisen, edes valkoisen sällin kanssa ennenkuin törmäsi minuun, elämänsä rakkauteen :-)

Mieluummin vähäruokainen, pienirintainen (en hae imettäjää), melkein raitis, saa röökata ja ottaa kuppia nharvakseltaan ja käyttää mietoja huumeita, mutta tatskat no no ja painoa 50-55 kilon hujakoilla.

Voi kökkö, viimeseen kohtaan kosahti. Oon liian pullea. Painan 58. Pituutta on 180 ja teen sivutoimisia mallin töitä mutta ei auta. Läski oon.

Vierailija
26/202 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että ylitse muiden nouseva ominaisuus on blondius. 90% miehistä joilla on valinnanvaraa valitsee blondin.

Ei varmasti ole. Tämä hiusten väri kuuluu naisten ehdottomiin kriteereihin miehessä, että miehen on oltava tummahiuksinen. Kuinka moni mies ajattelee naisen ulkonäön olevan jotenkin vajaa, jos hyvännäköinen nainen on ruskeahiuksinen? No ei kukaan.

Vierailija
27/202 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viehättävän näköinen ja lempeä. Pyrkii poistamaan kiviä miehen polulta eikä kantamaan niitä lisää miehen eteen.

Liian paha rasti modernille naiselle.

Miten sä joutaisit töiltäsi nauttimaan perinteisestä vaimosta? Etkä vetoa etäsuhteeseen joka perustuu rahan lähettämiseen..

Vierailija
28/202 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmasti ole. Tämä hiusten väri kuuluu naisten ehdottomiin kriteereihin miehessä, että miehen on oltava tummahiuksinen. Kuinka moni mies ajattelee naisen ulkonäön olevan jotenkin vajaa, jos hyvännäköinen nainen on ruskeahiuksinen? No ei kukaan.

Ainakin mitä olen irl havainnoinut niin hyvännäköisillä miehillä on lähes poikkeuksetta blondi nainen. Mistä se sitten johtunee. 

Vierailija
29/202 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin mitä olen irl havainnoinut niin hyvännäköisillä miehillä on lähes poikkeuksetta blondi nainen. Mistä se sitten johtunee. 

En kyllä itse ole huomannut samaa. Sen olen huomannut että hyvännäköisillä miehillä on lähes poikkeuksetta hyvännäköinen nainen, mutta kyllä niiden naisten hiusten värit vaihtelee laidasta laitaan.

Perus speksit OIKEASTI hyvännäköisissä pareissa, jotka toistuu lähestulkoon joka kerta:

- molemmilla on hyvät ja vahvat kasvonpiirteet

- naisen kroppa on joko hoikka, "slim thicc" tai fitness mallia

- mies on naista noin päätä pidempi

- miehellä on leveät hartiat ja muutenkin vahva ruumiinrakenne

Vierailija
30/202 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 v mies haluaa kauniin hoikan 30 v naisen lapsen tekemiseen.

Vierailija
31/202 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon vaan kirjoitti:

Tiedetään. Yli 40-vuotiaat naiset blokkaa pois ne ilmoitukset, joissa mies ei tiedä haluaako vielä lapsia.

Vierailija
32/202 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkätissinen, tiukkaperäinen, pohjalainen nisäkäs 15 denierin sukkahousuissa, tai sitten hanakka, tanakka ja punakka!

Vierailija
33/202 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon vaan kirjoitti:

Tiedetään. Yli 40-vuotiaat naiset blokkaa pois ne ilmoitukset, joissa mies ei tiedä haluaako vielä lapsia.

Yli 40v naisilla ei kyllä kauheasti ole varaa nirsoilla. Ulkonäkö alkaa olla monilla jo sitä tasoa että ottajia ei todellakaan ole jonossa oven takana.

Vierailija
34/202 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on taas näitä tapauksia, kun iltapäivälehti tyrkyttää tuollaista artikkelia viikkoja, ja otsikon pohjalta saadaan pitkät keskustelut aikaiseksi eri foorumeilla. Mutta ilmeisesti kukaan ei koskaan lue itse juttua joten emme koskaan saa tietää mikä se mystinen ominaisuus oli.

Vierailija
35/202 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdit vielä, että painaa alle 55 kg, mutta syö silti samaa pizzaa ja rasvaista makkaraa kuin mieskin.

Vierailija
36/202 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ihastuksista varmaan 80% on ainakin ollut vaaleita. Nainen olen.

Vierailija
37/202 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanon vaan kirjoitti:

Yli 40v naisilla ei kyllä kauheasti ole varaa nirsoilla. Ulkonäkö alkaa olla monilla jo sitä tasoa että ottajia ei todellakaan ole jonossa oven takana.

Tää on just paras tilanne kun pelkän ulkonäön perässä olevat on kaikonneet. Vaikka tarjolla on vähemmän, niin niissä on enemmän hyviä miehiä joten periaatteessa tarjonta kasvaa. Itsekin löysin rakkaussuhteen vasta 40+ enkä todellakaan kelpuuttanut ekaa ottajaa.

Vierailija
38/202 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, haluta saa vaikka kuun taivaalta. Kaikki saa onneksi sellaisen, johon omat rahkeet riittää. 

Vierailija
39/202 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin latinon ulkonäön ja nöyrän, kiltin ja herttaisen aasialaisen luonteen omaavan naisen. 

Vierailija
40/202 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää myös viihtyä hyvin yksin kotona, kun miehellä on jatkuvasti paljon menoja. Mustasukkainen ei saa olla, koska on tajuttava ja hyväksyttävä mukisematta myös se, että mies ei ole luotu vain yhtä naista varten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi