Seksin harrastaminen unissaan
Meillä käy miehen kanssa joskus niin, että havahdumme yöllä siihen, että harrastamme seksiä ihan täydessä yhteisymmärryksessä. Molemmilla on aamuisin hataria muistikuvia tapahtumista. Onko kenelläkään muulle käynyt koskaan näin? Sinänsä asia ei meitä kumpaakaan häiritse, vaan on ihan mukavaa ja nautinnollista, mutta ehkä vähän omituista!
Kommentit (7)
Harrastan monesti yhden yön seksiä "unissani"...
;)
Täytyy tähän vielä lisätä, että meillä seksin harrastaminen onnistuu ainoastaan niin, että minä vien "jutut paikoilleen", joten todellakin tämän kaiken täytyy tapahtua yhteisymmärryksessä. Ap.
Ei toisen ihmisen kanssa, koska olen yksinäinen sinkku, mutta itse kyllä herään usein siihen, että saan orgasmin. Näen jotain rietasta unta, alan puuhata itseni kanssa ja herään siihen kun tulen. Tätä sattuu vähintään kerran kuukaudessa.
Onko tää nyt se sexomnia?
Kyse on varmaankin sexsomniasta, mutta erikoista, että ilmeisesti molemmat "kärsivät" siitä.
Kuulostaa todella omituiselta, eikä uskottavalta. Mies ei varmaan oikeasti ole unessa, kunhan esittää. Sinä saatatkin kyllä olla unessa kun hän alkaa puuhailla.