Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marrasmammat maanantaihin...

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla selvisi syy niihin Jessen toissaöisiin itkuihin. Huomattiin että yläikeneen on puhjennut kaksi poskihammasta. Toinen on kyllä puhjennut jo varmaan pari viikkoa sitten kun oli jo sen verran ulkona, mutta toisesta näkyi eilen illalla vasta " reikä" ja tänä aamuna pilkahti jo valkoista. Viime yö meni kyllä ilman heräilyjä eli helpolla päästiin jos ne hampulit vaan yhden yön itketti. Hassua kun tuli poskihampaat ennen kulmahampaita. No, ei kai sillä järjestyksellä niin väliä. :-)

Gerda: Mä myös kaipaan lunta ja valoisuutta. Ärsyttää myös leikkipuistokeikat tällaisella kurasäällä, kun kaikki vaatteet on ihan hiekassa ja kotonakin saa imuroida vähintään joka toinen päivä. Tai siis, on leikkipuistossa kivaa mutta se hiekan putsaaminen pois lähtiessä ja kotona tympii. Isot on murheet mulla taas juu. ;-)

Hilda: Mites teillä meni viime yö sen takkuisen nukahtamisen jälkeen? Jesse tais käydä salaa lukemassa sun kirjoitukset kun nukkui koko yön niin hyvin. Totesi kai itsekin että kyllä ne yöt on ihan oikeasti nukkumista varten. ;-)

Ollin äiti: Mulla helpottaa kommentointia se että miehen työhuoneessa on linkitetty kaksi näyttöä samaan koneeseen. Mulla on siis kaksi nettiselainta auki, toista luen ja toisessa kirjoitan. :-) Joskus kun kirjoittelen miehen läppärillä niin kyllä mullakin on suuria vaikeuksia muistaa mitä pitikään kommentoida. Tietysti vois avata kannettavaankin kaksi selainta ja käydä kirjoittamisen ohessa kurkkimassa toisesta ikkunasta mitä täällä olikaan jutusteltu. Ja kiitos itsellesi Ollin kuvista! Aivan ihanat silmät pikkuisella! Ja suloinen ruususuu. :-)

Hertta: Nyt oli kuvat tullut perille, kiitoksia kovasti! Ihana hymytyttö tuo teitin Anni! :-)

Nyt syömään. Maha murisee niin kovaa että herättää varmaan Jessenkin kohta. ;-)

Vierailija
22/25 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin kaivataan valkeaa lunta ja talvea. Joulufiilistä. Meilläkin eteinen hiekkaa täynnä :/ On se kyllä tympeetä.

On kyllä outoo, kun hiekkislaatikolla voi vielä tehdä kakkuja.

Ei ole hyvä muisti ei, että muistaisi kommentoida juttusianne, vaan rämppään yleensä vihreellä nuolella edellinen ja seuraava ja silleen kirjuutan. Joskus kyllä voi olla kohtalokasta ja koko stoori häviää ties minne. Tai kaks ikkunaa auki, toisesta luen ja toieen kirjotan.

Hertalle kiittos ihanista kuvista! Perille tuli ja on kyllä söötti tyttönen :)

Mua kyllä niin huvittaa teidän muksujen hammas määrät :)

Pertulla kun edelleen puolikas pilkistelee. Puolikas siksi, kun ihan hippasen vasta näkyy ja on jo jonniin aikaa, kun esiin pilkahti. Ehkä jonain päivänä kuoriutuu kokonaan.

Jesselle hammasOnnea! :)

Yö tais mennä suht ok:sti. Tarpeek kauan, kun ukkoa yöllä pukkii, niin menee Pertun luokse. Muistaakseni pelkkä tutti riitti. Kiitos kysymästä, auringonkukka :)

Ollin_äiti: Onko oma muksunne mustis hoitomuksusta?

Mulla oli serkkupoika hoidossa, ihan kivasti meni, vaikka joskus on vierastanunnu mua het kunnolla. Eikä Perttu ihmeemmin ollut mustis.

Katteli vaan ihmeissään, että mitäs tuo nyt tänne on tullut tai jotain :)

Ulkona on ihan pimeetä jo. RRR!!! RAivostuttavaa!

Nyt lukemaan kirjaa, Fannyn kanssa jätkän päikkyjen aikaa luetaan. Neposen joulukirjaa tällä hetkellä luetaan. On kyllä kiva, kun jaksaa jo kuunnella pidempiä kertomuksia ilman kuvia. Tätä olen niin odottanut :)

Heinähatut ja Vilttitossut ym. aivan ihania kirjoja :)))

Lukutoukka Hilda, joka inhoo tätä pimeää päivää ilman lunta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsipitsi ku on pimeetä, ja kello vasta 15.15!

