Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko L-Bi-naisissa erikseen tissi/pylly/pillu/tuhero-faneja?

Vierailija
30.03.2023 |

Onko teille naisista viehättyvät naiset miten voimakkaita visuaalisia ärsykkeitä ja kiihokkeita nuo naisen ulkoiset piirteet?
Itseäni miehenä kiihottaa valtavasti sellainen nuorehko ja terveen näköinen pulleahko nainen. Erittäin voimakas lantion kaari, iso peppu ja raskaat rinnat. Tuuhea karvoitus reisien yhtymäkohdassa. Kaikenlainen töpötissi, fitness-kroppa ja solakkuus on ihan turn off. Ne ovat poikamaisia piirteitä. Näitä toki L-Bi-nainen voikin haluta? Runsas lesbonainen, kaipaatko naisesi olevan vähän miespiirteinen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon femme ja haluan juuri kuvailemasi tapaisen naisen

Vierailija
2/7 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja on monenlaisia. Itse olen muodokas ja rehevä, emme me kaikille kelpaa, mutta on meilläkin fanimme. Itse pidän hyvin poikamaisista naisista.

Baariskenessä suosituimpia ovat hoikat ja erittäin hoikat, sekä naiselliset, poikamaiset että siltä väliltä. Rintoja tai peppua ei tarvitse olla oikeestaan ollenkaan, että on suosittu ja saa helposti seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki käy. Mielummin itseä isompi, vähän butch. Tissien koolla ei ole väliä. Luonne ratkaisee. Itse en kovin tyttömäistä kuitenkaan halua koska miellän itseni femmeksi.

Vierailija
4/7 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki käy. Mielummin itseä isompi, vähän butch. Tissien koolla ei ole väliä. Luonne ratkaisee. Itse en kovin tyttömäistä kuitenkaan halua koska miellän itseni femmeksi.

Lisään: Elina Gustafsson olisi aika unelma 😍

Vierailija
5/7 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis: olen hetero nainen, mutta pidän poikamaisista naisista/tytöistä. Olen itsekin enemmän sellainen.

Ylläkuvatut lesbotytöt ovat mielestäni seksikkäitä.

Vierailija
6/7 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin heterona, mutta jonkin verran bi-uteliaana, oma maku on varmaan aika sama kuin monilla miehillä. Kauniit, hoikat, pyöreäpyllyiset, naiselliset ja seksikkäät naiset saa pään sisällä jotkut fantasiat liikkeelle. 

Vierailija
7/7 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi