Ystäväni aikoo ostaa 34 v miehelleen pleikkarin joululahjaksi, olikohan ihan kaikki kohdallaan
Kommentit (16)
Vieläkö joku niin vanha haluaa pelata? Kysy ystävältäsi, eikö kiikkustuoli ja töppöset olisi parempi vaihtoehto, sentään jo 34v kyseessä ;)
Monissa peleissähän on ikäraja K-18:sta, ja pelit eivät enään ole mitään Marion Bros-tyyppisiä tasohyppelyita pelkästään.
ihan kaikki kohdallaan. Itse ostin myös miehelle pleikan viime jouluna.
iltaa peräkkäin! Tosin ollaan vasta 25v ja 26v.
Synttärilahjaks ostan miehelle jumbokokosen radio-ohjattavan hummerin (auto)!! Kummallakin meistä on jo RC-autot, jotka kulkee 40km/h =)
leikkisä(kö)
kontista löytyy pleikkari + muutama peli. En pidä sitä minään ihmeenä, kaikki on kunnossa kunhan pelit eivät vie liikaa huomiota ja aikaa perheeltä. Pelatessa voi rentoutua siinä missä joku toinen menee pubiin tai joku toinen juoksulenkille.
Kerroin siitä töissä, niin tuntui, että miltei joka perheessä mies pelaa pleikkaria tai x-boxia. Paras oli kolmekymppinen sikkunainen, joka oli myös ostanut mokoman itselleen. Kaikilla on korkeakoulututkinto taustalla ja ollaan lapsia ihan rauhassa. Itsekin olen joskus jäänyt johonkin ammuskelupeliin koukkuun.
Meille on pleikka ostettu ensisijaisesti lapsille. Mutta kyllä minä ja mieskin sillä pelataan välillä. Mulla on ikää 32-vuotta ja miehellä 37-vuotta. Jotkut pelit jopa " koukuttaa" , tämänkin ikäisen vielä.
Kauhistele vaan miten paljon haluat...
...siihen on tosi vähän lapsille sopivia pelejäkään, +15-18 suurin osa.
Mieheni mielestä pleikkarit on syvältä.
Kaikki lelut on siis vain ja ainoastaan lapsille tarkoitettu!!
Pelailee usein illallakun me muut ollaan nukkumassa ja silloin kun on itsekseen... se on sitä omaa aikaa ja rentoutumista...
suuria vaurioita en ole siitä saanut.
Ja ikää tällä kahden lapsen äidillä on 28v.
Sitä en hyväksyis mut mitä pahaa siinä noin niinku muuten on jos aikuiset pelaa pleikalla? Kyllä meilläkin aikuiset pelaa pleikalla vaikka se lapsia varten onkin ostettu...
isä osti sen itse itselleen lahjaksi kun " äiti" ei luvannut. Ja laittoi ihan pakettiin ja pukinkonttiin. Ja ikää oli n. 35v.