Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Multa kysyttiin kaupassa henkkarit

Vierailija
30.03.2023 |

Ostin kolme tölkkiälonkeroa. Täytin juuri 50v ja myyjä nuori nainen. Menin aivan hämilleni ja nolo puna nousi naamalle.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/14 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elvis elää ja lehmät lentää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oikeasti tapahtui näin. Ja hämmennyin totaalisesti siinä kassalla. Kysyin vielä, että oikeastiko henkkarit. Olen ikäloppu. Että näin tapahtui mutta luultavasti viimeisiä kertoja eli pitää nyt iloita tästä.

Vierailija
4/14 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisessä vihervassumaailmassa ei ole ollenkaan outoa joutua missä tahansa todistamaan henkilöllisyytensä. Tulevaisuudessa on pakollista kantaa papereita mukanaan ja maan sisäinen passi pitää olla voimassa.

Vihreä miliisi valvoo liikkeitäsi.

Vierailija
5/14 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Lady tuli kaupasta onnesta soikeena, kun kysytiin henkkarit! MIKSEI MULTA KYSYTÄ? OONKS MÄÄ JOKU WANHA UKON-RAHJUS?(OON)

Vierailija
6/14 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet nuoret ei erota onko kyseessä kolmekymppinen vai viisikymppinen. Nykyinen laki on ihan typerä. Henkkareita pitäisi kysyä vain alle 20v näköisiltä.

Vierailija
7/14 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyisessä vihervassumaailmassa ei ole ollenkaan outoa joutua missä tahansa todistamaan henkilöllisyytensä. Tulevaisuudessa on pakollista kantaa papereita mukanaan ja maan sisäinen passi pitää olla voimassa.

Vihreä miliisi valvoo liikkeitäsi.

On se kumma kun ääriliikkeet muistuttavat hämmästyttävämn paljon toisiaan kun niiden ideologiat venytetään äärimilleen. äärivasemmisto on lähes oikesitolainen ja toisin päin!

Vierailija
8/14 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse odotan että vielä kysyttäisiin, turha toivo taitaa olla. Oon hävinny tän pelin !

Vierailija
9/14 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oikeasti tapahtui näin. Ja hämmennyin totaalisesti siinä kassalla. Kysyin vielä, että oikeastiko henkkarit. Olen ikäloppu. Että näin tapahtui mutta luultavasti viimeisiä kertoja eli pitää nyt iloita tästä.

No oikeasti ei tapahtunut. Miksi? Kirjoitit tuon aamulla 7.45 etkä eilen.

Vierailija
10/14 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet nuoret ei erota onko kyseessä kolmekymppinen vai viisikymppinen. Nykyinen laki on ihan typerä. Henkkareita pitäisi kysyä vain alle 20v näköisiltä.

Ja heidänkö erottaminen olisi helpompaa? -  Kyllä ainakin itselläni on isompi vaikeus erottaa kuka on vaikka 25 vuotias ja kuka 19 vuotias kuin kuka on alle 30 vuotias ja kuka yli 30 vuotias.

Ja työtähän tuo henkkereiden kysyjä vain tekee; ei hän sitä ilkeyttään tee. 

Yliopisto-opiskelija

Vierailija
11/14 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 43v mies ja minulta kysyttiin myös henkkarit tuossa muutama päivä sitten. Kyllä se vähän jo ärsytti kun on jo reilusti kaksikertaa tuo vaadittu ikä. Mut sit ajattelin et nuori nainen kassalla vain halus tietää mun nimen, koska olen aika komea kaveri :)

Vierailija
12/14 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks musta vaikuttaa ,että naispuolisilta kysytään herkemmin papereita. Kysyjä yleensä myös nainen. Mieskassa kysyy harvemmin.

Vierailija
13/14 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks musta vaikuttaa ,että naispuolisilta kysytään herkemmin papereita. Kysyjä yleensä myös nainen. Mieskassa kysyy harvemmin.

Miehillä on maalaisjärkeä, eivät lähde siihen pelleilyyn että kaikilta jotka näyttää alle 30v pitäisi kysyä.

Vierailija
14/14 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jouduin hakemaan passin kotoa kaupan kassalle kun talletin S-tilille käteistä ja siltikin sain tallettaa vaan 200e. Ei voinut kertoa jo siinä vaiheessa että tuo summa on maksimi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi