Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos tyhjennys - nesteet eivät toimi

Vierailija
30.03.2023 |

kuten pitäisi eikä suoli tyhjene täysin? Mitä sitten on tehtävä?

Ma. on suolen tähystys edessä ja su. täytyy juoda tyhjennysjuomaa & vettä ja mehua.

Mietityttää myös se sunnuntaissa, kun ei saa juoda, kuin nesteitä, miten heikko olotila sitä lopulta tulee & alkaako närästämään, kun ei saa syödä mitään?

Ja mitä ylipäätään uskaltaa syödä tähystyksen jälkeen? Ajattelin ainakin pillimehua ja banaania ottaa sairaalaan mukaan.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tehdään säännöllisesti kerta vuoteen.Ei huolta suoli kyllä tyhjenee.Viikko ennen tähystystä kevennän ruokavaliota ja jätän kaikki siemet tai siemeniä sisältävät asiat pois eli esim kurkut ja tomaatit.Itse en enää pysty colostrenilla tyhjentämään vaan teen sen picokrepillä.Sitä juodaan vain 22dl mutta siinä pitää muistaa juoda paljon kirkkaita nesteitä.Oliko ekan juoman jälkeen vähintään 1.25l ja toisen vähintään 0.75l en tarkkaan muista.Itse juon whissyä että saan suoloja,teetä (ei saa laittaa maitoa,en kyllä käytä itse muutenkaan)kun palelee ja sitruunalimpparia,sokerillista.Myös kirkasta lihalientä saa juoda.

Itsellä ainakin juomisesta on niin täysi olo ettei ihan hirveä nälkä ole.Tietysti jos nyt hirveet ruuan tuoksut olisi niin...itsellä onneksi mahdollisuus siihen että ei tarvitse lapsille tehdä ruokaa tyhjennypäivänä.

Itsellä jatkuva vessassa ravaaminen aukasee peräpään,joten vessassa käynti rituaaleihin kuuluu rasvaus paksulla rasvalla joka käynnin jälkeen.

Alottelen myös aika varovasti syönnin tähystyksen jälkeen.Tosin mulla taustalla tulehduksellinen suolistosairaus niin tuo tyhjennys yleensä sit sotkee myös suolistoa.

Vierailija
22/25 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tehdään säännöllisesti kerta vuoteen.Ei huolta suoli kyllä tyhjenee.Viikko ennen tähystystä kevennän ruokavaliota ja jätän kaikki siemet tai siemeniä sisältävät asiat pois eli esim kurkut ja tomaatit.Itse en enää pysty colostrenilla tyhjentämään vaan teen sen picokrepillä.Sitä juodaan vain 22dl mutta siinä pitää muistaa juoda paljon kirkkaita nesteitä.Oliko ekan juoman jälkeen vähintään 1.25l ja toisen vähintään 0.75l en tarkkaan muista.Itse juon whissyä että saan suoloja,teetä (ei saa laittaa maitoa,en kyllä käytä itse muutenkaan)kun palelee ja sitruunalimpparia,sokerillista.Myös kirkasta lihalientä saa juoda.

Itsellä ainakin juomisesta on niin täysi olo ettei ihan hirveä nälkä ole.Tietysti jos nyt hirveet ruuan tuoksut olisi niin...itsellä onneksi mahdollisuus siihen että ei tarvitse lapsille tehdä ruokaa tyhjennypäivänä.

Itsellä jatkuva vessassa ravaaminen aukasee peräpään,joten vessassa käynti rituaaleihin kuuluu rasvaus paksulla rasvalla joka käynnin jälkeen.

Alottelen myös aika varovasti syönnin tähystyksen jälkeen.Tosin mulla taustalla tulehduksellinen suolistosairaus niin tuo tyhjennys yleensä sit sotkee myös suolistoa.

Piti olla 22dl eikä 22dl

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piti olla 22dl eikä 22dl[/quote

Siis 2 kertaa 2dl eikä 22dl...ei näköjään huoli kertomerkkiä

Vierailija
24/25 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata ottaa niitä litkuja joita juodaan litrakaupalla. Hae apteekista Picoprep, sitä juodaan vaan 2 lasillista. Sen lisäksi paljon nesteitä; limua, vettä, mehua. Paljon miellyttävämpi kuin ne pas..alitkut joiden juomisesta tulee oksennus.

Itselle on tehty tähystys kahdesti ja toisella kerralla oli Picoprep.  Ei tyhjentänyt hetikään niin hyvin kuin laktuloosi, jota käytettäessä kyllä pitää juoda paljon mutta tulos onkin sitten selvästi parempi.

Vierailija
25/25 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on käytettävä Vistaprepiä tyhjentämiseen.

Kaipa tuo on ok aine?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan