Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

meinasin pyörtyä, naapurin rouva pitää 2v ainokaisellaan pikkuhousuja vaippojen päällä............halooo

Vierailija
27.11.2006 |

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä olikin oikein pyörtymisen aihe sulla! Juu ei ole tarvetta pikkuhousuille, mutta ei niistä todellakaan mitään haittaakan ole. Joten anna naapurin rouvan pukea lapsensa ihan rauhassa pikkuhousuihin.

Vierailija
2/22 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli paita ja pikkarit kolmella ensimmäisellä lapsella. Kahdella nuorimmalla oli bodyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienistä sinunkin elämäsi ja mielenterveytesi järkkyy...

Vierailija
4/22 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkareita joihin mahtuu vaippa (tämä siis mainitaan paketissa). Ennen pikkareita on käytetty hyvinkin yleisesti vaippojen päällä, silloin vaipat eivät tosin olleet niin teknisiä kuin nykyään. Itsekin joskus pidän, mieluummin housunkauluksesta näkyy kivat bokserit kuin ruma vaippa.

Vierailija
5/22 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

housuvaipat eivät hänen pepulleen oikein sopineet ja tyttö repi teippivaipat aina itse auki. Bodeista sai myös auki nepparit, mutta housuja ei osannut riisua ja siksi ne pikkuhousut vaipan päällä.

Vierailija
6/22 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä vaippojen päälle pikkarit, jos oli pelkkä mekko päällä. On siistimmän näköiset ja lapsi on myös tosi laiha ja vaipat tahtoo valahtaa ilman pöksyjä.

Vierailija
7/22 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräänä päivinä sinisten sukkiksien päällä keltaiset kesäshortsit. Oli ihan itse laittanut.

Vierailija
8/22 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla.

Vierailija
9/22 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä olen pitänyt kaikilla lapsillani.. Lapsia minulla 4. Vaippakin pysyy paremmin paikoillaan.:)

Mutta provosoidahan sinä vain halusit.

Vierailija
10/22 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkareita vaipan kanssa pidettäviä versioita ja ilman vaippaa pidettäviä.

Vierailija
11/22 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti silloin, kun hänellä oli hame päällä. Oli söpöä, kun taaperon farkkuhameen alta vilkkui pikkupöksyt eikä pelkkä vaippa.

Tyttömme myös räpelsi itse teippivaippojen teipit auki, jos oli kesällä pelkässä vaipassa. Sopivia housuvaippoja ei niin laiheliinille ollut. Pikkarit jalkaan ja siitäkin ongelmasta päästiin.

Suosittelen, että seuraavan kerran kun meinaat pyörtyä, menet makuulle ja nostat jalat ylös. Syötkö tarpeeksi usein, onko verensokerisi alhaalla? Vai onko sinulla mahdollisesti sama ongelma kuin minulla, nimittäin erittäin alhainen verenpaine?

Vierailija
12/22 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen pitänyt molemmilla tytöillä pikkareita vaippojen päällä ja pojallamme kalsareita. Joskus siis oli body, joskus pikkarit ja t-paita. Mitä ihmeellistä siinä on, musta oli ihan luontevaa että vaipan ja ulkohousun välissä on pikkarit.

Vierailija
13/22 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodissa työskennellessäni, on todella hankalaa, kun jollain 2-vuotiaalla on vain vaippa ja sukkahousut, vaikka osaisi jo olla sisällä ilman vaippaa. Sitten on ihan turhan takia pidettävä sitä vaippaa koko ajan, kun ei ole kovin kiva laittaa pelkkiä sukkahousuja paljaalle iholle. Jos olisi pikkarit, voisi olla hyvin ilman vaippaa, eikä kaikkea tarvitsisi pukea alusta asti joka pissalla käynnin jälkeen.

Vierailija
14/22 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän AINA lapsillani pikkareita vaipan päällä. Oppivat helpommin käyttämään niitä sitten kun vaippa jää pois, koska ovat olleet siihenkin asti oleellinen osa pukeutumista ja eipähän ota vaippaa pois niin helposti. Meillä ihan tuollaisia vaipan päälle tarkoitettuja pikkareita.

Vierailija
15/22 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pysyy vaippa päällä paremmin ja on mekon kanssa satakertaa siistpimmän näköinen.

Käytän siis sekä tytöillä että pojilla noita alushousuja. Vaippahousut on hyvä keksintö!

Vierailija
16/22 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajunnut ap:n pointtia, mutta olenkin vasta raskaana. Ehkä osaan paheksua toisten valintoja paremmin sitten kun vauva syntyy...

Vierailija
17/22 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä oli outoa, kun mieheni joskus vaihtoi lapsen vaipan, puki päälle mutta jätti pikkarit pois.

Vierailija
18/22 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitus käyttää ilman vaippaa. Pienemmissä housuissa sitten jalansuut oli liian kireät =/

Vierailija
19/22 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuhousut YÖvaipan päällä etkä edes pyörtynyt!!

Myönnä nyt että kai sua nyt edes vähän heikotti??

Vierailija
20/22 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihan pyörtyä. Voi herkkää ap-rukkaa. Suosittelen sinua pysyttelemään kotosalla ja pidättäytymään kaikkien medioiden seuraamisesta, sillä jos pikkuhousut vaipan päällä saavat sinut melkein pyörtymään, en uskalla kuvitella miten reagoit joihinkin traagisiin uutisiin.