Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintapumpuista kokemuksia? Mikä on hyvä?

27.11.2006 |

Hei,

Minkä rintapumpun olette todenneet käytössä hyväksi? Minulla oli aikaisemmin Medelan käsikäyttöinen, joka kylläkin sittemmin hajosi... Onko jollain kokemusta vastaavasta sähköisestä? Entä muut merkit; mitä mieltä?

Minä vielä vauvaani viimemetreillä odottelen, mutta kokemuksesta tiedän, että pumppua tarvitaan alkuun (mikäli entiset merkit pitävät paikkansa...) Voisin sitten, kun se tarve on käydä ostaa tai laittaa vaikka miehen ostamaan.

Kyselee Benja, rv. 41+1

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ostoa selvitin asiaa huolellisesti ja huomasin, että todella paljon tuo kyseinen pumppu on saanut kehuja. Älä edes harkitse muita : )

Vierailija
2/7 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella paljon tykkäsin ja sille olikin sitten myöhemmin käyttöä kun jouduin lypsämään parinpäivän ajan kun vauva joutui korvikkeelle. Alkuun kesti hetken ennen kuin aloin herumaan " koneelle" , mutta pian sitten heruminen käynnistyikin kun isukki ajoi partaansakin :)

Mielestäni hyvä pumppu kun ei ole liikaa osia ja voi käyttää pattereilla ja sänköllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hellävarainen ja pumppua voi käyttää yhdellä kädellä. On melko kallis (noin 50-60 euroa) mutta hintansa arvoinen! Itse ostin omani Huuto.netistä käytettynä ja olen tyytyväinen!

Vierailija
4/7 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä on sen lisäks myös Ainun sähkökäyttöinen jota käytän jos tarvin. Nyt ei ole tullu pumpattua kertaakaan. Kummatkin hyviä, ite kuitenkin tykkään enemmän tuosta sähkökäyttöisestä.

Vierailija
5/7 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittaa mennen tullen Ainun vastaavan, jolla itse en ainakana saa maitoa herumaan ja käsi vaan kipeytyy. Aventin pumpulla sain samoja määriä kuin sairaalan sähkökäyttöisellä ja olin muutenkin tosi tyytyväinen.

Vierailija
6/7 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää siltä, että tuo medelan sähkökäyttöinen ja aventin isis käsikäyttöinen ovat samaa hintaluokkaa (?). Ainakin eilen kun Prismassa katselin, niin maksoi muistaakseni hieman yli 60 ¿ ja tuota aventin pumppua ei ollutkaan siellä myytävänä. Onko siis kellään ostajalla kokemusta, saako tuota pumppua ns. tavallisista kaupoista. Huvitutti.net mainostaa, että pumppua myydään ainakin stokkalla, hobby hallissa ja bebesissä. Niihin kuitenkin matkaa täältä meiltä n. 150 km... =)

Hankin jomman kumman; kumpi sitten on helpommin saatavilla. Kiitos vielä!

t. Benja

Vierailija
7/7 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä vielä linkki

http://www.pikkupingviini.fi/index.php?id=2&products_action=view&produc…

Sitä Ainun sähkökäyttöistä myy myös isommat cittarit ja prismatkin varmaan.