Kännykkäpeli saa miehen aggressiiviseksi
Mies pelaa päivittäin jotain peliä kännykällä.
Tulee siitä huonolle tuulelle, vähän väliä kuuluu suuttunut kiroilu. Kiva tätä kuunnella...
Eniten ärsyttää, että jos miehelle erehtyy sanomaan tai kysymään jotain (esim. "lähden kauppaan, tarvitko jotain?") kun pelaa, hän huutaa ja kiroilee vihaisesti "en minä v-ttu p-rkele kerkee nyt!!"
Ei haittais jos tätä tapahtuis harvoin, mutta tapahtuu useamman kerran viikossa. Mies saattaa pelata pitkiä aikoja, joten välillä on huikattava joku akuutti kysymys kesken pelaamisensa, vaikka yritänkin välttää hänelle puhumista kun pelaa.
Olen myös kysynyt (pelaamisen jälkeen) että mitä järkeä hänen pelin pelaamisessa edes on, kun se selkeästi saa hänet niin huonolle tuulelle. Naurahtaa vaan, muttei sano mitään, ja pelit jatkuu.
Ja ihan on aikuinen mies kyseessä, liki 4-kymppinen.
Eikä tämä ole trolli.
Kommentit (9)
Olin itse samanlainen, jäin koukkuun erilaisiin peleihin joskus parikymppisenä, ja tulipanaros niistä tosi ärtyneeksi. Luultavasti pitkäaikainen kova keskittyminen väsytti niin paljon.
Tajusin lopettaa.
No mietippä omalle kohalle. Kyllähän siinä hermo menee jos pitää pelata jotain paskoja kännykkäpelejä.
Peliriippuvuus. Eikö teillä ole lapsia tai muuta yhteistä puuhaa, johon mies voisi suunnata ylimääräistä energiaansa?
Vierailija kirjoitti:
Peliriippuvuus. Eikö teillä ole lapsia tai muuta yhteistä puuhaa, johon mies voisi suunnata ylimääräistä energiaansa?
On lapsia (isoja kyllä jo) ja pyysin miestä auttamaan mm. varastonsiivouksessa, mutta peli oli tärkeämpi....
Ap
Itse kilttinä miehenä ole koskaan sanonut naisille mitään pahaa ..ehkäpä se on se syy miksi olen sinkku
Vierailija kirjoitti:
Itse kilttinä miehenä ole koskaan sanonut naisille mitään pahaa ..ehkäpä se on se syy miksi olen sinkku
No ei varmasti ole :) Ei ole todellakaan sytyttävää, kun mies kiroilee ja huutaa. Lähinnä saa pohtimaan mieheni statuksen pakottamista sinkuksi...
Ap
Vierailija kirjoitti:
No mietippä omalle kohalle. Kyllähän siinä hermo menee jos pitää pelata jotain paskoja kännykkäpelejä.
Niinpä, kannattaisi hommata jokin pelikonsoli.
Mä ilmottaisin meneväni kauppaan ja "muualle" mies vaistaisi noin, niin tulisin seuraavana päivänä kotiin rentoutuen hotellissa ja kylpylässä. Sit mies ihmettelee missä olin, no et sä vit per kuulemma olis kerenny. Minä kävin ja kerkesin.
Näitä "miehiä" on paljon nykyisin. Omassa tuttavapiirissäni myös muutama, kai siinä jotain ADHDeen tynkää tai jotain on että kokoajan pitää jotain pelailla ja suuttua kaikesta mahdollisesta.