Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nato ratifiointi

Vierailija
30.03.2023 |

Koko asia mennyt lapselliseksi, Suomi odottaa korvat punaisena kuin idiootit ja varmaan porukka hihkuu ja ulvoo kuuta loppuvuoden kun hakemus on naulittu pöytään. Huoh!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: harmittaako sinua, että Suomi liittyy Natoon? Olisitko esimerkiksi halunnut palata raikkaaseen seitkytlukulaiseen YYA-Suomeen?

Vierailija
2/8 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap: harmittaako sinua, että Suomi liittyy Natoon? Olisitko esimerkiksi halunnut palata raikkaaseen seitkytlukulaiseen YYA-Suomeen?

Kuka on Ap, never hööd!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomesta on tullu säälittävä. Mutta hei, tätä me ollaan aina oltu, me ollaan kansana alistujia. Oltu aina. 

Vierailija
4/8 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomesta on tullu säälittävä. Mutta hei, tätä me ollaan aina oltu, me ollaan kansana alistujia. Oltu aina. 

Ei se, että itse on, tarkoita, että muutkin olisivat. 

Vierailija
5/8 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se, että itse on, tarkoita, että muutkin olisivat. 

Miten ihminen joka ei polvistu toisille on säälittävä?

Vierailija
6/8 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän metakka olisi ollut hallitusta myöten, jos vaikka Ranska, Saksa tai Britit olisivat veivanneet ratifioinnin kanssa tällä tavalla? Mua siis suorastaan järkyttää huomata tosiasia, että määrätyille maille niinkuin nyt Turkille sallitaan tällainen. Millekään länsimaalle ei. Olisi syntynyt diplomaattinen kohu ja skandaali.

Olisiko Niinistö lähtenyt suostuttelumatkalle vaikka Scholzin tai Macronin luo? Odotettaisko shampanjapullojen kanssa, että tulisi vihdoin ja viimein se "Yes" Britanniasta?

En voi uskoa tätä kaikkea tapahtunutta todeksi, enkä hevillä unohda tätä.

Juhlikaa mun puolesta ilman vähiäkään arvokkuuden rippeitä.

Vierailija
7/8 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän metakka olisi ollut hallitusta myöten, jos vaikka Ranska, Saksa tai Britit olisivat veivanneet ratifioinnin kanssa tällä tavalla? Mua siis suorastaan järkyttää huomata tosiasia, että määrätyille maille niinkuin nyt Turkille sallitaan tällainen. Millekään länsimaalle ei. Olisi syntynyt diplomaattinen kohu ja skandaali.

Olisiko Niinistö lähtenyt suostuttelumatkalle vaikka Scholzin tai Macronin luo? Odotettaisko shampanjapullojen kanssa, että tulisi vihdoin ja viimein se "Yes" Britanniasta?

En voi uskoa tätä kaikkea tapahtunutta todeksi, enkä hevillä unohda tätä.

Juhlikaa mun puolesta ilman vähiäkään arvokkuuden rippeitä.

Tämä!

Vierailija
8/8 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti olisi räjähtänyt, jos joku länsimaa olisi tehnyt Turkin lailla. Av ja kaikki palstat olisivat täyttyneet siitä vihan ja raivon tulvasta.

Turkin ollessa kyseessä asia onkin korkeintaan vähän harmillista pikku viivytystä...