Sellaista nyt kysyn teiltä sisaret kun ristiriitaista tietoa olen saanut! Eli kuinka paljon annatte d-vitamiinia päivässä.? Ostin minisun tabletteja, apteekissa sanoivat että 10 mikrogrammaa per päivä ja neuvolassa myös. Satuin sitten lukemaan jotain mll lastenhoito-opasta jossa luki että 5-6mikrog/per päivä 1-2 vuotiaalle. Ja eilen tulleessa kaksplussassa luki myös tämä määrä. Eli annako nyt 1 vai 2 tablettia tuolle pojalle?? Jekovitiä on saanut sen 3 tippaa ja kaksplussassa luki että se vastaa sitä 5mg. Auttakee.

Hildaliina: Elokuussa kun hoitolapsi aloitti, niin oli pientä mustasukkaisuutta, ei oikeastaan enää, eikä koskaan ollut häiritsevästi. Välillä saattaa roikkua lahkeessa ja itkeä sydäntä särkevästi jos vaihdan toiselta vaippaa. Istun lähes aina lasten kanssa lattialla, näin pääsevät kumpikin syliin silloin kun mieli tekee :)

Glögin juominen auttoi pikkasen tähän nuutuneeseen olotilaan, mikä johtuu vain ja ainostaan pimeydestä.

Joudutaan tänään viedä turvaistuin lastentarvikkeeseen, lepoasentosäätörulla irti/rikki. Poika jää mummun kanssa kotiin.

Nyt pyykkien kimppuun niin näyttää edes päällisinpuolin siistiltä kun mun äiti tulee :)

Vierailija
24/25 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko vähän tyhmä ku en ole tajunnu että voi pitää kahta selainta auki.. Joopajoo. Onhan mulla tuo bb live koko ajan päällä kuitenkin..

Vierailija
25/25 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Kökkö sanon mä! Koska tää sairastelu menee ohi?!!!! Nyt siis esikoinen ollu sunnuntaista asti kuumeessa, keskimmäinen ja kuopuskin nyt aivan tukossa, kuumetta odotettavissa varmaan lähipäivinä. Mies käy kotona VAIN nukkumassa, ei edes syö kotona.

Viikonloppuna olis kummipojan ristiäiset, soitin jo äitille et josko tulisivat tänne niiden ajaks. Eihän noiden räkänokkien kans sinne voi lähtee..Tulisopa kunnon pakkaset et noi pöpöt kuolis jo !!

No nii, se siitä ja anteeks vaahtoamiseni.

Jaksamista muillekin sairastelijoille!

siis joku taaperoko jo syö itse, Hildan poikako se oli?! Voi vitsit! Meillä vasta opittiin juomaan ite nokkamukista:) ei mitään kiinostusta vielä lusikkaa suuhun laittaa.

Noista herkuista ja niiden antamisesta. Me annetaan jotain pullan muruja suuhun, jäätelöä vähän jos muutkin syö. Mehuja ei anneta, maito ja vesi kelpaa vielä hyvin. Meillä poikanen vahtii muiden syömisiä, mut on tyytyväinen kunhan jotainn saa myös suuhunsa. ei siis tarvi just keksiä vaan on innoissaan vaikka banaanista.

en ole mitään tiettyä ikää laittanu rajaksi koska mitäkin herkkua saa, katotaan ajan kans miten kauan esim marjat kelpaa kun muut syö karkkia. sitten kun siitä alkaa tulla itkua ja epäreilu olo, niin sitten saa karkkiakin.

Joku kyseli et miten muistaa kommentoida toisten juttuja..Mä en ainakaan todellakaan muista. Tai jos muistan asian niin en ainakaan nimimerkkiä joka siitä kirjoitti! Mä kyllä luen kaikki jutut ja yritän kommentoida...

Jaahas, se on bb:n aika kohta...jospa ottaisin kylmän siiderin tuolta jääkaapista ja ottaisin kunnon löhöasennon sohvalle.. eikös sitä näin keskiviikko iltana voi yhden juoda ja rentoutua..? Musta tuntuu et oon ansainnu sen. Jaksan sit ehkä leppoisammalla fiiliksellä ottaa miehen vastaan joskus yöllä hetkeks viereeni nukkumaan...:)

hyvää yötä mammat ja muruset!