Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain TAAS tänään, valintamme ei tällä kertaa kohdistunut sinuun.................

Vierailija
30.03.2023 |

näitä tulee liukuhihnalla, miksi minut kutsutaan haastatteluun, jos ei ole aikomus palkata kuitenkaan. Olen 53-vuotias, olen aivan varma tästä ikäsyrjinnästä. Minulla on työkokemusta yli 30-vuotta. Osaamisesta ei ole pulaa. Alan väsyä tähän. Kiinnostus hakemiseen ja näihin typeriin haastatteluihin alkaa hiipua. Pääsenkö jo eläkkeelle, ei jaksa enää.

Alan päätyä siihen, että minua ei valita, koska olen sanavalmis ja kerron kyllä mielipiteeni asiaan kuin asiaan. En ole mikään seinäkukkanen joka hymyilee vaan hiljaa ja myötäilee. Olen aivan varma, että joku nuori myötäilijä sai tämänkin paikan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sut kutsutaan varmaan ihan sen sun työkokemusen vuoksi, näön vuoksi, sillä voit olla hakijoista työkokemuksen määrässä ykkönen, mutta joku muu sitten vetää vaikka kauniilla nuorella olemuksellaan homman kotiin.

Ihan vaan näön vuoksi kutsuvat...

Hei, mutta tuolla yhdessä hyvinvointikeskittymässä on iso riita tuon kaltaisen asian takia, kokenut kokee tulleensa syrjityksi, ja yrittää kaikki valitustiet nyt sitten käydä läpi!

Vierailija
2/2 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin, saat työpaikan heti kun työttömyyskorvauksesi/ansiosidonnainen puolitetaan ja lopetetaan. Nyt olet vain laiska tukiloukussa. T, Kokoomus ja Petteri ek Orpo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla